ACTUALITAT

Coneixes els beneficis de publicar en obert el teu TFG/TFM?

Gaudeix dels beneficis de publicar el teu treball (TFG o TFM) en obert: visibilitat a l'hora de buscar feina, protecció per evitar el plagi, divulgació dels continguts i molts altres. No ho dubtis, quan dipositis el teu treball escull l'opció publicar-lo al Dipòsit de Treballs Acadèmics.

Torna el Time to Talk després dels exàmens

Millora la teva fluïdesa i comprensió oral en anglès. Gratis, a les biblioteques, i amb la supervisió d'un English coach.
    Quan?  cada dimecres, de 12:15 a 13:15 h
    Dates: 13, 20 i 27 de novembre, 4, 11 i 18 de desembre
    On? edifici TR5, planta 0, aula 0.1, Campus Terrassa

Resultats de l'enquesta de les biblioteques als estudiants

El curs passat els estudiants de la UPC van participar en una enquesta per avaluar el seu grau de satisfacció respecte a les biblioteques.

Carta de serveis per a la recerca

Us presentem la Carta de Serveis per a la Recerca per a que pugueu veure el ventall de serveis que la Biblioteca ofereix als investigadors.

Bibliografia recomanada a les assignatures

Consulta la bibliografia de les teves assignatures i troba-la fàcilment a les biblioteques.
    Per a cada llibre recomanat, et mostrem l'enllaç al text complet o la prestatgeria, si està en paper.
    També pots reservar-lo si algú se t'ha avançat.

Parla anglès amb Time to Talk

Organitza: Servei de Llengües i Terminologia de la UPC.

Darrera actualització: 17/10/2018