ACTUALITAT

Beca biblioteca currs 2024-2025

La Biblioteca ofereix una beca d'aprenentatge pel curs 2024-25.

• 15 hores, de dilluns a divendres (tarda).
  • Termini de sol·licituds: finalitza el 18 de juny.
  • Codi 9468
Exposició en motiu del Dia Mundial dels Oceans

El dia 8 de juny se celebra el Dia Mundial dels Oceans. Per aquest motiu des de la biblioteca hem preparat una exposició de llibres relacionats amb el tema que podràs visitar del 6 al 14 de juny.

Passa-t'ho bé amb el Catan

Si ets de Catan pots endur-te en préstec els jocs que tenim a la biblioteca "Catan" i "Catan Navegantes".
I si vols aprofitar l'estiu per llegir, et pots endur les novel·les "Catan: la historia" de Klaus Teuber o "Los colonos del Catan" de Rebecca Gablé.

Obertura extraordinària exàmens finals

A partir del dimarts 21 de maig algunes biblioteques amplien horaris i obren caps de setmana:

Setmana del 3 al 9 de juny:

V Jornada de Ciència Oberta UPC

El pròxim 21 de juny de 2024 es celebrarà la V Jornada UPC de Ciència Oberta. L'acte se celebrarà a la Sala d'Actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSE

Darrera actualització: 17/10/2018