ACTUALITAT

100% de l'aforament!

Les biblioteques tornem a oferir el 100% de les places d'estudi que teníem abans de la pandèmia. Recorda que has de portar la MASCARETA dins la biblioteca!

Setmana de l'accés obert

Durant la setamana de l’accés obert i per tal de difondre i promoure aquest canvi de paradigma cada dia destacarem un dels recursos disponibles sobre ciència oberta a la UPC.

Club de lectura

Nova edició del club Llegir l'escenari, una iniciativa UPCArts en col·laboració amb el Teatre Nacional de Catalunya que ens apropa al món de les arts escèniques des d'una vessant tecnològica. Descobrirem 9 peces teatrals a través de tres activitats per a cada peça:

Noves guies Web of Science i JCR

Clarivate Analytics ha canviat la plataforma d'accés del Web of Science i Journal Citation Reports (JCR) i durant el 2021 anirà incorporant millores. Si tens dubtes amb la nova interfície d'accés, consulta aquestes guies:

La Recerca a Manresa: informe 2020

Infografia elaborada amb motiu de la Nit de la Recerca a Manresa celebrada el 22 de setembre amb les dades extretes de l' Observatori de la Recerca de la Catalunya Central

UPCArts: agenda d'octubre

Aquest octubre UPCArts t'ofereix la millor música, tallers de lectura i escriptura, exposicions i molt més!

Publicar en accés obert a les revistes d'American Chemical Society

Els articles acceptats per publicar-se en revistes de l'American Chemical Society ja poden publicar-se en accés obert immediat amb una APC de l'acord transformatiu signat amb aquesta editorial.

Nova versió del portal Revistes UPC

Aquest inici de curs hem posat en funcionament la nova versió del portal Revistes UPC que dona suport a la gestió i publicació de les revistes editades per la UPC i publicades en accés obert.

Vine a la biblioteca a recollir la teva MASCARETA

Si ets estudiant, passa per la biblioteca del campus a recollir la teva nova mascareta reutilitzable.

Estrenem cercador!!

DiscoveryUPC és el cercador de continguts de les Biblioteques que et permet, en una sola cerca, trobar tots els recursos d’informació.

Darrera actualització: 17/10/2018