BIBtips: abril

Nous BIBtips, sempre a la mateixa hora: 14:00 -14:45 h, amb accés en línia amb correu UPC (sense registre previ) i en català o castellà. Propers BIBtips:

Cicle de formació Online Web of Science 2024 (02-04 abril)

La FECYT i Clarivate organitzen 3 webinars sobre la plataforma Web of Science dedicats específicament a la gestió de perfils d'autor i les seves publicacions.

Ttindran lloc entre el 2 i el 4 d'abril de 2024.

Horaris Setmana Santa (24 de març-1 d'abril)

Amb motiu de la Setmana Santa la BCUM obre de dilluns a dijous de 8.30 h a 14 h. De divendres a dilluns tindrem tancat.

La resta de biblioteques tanquen del 29 de març (Divendres Sant) a l'1 d'abril (Dilluns de Pasqua) i la resta de la setmana obren en horari de matí, excepte:

Els Datasets incorporats a DRAC ja són visibles a FUTUR

Des del mes d'abril de 2023 ja es poden incorporar Datasets a DRAC seguint aquestes intruccions, i ara aquests datasets ja són visibles a FUTUR.

Què fan a UPCArts?

UPCArts, és la comunitat cultural de la UPC que estableix ponts i aliances entre les ciències i la tecnologia i l’art i la cultura.

Cada mes es pot consultar l'oferta cultural al web d'UPCArts:

Estem elaborant el nou Pla Estratègic de les Biblioteques UPC [2030]

Les biblioteques de la UPC estem elaborant el nou Pla estratègic 2030.

Vols ser un Google Pro?

Saps com millorar la teva cerca a Google?
Saps com acotar la teva cerca a un web o una ubicació en concret?
Saps que pots fer servir el cercador per afinar la guitarra o saber a quina hora es pondrà el sol avui?

Còmics: agafa'ls en préstec

Nova secció de còmics a la biblioteca. Els trobareu a la planta baixa sota l'identificador LG al costat de la novel·la històrica.

Acords transformatius i com gaudir d'una APC

Què són els acords transformatius?

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi.

Darrera actualització: 17/10/2018