SERVEIS

Articles indexats publicats per investigadors del Campus

La biblioteca elabora un informe anual que recull els articles publicats pels investigadors del Campus de Terrassa en revistes indexades al Journal Citation Report

Journal Citation Report és una base de dades, elaborada per l’Institute of Scientific Information, que ofereix un mitjà objectiu i sistemàtic per a avaluar de manera crítica les publicacions capdavanteres mundials. Disponible en edició de ciències i edició de ciències socials, JCR Web cobreix més de 10.000 de les publicacions revisades per coetanis més citades del món d'aproximadament 200 disciplines. És una eina essencial per a bibliotecaris, editors, autors, professors i estudiants, analistes de la informació i altres persones que necessitin conèixer l'impacte i la influència d'una publicació sobre la comunitat investigadora global.

Articles indexats publicats per investigadors del Campus de Terrassa

Darrera actualització: 06/03/2024