ACTUALITAT

Almanaque náutico i Anuario de mareas 2022

Ja pots consultar a la biblioteca l'Almanaque náutico del 2022 i l'Anuario de mareas 2022

Cuida't mentre estudies

Mira't aquesta infografia on et donem 5 consells i et proposem 5 exercicis per millorar el teu rendiment mentre estudies pels examens.

Consulta els horaris

A la pàgina web trobaràs l'horari de la biblioteca actualitzat. També ppts consultar els horaris d'altres biblioteques.

PUC aturat fins a nou avís

El PUC (Préstec Consorciat) es manté aturat fins a nou avís per motius tècnics derivats del canvi del sistema de gestió de les biblioteques universitàries catalanes membres del CSUC. Estem treballant per reobrir-lo al més aviat possible amb força millores.

Estrenem cercador!!

DiscoveryUPC és el cercador de continguts de les Biblioteques que et permet, en una sola cerca, trobar tots els recursos d’informació.

Darrera actualització: 17/10/2018