ACTUALITAT

E-Bib: accedeix als recursos electrònics

Consulta les revistes, llibres i bases de dades electròniques subscrites per les biblioteques des de dins i fora de la UPC i des de qualsevol dispositiu amb connexió a Internet mitjançant el servei eBIB.
    Segueix els 5 passos que cal fer per accedir-hi!

Contacta amb la Biblioteca FNB

El personal de la biblioteca treballem telemàticament i ens pots adreçar qualsevol petició. Contacta amb nosaltres via correu electrònic o via xarxes socials.

COVID-19 Recursos per no aturar-te

Tot i que les biblioteques estem tancades durant la suspensió de l'activitat lectiva presencial de la Universitat us recordem que disposeu de recursos i serveis disponibles de forma no presencial.

Si tens qualsevol dubte, contacta amb nosatres:

Suspensió de les reserves de llibres

A causa del tancament de les biblioteques, totes les sol·licituds de préstec (ja sigui UPC, Préstec Consorciat o Préstec interbibliotecari) no se serviran fins a la normalització de la situació creada a causa del COVID-19.

Allarguem el retorn dels préstecs

La data del retorn dels llibres en préstec vençuts a partir del 9 de març s'allarga fins al 15 d'abril degut al tancament de les biblioteques a causa de les mesures relacionades amb el COVID-19. Les reserves de llibres no es podran servir fins que es normalitzi la situació.

Darrera actualització: 17/10/2018