ACTUALITAT

Concurs a Instagram

Estigueu atents: el dia 14 posarem en marxa el #RepteBCUM, un concurs a Instagram amb motiu de la Diada de Sant Jordi d’enguany. Cada dia us plantejarem un repte literari i qui obtingui més encerts s’endurà com obsequi un magnífic lot de llibres.

Biblioteca oberta amb serveis no presencials

Les biblioteques us oferim un seguit de recursos d'informació en text complet i molts serveis nos presencials. Tots els préstecs s'han renovat automàticament i les reserves s'han cancel·lat.

Referències bibliogràfiques: Com citar?

Eines i recursos necessaris per tal de realitzar correctament les referències bibliogràfiques.

#JoEmQuedoACasa - Agenda Cultural

Amb motiu de l'episodi de Covid-19 les entitats culturals han cancel·lat temporalment les seves programacions.

Serveis no presencials de les biblioteques

Us recordem que disposeu de recursos i serveis disponibles de forma no presencial: eBIB, UPCommons, revistes electròniques...

Allarguem el retorn dels préstecs

La data del retorn dels llibres en préstec vençuts a partir del 9 de març s'allarga fins al 18 de maig degut al tancament de les biblioteques a causa de les mesures relacionades amb el COVID-19. Les reserves de llibres no es podran servir fins que es normalitzi la situació.

Accés a la biblioteca digital

Siguis on siguis, accedeix a revistes, articles i bases de dades de la biblioteca digital de la UPC amb l'eBIB.
    En cas de dubte, consulta la informació de sota!

• Connecta't a la wifi de la biblioteca

Darrera actualització: 17/10/2018