ACTUALITAT

Estrenem cercador!!

DiscoveryUPC és el cercador de continguts de les Biblioteques que et permet, en una sola cerca, trobar tots els recursos d’informació.

Benvinguts doctorands i doctorandes!

Mireu-vos aquesta animació sobre els serveis bàsics que oferim als doctorands i doctorandes: botó eBib, gestors de referències i més!

Disponible el JCR 2021

Amb la nova edició del JCR 2021 (amb dades del 2020) s’introdueixen 3 novetats en una nova plataforma de WoS més moderna i amigable:

Recollir llibres a un Smart Point de la UPC

Si no et pots desplaçar a la biblioteca durant l’horari d’obertura a recollir els teus llibres, tel's podem deixar a un Punt de Recollida (Smart Point) de la UPC. Es tracta d’un sistema de taquilles intel·ligents disponibles als campus de la UPC que permeten rebre les compres online.

Servei de préstec de portàtils a domicili

Necessites un portàtil per estudiar o preparar classes des de casa? Te'n deixem un! Aquest servei s'adreça a l'estudiantat de grau i màster, als doctorands i doctorandes i al professorat associat de la UPC.

ZonavídeoUPC: nova plataforma de vídeos UPC

Des de l’1 de març, la UPC ha posat en marxa Zonavídeo UPC, la nova plataforma per a la publicació de vídeos a Internet. Especialment dissenyada per proporcionar aquest servei a la comunitat UPC, permet publicar vídeos de caràcter docent i de divulgació de la recerca o de tipus promocional.

Les normes UNE consultables i descarregables

A partir d'aquest mes de gener, es poden consultar i descarregar les normes UNE a través d'AENORmás, base de dades subscrita per la UPC. També es pot incloure l'enllaç a la norma UNE des de les plataformes docents.

Nou Servei de préstec a domicili

Si tens problemes de mobilitat derivats de la COVID-19 i necessites llibres de les biblioteques de la UPC, te'ls portem a casa. Aquest servei és excepcional i s'adreça només a usuaris que estan confinats (per malaltia, per contacte o per confinament perimetral).

Servei de xat a la BCT

Posem a la teva disposició un servei de xat (biblioteca.campus.terrassa) per atendre les teves consultes a l’instant.

Darrera actualització: 17/10/2018