Ampliació d'horaris exàmens parcials

Els caps de setmana 23 i 24 de març i 6 i 7 d'abril obrim la Biblioteca de 9 a 21h perquè puguis preparar els teus exàmens parcials.
Recorda portar el teu carnet, accés exclusiu comunitat UPC.

Horaris Setmana Santa (24 de març-1 d'abril)

La majoria de les biblioteques tanquen del 29 de març (Divendres Sant) a l'1 d'abril (Dilluns de Pasqua) i la resta de la setmana obren en horari de matí, excepte:

VídeoCabina. Nou espai per a videoconferències

Si necessites treballar virtualment en equip, practicar presentacions, fer reunions online, comunicar-te telemàticament amb els teus professors, o qualsevol altra activitat acadèmica per videoconferència, pots reservar una de les dues cabines disponibles per a aquests usos a la planta 1.

SPIE Digital Library

Nova subscripció per al 2024 de Digital Library of SPIE, el recurs més extens disponible sobre òptica i fotònica, i ofereix un accés sense precedents a publicacions tècniques de les revistes SPIE, actes i presentacions de conferències de SPIE Press des de 1962 fins a l'actualitat.

Què són les revistes diamant i on trobar-les

Les revistes diamant són revistes d’accés obert que no cobren ni als autors ni als lectors sinó que estan subvencionades per societats científiques, universitats, etc. Per tant, no tenen barreres econòmiques ni per accedir-hi ni per publicar-hi.

Gratuïtat en la petició d'articles de revista via préstec interbibliotecari

Si ets estudiant, PDI o PAS de la UPC, utilitza el Servei de Préstec interbibliotecari per demanar de manera gratuïta reproduccions d'articles de revista o de capítols de llibre que no es troben disponibles a les Biblioteques de la UPC.

Darrera actualització: 17/10/2018