ACTUALITAT

Sant Jordi 2021: parada de llibres virtual

Per celebrar el segon Sant Jordi en pandèmia, hem preparat una versió virtual de la paradeta de llibres que s'ha estat posant els darrers anys.

Recollir llibres a un Smart Point de la UPC

Si no et pots desplaçar a la biblioteca durant l’horari d’obertura a recollir els teus llibres, tel's podem deixar a un Punt de Recollida (Smart Point) de la UPC. Es tracta d’un sistema de taquilles intel·ligents disponibles als campus de la UPC que permeten rebre les compres online.

Servei de préstec de portàtils a domicili

Necessites un portàtil per estudiar o preparar classes des de casa? Te'n deixem un! Aquest servei s'adreça a l'estudiantat de grau i màster, als doctorands i doctorandes i al professorat associat de la UPC.

ZonavídeoUPC: nova plataforma de vídeos UPC

Des de l’1 de març, la UPC ha posat en marxa Zonavídeo UPC, la nova plataforma per a la publicació de vídeos a Internet. Especialment dissenyada per proporcionar aquest servei a la comunitat UPC, permet publicar vídeos de caràcter docent i de divulgació de la recerca o de tipus promocional.

Nou portal Aprèn

Us presentem Aprèn, el nou portal que dona accés als continguts docents que elabora el professorat de la UPC. Aprèn recull els continguts que el professorat ha incorporat a UPCommons, el portal del conei

Les normes UNE consultables i descarregables

A partir d'aquest mes de gener, es poden consultar i descarregar les normes UNE a través d'AENORmás, base de dades subscrita per la UPC. També es pot incloure l'enllaç a la norma UNE des de les plataformes docents.

Nou Servei de préstec a domicili

Si tens problemes de mobilitat derivats de la COVID-19 i necessites llibres de les biblioteques de la UPC, te'ls portem a casa. Aquest servei és excepcional i s'adreça només a usuaris que estan confinats (per malaltia, per contacte o per confinament perimetral).

Serveis de les biblioteques

Les biblioteques només ofereixen presencialment el servei de préstec de documents però teniu un munt de recursos d'informació en text complet i molts serveis no presencials disponibles des de casa.

Els llibres que t'ajudaran a preparar-te els exàmens parcials

La bibliografia recomanada de cada assignatura està disponible a les biblioteques de la UPC. Si et prepares els exàmens parcials i durant aquests dies estàs a casa, també tens accés a molts d'aquests llibres en format electrònic.

Servei de préstec amb reserva prèvia

Necessites un llibre de les biblioteques UPC? Reserva el llibre des del botó "Reserva'l" del DiscoveryUPC. Quan el tinguem a punt, t'enviarem un correu electrònic amb les instruccions per venir a recollir-lo. Quan el vinguis a buscar, segueix les instruccions.

Darrera actualització: 17/10/2018