ACTUALITAT

Préstec consorciat presencial en funcionament

El Préstec Consorciat (PUC) pels préstecs en modalitat presencial o In situ es reprèn a partir del 10 de gener amb un nou sistema informàtic de gestió i en fase d’adaptació. En breu també estaran disponible les reserves PUC mitjançant el DiscoveryUPC.

Ampliació d'horaris durant els exàmens del gener

Diverses biblioteques obren els caps de setmana durant els exàmens del gener. Consulteu el calendari i els horaris concrets de les 7 biblioteques que obren de forma extraordinària.

Reserva prèvia de llocs d'estudi individual

Per tal de gestionar i optimitzar l'aforament màxim permès (70%), a partir d'avui és imprescindible fer reserva prèvia de lloc d'estudi individual per accedir a la biblioteca.

Aforament de les biblioteques al 70%

Donat el rebrot del COVID-19 i les pautes del PROCICAT a partir d'avui i fins a nou avís l'aforament de les biblioteques queda limitat al 70%. Si us plau, seguiu les instruccions de seguretat en tot moment:

Cuida't mentre estudies

Mira't aquesta infografia on et donem 5 consells i et proposem 5 exercicis per millorar el teu rendiment mentre estudies pels examens.

A la biblioteca, la mascareta sempre ben posada

Recordeu que la mascareta ha d'estar correctament col·locada per una bona convivència i el respecte als companys i companyes

Darrera actualització: 17/10/2018