ACTUALITAT

Guanyador del Premi UPC de ciència-ficció 2020

El jurat del Premi UPC de Ciència-Ficció 2020 ha decidit atorgar el 1r premi a l'obra: Cielos clausurados, d'Alberto Rodríguez Andrés (Espanya). La menció a les obres: Péndulo, de Carlos Rehermann (Uruguai), i Otro dios caprichoso, de Sergio Daniel Gant (Argentina).

Serveis de les biblioteques

Les biblioteques us oferim un munt de recursos d'informació en text complet i molts serveis no presencials disponibles des de casa. Recordeu que les biblioteques estan obertes amb reserva prèvia.

Reserva de llocs d'estudi

Com a mesura de protecció la Biblioteca us ofereix un nou sistema de reserva de llocs d'estudi per tal que pogueu utilitzar-la amb seguretat.

Hem definit dues franges horàries:

Vine a recollir la teva mascareta UPC

Si ets estudiant, acosta't a la Biblioteca i recull la teva mascareta UPC. L'horari és de 9 a 21h. Només cal que t'identifiquis amb el teu carnet UPC o el comprovant de la matricula al mòbil.

Més de 30.000 llibres electrònics d'Elsevier

Fins al 31 d'octubre, Elsevier ofereix a la UPC l'accés gratuït a més de 30.000 llibres electrònics de diferents temàtiques: enginyeria química, informàtica, ciències de la terra, matemàtiques, física i astronomia, ... incloent els llibres publicats l'any 2020.

Els treballs academics del Campus Nord més consultats a UPCommons!

Els treballs acadèmics del 2018 i 2019 dels centres del Campus Nord més consultats a UPCommons són:

Rànquing de consulta de les tesis doctorals de la UPC publicades al 2018 i 2019

Aquest informe mostra les 25 tesis doctorals UPC publicades al 2018 i 2019 que han estat més consultades a través d'UPCommons, el dipòsit institucional de la UPC.
    I la tesi més consultada és:

Darrera actualització: 17/10/2018