ACTUALITAT

Calendari de cursos a les biblioteques

Aprofita els tallers gratuïts que les biblioteques de la UPC t'ofereixen. Hi trobaràs:

Zotero: nova biblioguia

Zotero és una aplicació de codi obert que permet gestionar i compartir referències bibliogràfiques i documents de recerca i col·laborar en línia, és un projecte de Corporation for Digital Scholarship, una organització sense ànim de lucre de

6 passos perquè el teu TFG/TFM sigui un èxit

Si has d'elaborar el Treball Final de Grau (TFG) o el Treball Final de Màster (TFM) i segueixes aquests 6 passos, el teu treball segur que serà un éxit.

Google Dataset Search

Google Dataset Search és el motor de cerca de Google, creat el 2018, per localitzar dades de recerca en línia. Ara també indexa tots els datasets dipositats a CORA.Repositori de Dades de Recerca (RDR) augmentant-ne la visibilitat a nivell internacional.

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi.

Connecta't al wifi de la biblioteca

La UPC ofereix connexió sense fils mitjançant eduroam, el projecte internacional de mobilitat wifi.

Nova col·lecció de jocs de taula

Si vols jugar a escacs o a resoldre un cub Rubik, ja pots fer-ho a la Biblioteca.

Benvinguts doctorands i doctorandes!

Mireu-vos aquesta animació sobre els serveis bàsics que oferim als doctorands i doctorandes: botó eBib, gestors de referències i més!

Darrera actualització: 17/10/2018