ACTUALITAT

La Biblioteca del Campus Manresa celebra la Setmana dels Geoparcs Europeus 2022

Des de la biblioteca ens afegim a la celebració de la Setmana dels Geoparcs Europeus 2022 amb un seguit d'activitats que trobareu detallades en el programa adjunt.

Biblioteques inclusives

Els serveis per a persones amb necessitats de suport educatiu (discapacitat, necessitats educatives específiques) són serveis personalitzats que faciliten l'accés i ús dels recursos i serveis de la biblioteca per fomentar la igualtat d'oportunitats de totes les persones de la comunitat università

Formació ICE i biblioteques per a PDI i doctorands

Les Biblioteques en col·laboració amb l'ICE us ofereixen una sèrie de cursos de formació en línia que formen part de l'itinerari 'La teva tesi doctoral'. Properament:

Mendeley: nova guia pas a pas

Què és Mendeley?

És un gestor bibliogràfic que t'ajuda a organitzar les teves referències bibliogràfiques i treballar amb els teus documents: llegir, anotar i citar mentre escrius els teus treballs de recerca.

Dona el teu mòbil

El projecte de recerca Biometallum, conegut com a ‘Menja mòbils’, que es desenvolupa al Campus de Manresa, coordinat pel professor Toni Dorado, treballa en la valorització i recuperació de residus electrònics com una al

Alerta MENDELEY

Mendeley ens informa que en uns mesos, aproximadament a partir del mes de juny, Mendeley Desktop serà substituït definitivament per la seva nova interfície Mendeley Reference Manager i el nou plugin de citació Mendeley Cite.

#GEODoctoratUPC

#GEODoctoratUPC és un projecte del Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius de la UPC amb el suport de PRISMA, l’Escola de Doctorat i el Servei de Gestió Acadèmica de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) que permet visualitzar el país d’origen dels estudiants de doctorat que hi han

Si el llibre que necessites no està a la UPC fes servir el PUC

Què és el PUC?
És un servei gratuït de préstec de documents de les biblioteques membres del Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya que permet als usuaris aconseguir documents que no estan disponibles a la UPC.

Més de 34.000 llibres electrònics d'SpringerLink al teu abast

A finals del 2021 s'han adquirit més de 1.300 títols a la plataforma SpringerLink, que formen part de les col·leccions Engineering 2017 i Energy 2020 i 2021.

Publicar en revistes científiques

El 17 de novembre, de 16:00 a 17:00 h., l'editorial Wiley organitza un taller en castellà per ajudar al personal investigador a augmentar les possibilitats de publicar en revistes científiques i promocionar els articles un cop publicats.

Darrera actualització: 17/10/2018