ACTUALITAT

Un dron per salvar vides al Mediterrani

Tres estudiants de la UPC participen, amb Hemav Foundation, en el projecte FREEDA, desenvolupant un dron de reconeixement a mar obert per a la recerca de persones i embarcacions, , amb l'objectiu de millorar les missions de rescat de l'ONG Proactiva Open Arms.

250 anys: la curiositat de la biblioteca

A la revista dels estudiants "Albatros" (núm. 6-7 des. 1945) s'esmenta que s'ha pres la decisió de posar una persona a càrrec de la biblioteca.

Guanyador del concurs de Pòsters a la FNB

El pòster guanyador del Concurs de Millor Pòster TFG/TFM 2019 ha estat: "Disseny i construcció d'un dron de navegació automàtica a vela.  Projecte SenSailor" de Joan Antoni Sastre Caballol i Carles Manich Vallès.

Enhorabona!

La Facultat de Nàutica de Barcelona, distingida amb la Creu de Sant Jordi 2019

El dia 16 de maig el president de la Generalitat de Catalunya Quim Torra va lliurar la Creu de Sant Jordi 2019 a la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB), coincidint amb el 250è aniversari de la creació del centre, essent la més antiga d’ Espanya en la seva especialitat.

Formació en línia sobre Web of Science

Del 3 al 7 de juny, sessions en línia sobre Web of Science. Descobreix les seves funcionalitats i a utilitzar JCR, ESI, Kopernio, Publons o Emerging Citation Index.

Per inscriure't has de fer servir una adreça de correu electrònic UPC. Organitzen: FECyT i Clarivate Analytics

Horari ampliat per exàmens

Al maig, algunes biblioteques amplien horari i obren el cap de setmana en motiu dels exàmens finals. Consulta els horaris de la teva biblioteca i recorda portar el carnet UPC!

També disposes de sales d'estudi a tots els campus UPC.

Darrera actualització: 17/10/2018