ACTUALITAT

Bon estiu!

Durant el mes d'agost la biblioteca restarà tancada, però continua oberta la biblioteca digital: Bibliotècnica. No oblidis activar el botó eBIB per accedir als recursos electrònics!

Tornem al setembre.

Edifici de vivendes a Consell de Cent - Borrell. (X Setmana Cultural ETSAB. 1989) (digitalització)

Conferència a càrrec de l'Arquitecte Antoni Bonet per a la X Setmana Cultural ETSAB. Presenta la sessió Pep Lafont. Col·laboració de Karin Hofert, Félix Pardo, Jordi Ros

Préstec d'equipaments per a la inclusió de la diversitat funcional

Nou servei que posa a disposició de la comunitat universitària material tècnic especialitzat que permet facilitar la tasca dels professionals de l'arquitectura i l'urbanisme en el disseny d'espais accessibles a les persones amb diversitat funcional. Actualment tenim a la vostra disposició el segü

Carta de serveis de suport a la docència

La "Carta de serveis de suport a la docència" t'informa dels principals recursos i serveis que les biblioteques oferim al PDI.

Darrera actualització: 17/10/2018