ACTUALITAT

Bon estiu i bona lectura!

Marxem de vacances! Dimecres 31 és l'últim dia que obrim i durant el mes d'agost la biblioteca romandrà tancada. Ens tornarem a veure el dimarts 3 de setembre encara en horari d'estiu de 8:30 h a 14 h.

L'agenda UPC, ja a la venda a les Biblioteques UPC!

Comença a planificar el nou curs amb l'agenda de la UPC, ja a la venda a la biblioteca.
    Preu 4€.

Premiats dos llibres d'IDP

La UPC ha estat guardonada en la 1a edició dels Premis Joan Lluís Vives a l’Edició Universitària, convocats per la Xarxa Vives d’Universitats.

Publicat el factor d'impacte 2018

Ja està disponible l'edició del Journal Citation Reports (JCR) del 2019, basat en dades del 2018.
    En aquesta nova edició:

Memòria Digital de la UPC

Per Sant Jordi, estrenem el Portal Memòria Digital UPC (MDUPC), amb més de 4.000 imatges.
    Memòria Digital UPC vol donar a conèixer la vida acadèmica, social i cultural de la Universitat a partir de les fotografies que s’han produït al llarg del temps.

Vuit universitats a l'OAO

L'Observatori de l'Accés Obert (OAO), impulsat per les biblioteques de la UB i la UPC, inclou des del març dades de vuit universitats catalanes: UAB, UPF, UdG, UdL, URV, UOC, UB i UPC.

recerTIC UPC

La Biblioteca Rector Gabriel Ferraté (BRGF) presenta recerTIC UPC, un conjunt de treballs dedicats a oferir una visió representativa de la producció científica de la nostra universitat en temes emer

• Connecta't a la wifi de la biblioteca

Carnet UPC al mòbil

Ja podeu fer servir el vostre carnet UPC al mòbil per treure documents en préstec a totes les biblioteques de la UPC. Només heu d'entrar a aquesta pàgina, validar-vos i guardar el carnet a la pàgina d'inici del vostre mòbil.

Darrera actualització: 17/10/2018