ACTUALITAT

Formació en línia sobre Web of Science

Del 3 al 7 de juny, sessions en línia sobre Web of Science. Descobreix les seves funcionalitats i a utilitzar JCR, ESI, Kopernio, Publons o Emerging Citation Index.

Per inscriure't has de fer servir una adreça de correu electrònic UPC. Organitzen: FECyT i Clarivate Analytics

Horari ampliat per exàmens

Al maig, algunes biblioteques amplien horari i obren el cap de setmana en motiu dels exàmens finals. Consulta els horaris de la teva biblioteca i recorda portar el carnet UPC!

També disposes de sales d'estudi a tots els campus UPC.

Nova guia de lectura: Dones científiques

L’any 2015 l’Assemblea General de les Nacions Unides va proclamar l'11 de Febrer com el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència.

Articles indexats publicats per investigadors del Campus de Terrassa: 2017

Aquest informe recull els 241 treballs publicats per 222 investigadors/es del Campus de Terrassa en revistes indexades al Journal Citation Report durant el 2017.

Disponibles a UPCommons més de 100 nous TFG/TFM de l'ESEIAAT

Recentment s'han incorporat a UPCommons  més de 100 nous treballs acadèmics (TFG i TFM) presentats a l'ESEIAAT durant els darrers cursos.
    Actualment es poden consultar al voltant de 1000 TFG i TFM de l'ESEIAAT a travès d'aquest portal.

Estrenem web!

Les biblioteques de la UPC estrenem nova web amb un disseny renovat per adaptar-lo al de la web de la UPC i una navegació simplificada i intuïtiva per accedir fàcilment als continguts des de qualsevol dispositiu, ordinador, tauleta o mòbil.

1Findr, una plataforma amb 27 milions d’articles en accés obert

1Findr, desenvolupada per 1Science, és una base de dades que inclou 90 milions de documents, en tots els camps de la recerca, publicats en revistes especialitzades, dels quals 27 són amb accés obert.

Darrera actualització: 17/10/2018