ACTUALITAT

Biblioteques tancades a causa del COVID-19

A de divendres 13 de març, les biblioteques de la UPC restaran tancades durant 15 dies prorrogables com a mesura extraordinària dirigida a minimitzar les conseqüències de la situació d'emergència de salut publica a causa del COVID-19.

Allarguem el retorn dels préstecs

La data del retorn dels llibres en préstec vençuts a partir del 9 de març s'allarga fins al 18 de maig degut al tancament de les biblioteques a causa de les mesures relacionades amb el COVID-19. Les reserves de llibres no es podran servir fins que es normalitzi la situació.

Torna el Time to talk al Campus Terrassa

Millora la teva fluïdesa i comprensió oral en anglès. Activitat gratuïta organitzada pel Servei de Llengües i Terminologia en col·laboració amb les biblioteques de la UPC i que compte amb la supervisió d'un English coach.

Trípode per a mòbils: nou equipament en préstec

A partir d'ara, podreu treure en préstec un trípode per enregistrar les vostres presentacions amb el mòbil. Aquest suport s'adapta a qualsevol model de telèfon i permet una rotació horitzontal de 360 ° i una vista de rotació de 90 °.

Coneixes els beneficis de publicar en obert el teu TFG/TFM?

Gaudeix dels beneficis de publicar el teu treball (TFG o TFM) en obert: visibilitat a l'hora de buscar feina, protecció per evitar el plagi, divulgació dels continguts i molts altres. No ho dubtis, quan dipositis el teu treball escull l'opció publicar-lo al Dipòsit de Treballs Acadèmics.

Resultats de l'enquesta de les biblioteques als estudiants

El curs passat els estudiants de la UPC van participar en una enquesta per avaluar el seu grau de satisfacció respecte a les biblioteques.

Carta de serveis per a la recerca

Us presentem la Carta de Serveis per a la Recerca per a que pugueu veure el ventall de serveis que la Biblioteca ofereix als investigadors.

Bibliografia recomanada a les assignatures

Consulta la bibliografia de les teves assignatures i troba-la fàcilment a les biblioteques.
    Per a cada llibre recomanat, et mostrem l'enllaç al text complet o la prestatgeria, si està en paper.
    També pots reservar-lo si algú se t'ha avançat.

Parla anglès amb Time to Talk

Millora la teva fluïdesa i comprensió oral en anglès. Gratis, a les biblioteques, i amb la supervisió d'un English coach.
    Organitza: Servei de Llengües i Terminologia de la UPC.

Darrera actualització: 17/10/2018