ACTUALITAT

Actualitat

Urbanismo y arquitectura en los pueblos del Instituto Nacional de Colonización: 1945-1970

Conferència a càrrec de l'arquitecte Miguel Centellas, Professor a la Universitat Politècnica de Cartagena per Projectes IV[m].

FITA recerca: Reunió adreçada a tot el PDI i PAS de suport a la recerca

Us convidem a la reunió informativa 'FITA recerca' del proper dijous 25 d'abril, de 13:30 a 14:30h a la Sala de Juntes de l'Escola.
    Aquesta breu trobada pretén abordar diferents temes relacionats amb la recerca i va adreçada al PDI de l'ETSAB.
    Programa:

I tu què llegeixes?

Fes-te fotos llegint el teu llibre preferit o que recomanes i publica-la a l'Instagram afegint les etiquetes #inspiratalabiblioteca #etsabllegeix #santjordi2019 i mencionant @bibliotecaetsab. Des de la biblioteca, per Sant Jordi, farem stories amb les publicacions.

Per Sant Jordi els teus préstecs tenen premi

Si t'emportes llibres en préstec el dia de Sant Jordi, passa pel taulell amb el tiquet de la màquina d’autopréstec i tindràs un llibre “sorpresa”.

Descobreix tresors a la Biblioteca de l'ETSAB

Vine a la visita guiada a la Biblioteca de l'ETSAB. Farem un recorregut pels espais amagats i les col·leccions més desconegudes: el fons antic i l'arxiu gràfic. De regal per als que ens visiteu, una reproducció de dibuixos de l'arxiu.

EXE05. Trans-formació II. Habitar la façana a la Videoteca

Conferència a càrrec de Daniel García-Escudero [Projectes Arquitectònics ETSAB], per l'assignatura Bases per al Projecte I - II [BPI - BPII]

Exposició Bauhaus 1919-2019

Al 2019, centenari del naixement de la Bauhaus, hem preparat una exposició amb una tria de llibres i documentació sobre aquesta escola d'art i arquitectura, la seva influència i algunes de les seves les figures més destacades com a alumnes, professors i directors.

Darrera actualització: 17/10/2018