ACTUALITAT

Actualitat

Conferència equip Alinghi Redbull Racing de la Copa Amèrica

Disponible a Zonavideo UPC la xerrada que van oferir els quatre integrants de l'equip suís que participarà a la Copa Amèrica 2024 de Barcelona, el dia 9 de febrer a la Sala d'actes de l'FNB Sinibald Mas

Jocs de taula i de rol a la biblioteca FNB

Treu en préstec jocs de taula per jugar amb la família i els amics aquests dies de Setmana Santa.

Consulta la nostra pàgina web "Un mar de jocs" per saber tots els que tenim i les seves característiques.

Horari especial Setmana Santa

Pots consultar els horaris especials de la biblioteca FNB i el de la resta de biblioteques durant la Setmana Santa.

Taller Currículum Vitae (presentació de la biblioteca)

El passat 28 de febrer UPCAlumni i la biblioteca vam impartir el taller "Prepara el CV" com a prèvia a la Jornada de Mota i Fusta del 20 de març, on els estudiants podreu contactar amb les empreses del sector i donar-los el vostre currículum.

Darrera actualització: 17/10/2018