ACTUALITAT

Les normes UNE consultables i descarregables

A partir d'aquest mes de gener, es poden consultar i descarregar les normes UNE a través d'AENORmás, base de dades subscrita per la UPC. També es pot incloure l'enllaç a la norma UNE des de les plataformes docents.

Nou Servei de préstec a domicili

Si tens problemes de mobilitat derivats de la COVID-19 i necessites llibres de les biblioteques de la UPC, te'ls portem a casa. Aquest servei és excepcional i s'adreça només a usuaris que estan confinats (per malaltia, per contacte o per confinament perimetral).

Serveis de les biblioteques

Les biblioteques només ofereixen presencialment el servei de préstec de documents però teniu un munt de recursos d'informació en text complet i molts serveis no presencials disponibles des de casa.

Els llibres que t'ajudaran a preparar-te els exàmens parcials

La bibliografia recomanada de cada assignatura està disponible a les biblioteques de la UPC. Si et prepares els exàmens parcials i durant aquests dies estàs a casa, també tens accés a molts d'aquests llibres en format electrònic.

Servei de préstec amb reserva prèvia

Necessites un llibre de les biblioteques UPC? Reserva el llibre des del botó "Reserva'l" del DiscoveryUPC. Quan el tinguem a punt, t'enviarem un correu electrònic amb les instruccions per venir a recollir-lo. Quan el vinguis a buscar, segueix les instruccions.

Servei de xat a la BCT

Posem a la teva disposició un servei de xat (biblioteca.campus.terrassa) per atendre les teves consultes a l’instant.

Darrera actualització: 17/10/2018