ACTUALITAT

Concurs Nightingale FME

Comença una nova edició del concurs matemàtic del curs dedicat a la matemàtica Florence Nightingale (1820-1910).

Torna el servei de préstec de portàtils per hores

Tornem a oferir el servei de préstec d'ordinadors portàtils durant 3 hores. Tots ells equipats amb Windows 10 (64 bits).

NOU: Recollir llibres a un Smart Point de la UPC

Si no et pots desplaçar a la biblioteca durant l’horari d’obertura a recollir els teus llibres, tel's podem deixar a un Punt de recollida (Smart Point) de la UPC. Es tracta d’un sistema de taquilles intel·ligents disponibles als campus de la UPC que permeten rebre les compres online.

Servei de préstec de portàtils a domicili

Necessites un portàtil per estudiar o preparar classes des de casa? Te'n deixem un! Aquest servei s'adreça a l'estudiantat de grau i màster, als doctorands i doctorandes i al professorat associat de la UPC.

ZonavídeoUPC: nova plataforma de vídeos UPC

Des de l’1 de març, la UPC ha posat en marxa Zonavídeo UPC, la nova plataforma per a la publicació de vídeos a Internet. Especialment dissenyada per proporcionar aquest servei a la comunitat UPC, permet publicar vídeos de caràcter docent i de divulgació de la recerca o de tipus promocional.

Nou portal Aprèn

Us presentem Aprèn, el nou portal que dona accés als continguts docents que elabora el professorat de la UPC. Aprèn recull els continguts que el professorat ha incorporat a UPCommons, el portal del conei

L'article que busco, està en accés obert?

Consulta la infografia amb els ginys per trobar articles en accés obert: Unpaywall, Google Scholar Button, Open Access Button.

Taller de lectura Literatura i Filosofia els mesos de març i abril

Llegir, pensar, qüestionar, tornar a llegir, conversar,... Vine al Taller lectura de "Lectura i Filosofia" coordinat per Pablo Nacach els dilluns, de 15.00 h a 16.30 h. a la Biblioteca d'Edificació. Les lectures es faran durant les sessions.

Taller d'escriptura els mesos de març i abril

Vols conèixer estratègies i donar-li forma a la teva escriptura? Vine al Taller d'escriptura "Escribir x Escribir" els dilluns, de 12.30 h a 14.00 h. a la Biblioteca d'Edificació. Taller coordinat per Pablo Nacach.

Memòria digital de la UPC: la biblioteca a l'EPSEM: 1974-1993

Voleu saber com era la biblioteca fa més de 40 anys? Des de la BCUM hem recollit en aquest vídeo algunes de les imatges d'entre els anys 1974-1993, quan la biblioteca era a l' EPSEM.
Recordeu que a la Memòria Digital de la UPC hi ha més de 14 mil fotografies catalogades i organitzades.

Darrera actualització: 17/10/2018