ACTUALITAT

Xerrada: Aplicacions TIC en projectes de cooperació

El proper dilluns a les 18 h xerrada dels professors Arnau Arumí i Jordi Bonet de la UPC Manresa, activitat inclosa en el programa del "Temps de...Robots" d'enguany.

Asimov Challenge

Atreviu-vos amb aquest joc de pistes i proves, un repte només a l'abast dels més intrèpids!

Sessions: 11 i 18 de juny (a les 10h, a les 12h, a les 16h i a les 18h).

Vols ser becari?

Nova convocatòria de beques de col·laboració a les biblioteques  per al curs 19-20 (una per al Campus Manresa, codi 3154)

Formació en línia sobre Web of Science

Del 3 al 7 de juny, sessions en línia sobre Web of Science. Descobreix les seves funcionalitats i a utilitzar JCR, ESI, Kopernio, Publons o Emerging Citation Index.

Per inscriure't has de fer servir una adreça de correu electrònic UPC. Organitzen: FECyT i Clarivate Analytics

Horari ampliat per exàmens

Al maig, algunes biblioteques amplien horari i obren el cap de setmana en motiu dels exàmens finals. Consulta els horaris de la teva biblioteca i recorda portar el carnet UPC!

També disposes de sales d'estudi a tots els campus UPC.

Memòria Digital de la UPC

Per Sant Jordi, estrenem el Portal Memòria Digital UPC (MDUPC), amb més de 4.000 imatges.
    Memòria Digital UPC vol donar a conèixer la vida acadèmica, social i cultural de la Universitat a partir de les fotografies que s’han produït al llarg del temps.

Vuit universitats a l'OAO

L'Observatori de l'Accés Obert (OAO), impulsat per les biblioteques de la UB i la UPC, inclou des del març dades de vuit universitats catalanes: UAB, UPF, UdG, UdL, URV, UOC, UB i UPC.

recerTIC UPC

La Biblioteca Rector Gabriel Ferraté (BRGF) presenta recerTIC UPC, un conjunt de treballs dedicats a oferir una visió representativa de la producció científica de la nostra universitat en temes emer

• Connecta't a la wifi de la biblioteca

Carnet UPC al mòbil

Ja podeu fer servir el vostre carnet UPC al mòbil per treure documents en préstec a totes les biblioteques de la UPC. Només heu d'entrar a aquesta pàgina, validar-vos i guardar el carnet a la pàgina d'inici del vostre mòbil.

Darrera actualització: 17/10/2018