Recollida de llibres per un Sant Jordi solidari

Un altre any tornem a participar en la iniciativa solidària "Recicla cultura", amb motiu de la diada de Sant Jordi.

Aprovada l'estratègia catalana de ciència oberta

La Comissió Interdepartamental de Recerca i Innovació (CIRI) va aprovar l’Estratègia catalana de ciència oberta el passat 17 de g

BIBtips: abril

Nous BIBtips, sempre a la mateixa hora: 14:00 -14:45 h, amb accés en línia amb correu UPC (sense registre previ) i en català o castellà. Propers BIBtips:

Horari especial per Setmana Santa

L'horari de la Biblioteca durant la Setmana Santa d'enguany serà:

Del 25 al 27 de març: obertura de 8:30 a 14h.
Del 28 de març a l'1 d'abril: TANCAT

Webinars de Wiley per a investigadors: acord transformatiu i publicació

L'editorial Wiley ofereix durant les properes setmanes una sèrie de webinars en castellà i anglès dirigits als investigadors que volen publicar i aprofitar l'acord transformatiu que aquesta editorial ha signat amb la UPC:

Els Datasets incorporats a DRAC són visibles a FUTUR

Els datasets incorporats a DRAC ja són visibles al portal FUTUR. Els datasets poden estar allotjats al repositori CORA.RDR del CSUC o a d'altres repositoris de dades de confiança que garanteixin la disponibilitat de la informació a llarg termini, com Zenodo, DIGITAL.CSIC o d'altres.

Què són les revistes diamant i on trobar-les

Les revistes diamant són revistes d’accés obert que no cobren ni als autors ni als lectors sinó que estan subvencionades per societats científiques, universitats, etc. Per tant, no tenen barreres econòmiques ni per accedir-hi ni per publicar-hi.

Préstec de tauletes tàctils

La biblioteca disposa d'un nou servei de préstec de tauletes tàctils. Les condicions de préstec seran de 14 dies.

Vols ser un Google Pro?

Saps com millorar la teva cerca a Google?
Saps com acotar la teva cerca a un web o una ubicació en concret?
Saps que pots fer servir el cercador per afinar la guitarra o saber a quina hora es pondrà el sol avui?

Jocs de taula

A les Biblioteques de la UPC creiem que podem ser, a més d’un lloc d’estudi i cerca d’informació, un espai de relació, comunicació i creativitat.  Entenem el joc com una eina que: afavoreix les relacions socials i el treball en equip, millora la comunicació i pot suposar un repte intel·lectual i

Darrera actualització: 17/10/2018