ACTUALITAT

La biblioteca et dona joc

Les biblioteques de la UPC t'ofereixen la possibilitat de jugar i/o emportar-te en préstec diferents jocs disponibles a:

Carta de serveis de suport a la recerca

La "Carta de serveis de suport a la recerca" t'informa dels principals recursos i serveis que les biblioteques oferim al PDI.

• Publicar
  • Investigar
  • Difondre
  • Preservar

No dubtis a contactar amb la teva biblioteca!

Més de 40.000 llibres electrònics d'SpringerLink al teu abast

Amb l'adquisició de les col·leccions Engineering 2021 i Intelligent Technologies and Robotics 2021 i 2022, més 41.000 llibres electrònics d'SpringerLink poden ser localitzats i consultats pels usuaris de la UPC mitjançant el DiscoveryUPC o directament a la plataforma.

Tancament d'espais

La Biblioteca contribueix a reduir el consum energètic per assegurar la sostenibilitat econòmica i ambiental tancant alguns espais fins que es reprengui l'activitat normal al Campus.

Si necessites qualsevol llibre dels espais tancats demana'l al personal de la Biblioteca.

Publicació científica de la UPC i l'Escola de Camins vs. altres universitats d'àmbit internacional

L'informe es centra en la publicació científica especialitzada en l'àmbit temàtic propi de l'Escola de Camins. Es comparen indicadors bibliomètrics amb els d'altres universitats nacionals, europees i internacionals amb activitat de recerca notable en l'àrea de l'enginyeria civil.

Darrera actualització: 17/10/2018