ACTUALITAT

25N UPC: Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones

Les Biblioteques de la UPC ens sumem al Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones.

L'Acte Institucional #25NUPC, conduït per @CarmeFenoll, tindrà lloc a la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté divendres 25 a les 12 h.

Premi UPC de Ciència-Ficció Miquel Barceló 2022

‘La caravana de los Errantes’, de Raúl Gonzálvez, guanya el Premi UPC de Ciència-Ficció Miquel Barceló 2022 que es va celebrar el passat dimecres 16 de novembre.

Durant l'acte es va homenatjar Miquel Barceló, professor de la FIB i impulsor del Premi UPC de Ciència-Ficció.

BIBtips: formació exprés en 45 minuts

BIBTips: sessions de formació exprés en Meets de 45’

Llegir l'escenari. La tecnologia a escena. Curs 2022-2023

De setembre a maig, cada mes estudiarem una obra de teatre des del text i des del muntatge: llegirem l'obra i assistirem a la funció.

El club de lectura es desenvoluparà a la Biblioteca EPSEB els dimecres de 18 a 19 h.

Nou Club de lectura de Ciència-ficció

T'agrada la ciència-ficció? T'esperem al nostre NOU Club de lectura de Ciència-ficció.

1a sessió: Comentarem el llibre "Guia galàctica per a autoestopistes" de Douglas Adams

Darrera actualització: 17/10/2018