ACTUALITAT

Exposició

Dins els actes de commemoració del 250è aniversari de la Facultat, hi ha programada la inauguració de l'exposició: "De Pla de Palau a la Ciutadella" a càrrec del director del Màster de Restauració de Monuments, Sr. Fernando Álvarez Prozorovich.

Conferència sobre Leonardo Torres Quevedo

Dins dels actes de commemoració del 250è aniversari de la nostra Facultat, hi ha programada la conferència: "Leonardo Torres Quevedo, la contribución a la Ingenieria Naval del más prodigioso inventor de su tiempo" a càrrec del Sr. Francisco A.

Benvinguts a la biblioteca!

Comencem el curs amb la sessió d'acollida dirigida als estudiants nous. Des de la Biblioteca aprofitem per desitjar-vos un bon inici de curs i esperem que aprofiteu els recursos que posem al vostre abast.

250 anys: la curiositat de la biblioteca: Taules de Calvet i Bonet

Al fons antic de la biblioteca tenim les Tablas logarítmicas de números naturales hiperbólicos y los de la línea trigonométrica, ... ausiliares para los usos de la navegación (1851) utilitzades en el seu moment com a llibre de text dels estudiants.

L'agenda UPC, ja a la venda a les Biblioteques UPC!

Comença a planificar el nou curs amb l'agenda de la UPC, ja a la venda a la biblioteca.
    Preu 4€.

Un dron per salvar vides al Mediterrani

Tres estudiants de la UPC participen, amb Hemav Foundation, en el projecte FREEDA, desenvolupant un dron de reconeixement a mar obert per a la recerca de persones i embarcacions, , amb l'objectiu de millorar les missions de rescat de l'ONG Proactiva Open Arms.

Darrera actualització: 17/10/2018