ACTUALITAT

Convocatòria beques d'aprenentatge

La Biblioteca ofereix 3 beques d'aprenentatge per donar suport a les tasques de la Biblioteca. El termini de sol·licituds finalitza el 17 de juny.

V Jornada de Ciència Oberta UPC

El pròxim 21 de juny de 2024 es celebrarà la V Jornada UPC de Ciència Oberta. L'acte se celebrarà a la Sala d'Actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSE

Vine a fer mots encreuats a la Biblioteca

Si t'agraden els mots encreuats, en trobaràs un per resoldre, a la primera planta de la Biblioteca. En el mateix espai on fins ara hi havia els puzles.

Pissarres portàtils: nou equipament en préstec

La Biblioteca ha adquirit pissarres de sobretaula per donar suport en el teu estudi d'una forma sostenible.

Sabies que tens accés a més de 100.000 llibres digitals?

Accedeix a un munt de llibres disponibles en línia buscant a Discovery UPC.

Aprovada l'estratègia catalana de ciència oberta

La Comissió Interdepartamental de Recerca i Innovació (CIRI) va aprovar l’Estratègia catalana de ciència oberta el passat 17 de g

Els Datasets incorporats a DRAC són visibles a FUTUR

Els datasets incorporats a DRAC ja són visibles al portal FUTUR. Els datasets poden estar allotjats al repositori CORA.RDR del CSUC o a d'altres repositoris de dades de confiança que garanteixin la disponibilitat de la informació a llarg termini, com Zenodo, DIGITAL.CSIC o d'altres.

Què són les revistes diamant i on trobar-les

Les revistes diamant són revistes d’accés obert que no cobren ni als autors ni als lectors sinó que estan subvencionades per societats científiques, universitats, etc. Per tant, no tenen barreres econòmiques ni per accedir-hi ni per publicar-hi.

Préstec de tauletes tàctils

La biblioteca disposa d'un nou servei de préstec de tauletes tàctils. Les condicions de préstec seran de 14 dies.

Jocs de taula

A les Biblioteques de la UPC creiem que podem ser, a més d’un lloc d’estudi i cerca d’informació, un espai de relació, comunicació i creativitat.  Entenem el joc com una eina que: afavoreix les relacions socials i el treball en equip, millora la comunicació i pot suposar un repte intel·lectual i

Darrera actualització: 17/10/2018