Bibliojoc de Sant Jordi

Vols passar una estona divertida i conèixer el fons cultural que tenim a la biblioteca? Participa en el Bibliojoc de Sant Jordi!

Sant Jordi Solidari

El pròxim 23 d'abril, et convidem a passar per la paradeta de llibres que hi haurà de 10 a 15.30 h davant la Biblioteca i a endur-te'n un a canvi d'un donatiu simbòlic.

Aprovada l'estratègia catalana de ciència oberta

La Comissió Interdepartamental de Recerca i Innovació (CIRI) va aprovar l’Estratègia catalana de ciència oberta el passat 17 de g

Els Datasets incorporats a DRAC són visibles a FUTUR

Els datasets incorporats a DRAC ja són visibles al portal FUTUR. Els datasets poden estar allotjats al repositori CORA.RDR del CSUC o a d'altres repositoris de dades de confiança que garanteixin la disponibilitat de la informació a llarg termini, com Zenodo, DIGITAL.CSIC o d'altres.

Què són les revistes diamant i on trobar-les

Les revistes diamant són revistes d’accés obert que no cobren ni als autors ni als lectors sinó que estan subvencionades per societats científiques, universitats, etc. Per tant, no tenen barreres econòmiques ni per accedir-hi ni per publicar-hi.

Préstec de tauletes tàctils

La biblioteca disposa d'un nou servei de préstec de tauletes tàctils. Les condicions de préstec seran de 14 dies.

Jocs de taula

A les Biblioteques de la UPC creiem que podem ser, a més d’un lloc d’estudi i cerca d’informació, un espai de relació, comunicació i creativitat.  Entenem el joc com una eina que: afavoreix les relacions socials i el treball en equip, millora la comunicació i pot suposar un repte intel·lectual i

Nous acords i més APCs per al 2023

Què són els acords transformatius i com utilitzar-los?

6 passos perquè el teu TFG/TFM sigui un èxit

Si has d'elaborar el Treball Final de Grau (TFG) o el Treball Final de Màster (TFM) i segueixes aquests 6 passos, el teu treball segur que serà un éxit.

Google Dataset Search

Google Dataset Search és el motor de cerca de Google, creat el 2018, per localitzar dades de recerca en línia. Ara també indexa tots els datasets dipositats a CORA.Repositori de Dades de Recerca (RDR) augmentant-ne la visibilitat a nivell internacional.

Darrera actualització: 17/10/2018