Club de Lectura & Cinefòrum UPCArts

El Club de Lectura de Cinema i Literatura  s’organitza al voltant d’un objectiu clar i senzill: gaudir junts i juntes del visionat, la lectura, la reflexió i el debat d’una sèrie de pel·lícules i de textos literaris extraordinaris.

La gestió del DOI a la UPC

El Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius disposa d’un prefix DOI.

Préstec a l'estiu

Préstec biblioteques UPC
A partir de l'1 de juliol, tots els préstecs de documents UPC es poden retornar al setembre (excepte els equipaments):

OER: Open Educational Resources

Els Open Educational Resources (OER) són materials d’aprenentatge, ensenyament i recerca, en qualsevol format i suport, de domini públic o protegits per drets d’autor i que han estat publicats amb una llicència oberta que en permet l’accés, així com la seva reutilització, reconve

Troba el teu estiu a les biblioteques UPC

Aprofita les col·leccions especials que t'ofereixen les biblioteques de la UPC:

Guia temàtica Biblioteca ETSAB: Torre de Collserola

Bibliografia sobre l'edifici i les instal·lacions de la torre de telecomunicacions inaugurada el 1992 amb motiu dels Jocs Olímpics de Barcelona, projectada per l'arquitecte britànic Norman Foster.

Nova biblioguia: Còmic i novel·la gràfica

La col·lecció "Còmic i arquitectura" us ofereix una ampla varietat de formats i propostes per endinsar-vos en el món de la casa i l'arquitectura a més de fer-nos conèixer alguns dels arquitectes protagonistes de la història del segle XX.

Horari d'estiu a la BETSAB

Del 21 de juny al 6 de setembre la biblioteca de l'ETSAB obrirà de 8:30 a 14h.  Agost: tancat
A partir del 9 de setembre la biblioteca obrirà en el seu horari habitual de 8:30 a 20h.

Nova subscripció: Access Engineering de McGrawHill

Nova subscripció a la base de dades d'enginyeria Access Engineering de McGraw Hill.

Declaració de Barcelona sobre la informació de recerca oberta

La UPC s’ha adherit a la Declaració de Barcelona sobre l’accés obert a les dades de recerca científica.

Darrera actualització: 17/10/2018