Tancament del Préstec Consorciat

A partir del 8 de juliol no es podran fer sol·licituds de Préstec Consorciat (PUC). A partir d'aquesta data, si necessites algun document de les institucions catalanes, utilitza el formulari de préstec interbibliotecari. El servei de PUC es restablirà a partir del 16 de setembre.

Horari d'estiu

A partir de dilluns dia 1 de juliol l'horari de la biblioteca serà de 08.30 h a 14.00 h fins el dia 2 d'agost quan tancarem de vacances fins el 25 del mateix mes.

Còmic i novel·la gràfica

Vols conèixer la gran varietat de còmics, tebeos o novel·les gràfiques que tenim a les biblioteques de la UPC?…  endinsa't en les diferents temàtiques i troba la teva lectura.

Tallers de suport a la docència per al PDI

Tallers gratuïts per a PDI organitzats per les biblioteques i l'Institut de Ciències de l'Educació de la UPC.

Els tallers tenen per objectius donar a conèixer:

Els Datasets incorporats a DRAC ja són visibles a FUTUR

Des del mes d'abril de 2023 ja es poden incorporar Datasets a DRAC seguint aquestes intruccions, i ara aquests datasets ja són visibles a FUTUR.

Què fan a UPCArts?

UPCArts, és la comunitat cultural de la UPC que estableix ponts i aliances entre les ciències i la tecnologia i l’art i la cultura.

Cada mes es pot consultar l'oferta cultural al web d'UPCArts:

Estem elaborant el nou Pla Estratègic de les Biblioteques UPC [2030]

Les biblioteques de la UPC estem elaborant el nou Pla estratègic 2030.

Vols ser un Google Pro?

Saps com millorar la teva cerca a Google?
Saps com acotar la teva cerca a un web o una ubicació en concret?
Saps que pots fer servir el cercador per afinar la guitarra o saber a quina hora es pondrà el sol avui?

Còmics: agafa'ls en préstec

Nova secció de còmics a la biblioteca. Els trobareu a la planta baixa sota l'identificador LG al costat de la novel·la històrica.

Acords transformatius i com gaudir d'una APC

Què són els acords transformatius?

Darrera actualització: 17/10/2018