ACTUALITAT

BIBTips (12-16 de desembre)

Per la setmana del 12 al 16 de desembre hem preparat 4 BIBtips diferents. Els BIBtips són sessions de formació de 45' per Meet orientades a estudiants de Grau i Màster però obertes a tota la comunitat UPC. Tallers pràctics amb temps per fer preguntes i resoldre consultes.

Sessions:

Almanaque náutico 2023

Ja tenim disponible a la biblioteca FNB l'Almanque náutico del 2023.

Biblioteca Online ENI, llibres electrònics d'informàtica

A la plataforma de llibres electrònics Biblioteca Online ENI hi trobaràs llibres electrònics en castellà, editats per Ediciones ENI, sobre informàtica. Són manuals bàsics, destinats a estudiants de primer curs d'informàtica o que cursen assignatures d'informàtica en altres titulacions.

Horari de desembre 2022-Gener 2023

A Bibliotècnica pots consultar els horaris de la nostra biblioteca i de la resta de Biblioteques de la UPC durant les vacances de Nadal.

Conferència de Raúl Gonzalo (BYD Group) ja disponible a Zonavídeo UPC

Xerrada realitzada a la Facultat de Nàutica de Barcelona el dia 11 d'octubre de 2022, adreçada especialment als estudiants del Màster en Enginyeria Naval i Oceànica de l'FNB a càrrec de Raúl Gonzalo.

Darrera actualització: 17/10/2018