ACTUALITAT

Jocs florals

Des de DEFIB, DAT, DAEC, Oasi, “Un adagi cada dia” i la BRGF s'han organitzat els “Jocs Florals”, una competició literària i gràfica amb premis valorats fins a 50 euros per categoria.

Biblioteques tancades a causa del COVID-19

Totes les biblioteques de la UPC estan tancades fins a nou avís a causa del COVID-19 però uns continuem oferient molts serveis nos presencials. Tots els préstecs s'han renovat i les reserves s'han cancel·lat.

Allarguem el retorn dels préstecs

La data del retorn dels llibres en préstec vençuts a partir del 9 de març s'allarga fins al 18 de maig degut al tancament de les biblioteques a causa de les mesures relacionades amb el COVID-19. Les reserves de llibres no es podran servir fins que es normalitzi la situació.

Accés a la biblioteca digital

Per qualsevol dubte relacionat amb l'accés a la Biblioteca digital (revistes, articles, bases de dades, etc.) pots consultar la pàgina del servei eBIB.

Practica amb exàmens reals

Practica amb el dipòsit d'exàmens de la UPC, hi trobaràs controls resolts de cursos anteriors.
    L'accés al dipòsit està restringit a membres de la UPC.

Darrera actualització: 17/10/2018