ESDEVENIMENTS

Esdeveniments

2023: International Games Month: durant el mes de novembre es celebra el dia internacional dels jocs. Des de la biblioteca FNB hem volgut celebrar-ho posant un trencaclosques col·laboratiu a la sala per fer-lo entre tots els integrants de la facultat i hem organitzat el II Campiomat de Catan el dia 29 de novembre, amb premis pels 3 finalistes i el campió.

Pots veure el reculll de fotografies a Upcommons.

2022: International Games Month: per celebrar el dia internacional dels jocs la biblioteca ha organitzat el I Campionat de Catán el 23 de novembre en el vestíbul de la Facultat de Nàutica de Barcelona. S'han repartit premis gentilesa de l'editorial DEVIR.

Pots veure el reculll de fotografies a Upcommons.

2019: Durant el 250 aniversari de la Facultat de Nàutica de Barcelona, des de la biblioteca vam realitzar algunes activitats. Una de les més destacades va ser la Jornada de jocs de taula "una mar de jocs". Pots veure el reculll de fotografies a Upcommons.

Darrera actualització: 25/01/2024