ACTUALITAT

Miquel Barceló, in memoriam

Volem retre un petit homenatge a Miquel Barceló, professor amb qui hem compartit tants de projectes, il·lusions i converses inoblidables.

No a la violència contra les dones

Les biblioteques ens sumem al Dia intenacional per a l'erradicació de la violència contra les dones amb l'exposició "Lliures i sense por" a la BRGF. També hem adquirit nous llibres relacionats amb la temàtica.

Premi UPC de Ciència-Ficció Miquel Barceló 2022

El Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya publica les bases del "Premi UPC de Ciència-Ficció Miquel Barceló 2022". El termini de presentació dels originals de l'edició de 2022 s'acaba l’1 d'abril de 2022, a les 14 hores.

50 anys de Telecos

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) es va crear l’any 1971 coincidint amb la transformació de l’Institut Politècnic de Barcelona en Universitat.

Nova pàgina web sobre Ciència oberta

De què parlem quan parlem de Ciència Oberta a la UPC? Parlem de publicació científica, de dades de recerca FAIR, de mètriques, d'integritat, d'educació en obert i de molt més.

Estrenem cercador!!

DiscoveryUPC és el cercador de continguts de les Biblioteques que et permet, en una sola cerca, trobar tots els recursos d’informació.

Darrera actualització: 17/10/2018