ACTUALITAT

Guia temàtica de Joan Margarit

Guia elaborada per la Biblioteca de l'ETSAB en motiu de la mort de l'arquitecte i poeta Joan Margarit. Per a la seva elaboració han estat seleccionats textos i altres documents relacionats amb la seva faceta d’arquitecte, professor i catedràtic d’Estructures alhora que inclou llibres relacionats

L'article que busco, està en accés obert?

Consulta la infografia amb els ginys per trobar articles en accés obert: Unpaywall, Google Scholar Button, Open Access Button.

Retorn a les aules

Recordeu que heu de fer reserva prèvia per venir a estudiar, que no es prestaran equipaments ni sales de treball en grup, i que no es podran utilitzar les zones comunes. Esperem que tingueu una bona tornada!

Serveis de les biblioteques

Les biblioteques us oferim un munt de recursos d'informació en text complet i molts serveis no presencials disponibles des de casa. Recordeu que les biblioteques estan obertes amb reserva prèvia.

Darrera actualització: 17/10/2018