ACTUALITAT

ZonavídeoUPC: nova plataforma de vídeos UPC

Des de l’1 de març, la UPC ha posat en marxa Zonavídeo UPC, la nova plataforma per a la publicació de vídeos a Internet. Especialment dissenyada per proporcionar aquest servei a la comunitat UPC, permet publicar vídeos de caràcter docent i de divulgació de la recerca o de tipus promocional.

Nou portal Aprèn

Us presentem Aprèn, el nou portal que dona accés als continguts docents que elabora el professorat de la UPC. Aprèn recull els continguts que el professorat ha incorporat a UPCommons, el portal del conei

Sales de treball per al seguiment individual de classes

Des d'avui mateix ja podeu reservar les sales 1, 2 i Factoria per al seguiment individual de classes en línia de la UPC i UManresa.
Cal que disposeu del vostre propi ordinador, auriculars i tot el necessari. La biblioteca no facilitarà cap equipament als usuaris.

L'article que busco, està en accés obert?

Consulta la infografia amb els ginys per trobar articles en accés obert: Unpaywall, Google Scholar Button, Open Access Button.

Taller d'escriptura els mesos de març i abril

Vols conèixer estratègies i donar-li forma a la teva escriptura? Vine al Taller d'escriptura "Escribir x Escribir" els dilluns, de 12.30 h a 14.00 h. a la Biblioteca d'Edificació. Taller coordinat per Pablo Nacach.

Taller de lectura Literatura i Filosofia els mesos de març i abril

Llegir, pensar, qüestionar, tornar a llegir, conversar,... Vine al Taller lectura de "Lectura i Filosofia" coordinat per Pablo Nacach els dilluns, de 15.00 h a 16.30 h. a la Biblioteca d'Edificació. Les lectures es faran durant les sessions.

Time to Talk

S'obren les inscripcions a les sessions de pràctica d'anglès Time to Talk amb el suport d'un English coach en línia, dins el marc d'iniciatives virtuals de la UPC. Millora la teva comprensió oral, treballa la fluïdesa i opina aportant raonaments en anglès.

Memòria digital de la UPC: la biblioteca a l'EPSEM: 1974-1993

Voleu saber com era la biblioteca fa més de 40 anys? Des de la BCUM hem recollit en aquest vídeo algunes de les imatges d'entre els anys 1974-1993, quan la biblioteca era a l' EPSEM.
Recordeu que a la Memòria Digital de la UPC hi ha més de 14 mil fotografies catalogades i organitzades.

Les normes UNE consultables i descarregables

A partir d'aquest mes de gener, es poden consultar i descarregar les normes UNE a través d'AENORmás, base de dades subscrita per la UPC. També es pot incloure l'enllaç a la norma UNE des de les plataformes docents.

Nou Servei de préstec a domicili

Si tens problemes de mobilitat derivats de la COVID-19 i necessites llibres de les biblioteques de la UPC, te'ls portem a casa. Aquest servei és excepcional i s'adreça només a usuaris que estan confinats (per malaltia, per contacte o per confinament perimetral).

Darrera actualització: 17/10/2018