ACTUALITAT

Actualitat

La biblioteca FNB

Si vols conèixer la biblioteca t'ho expliquem tot a la nostra pàgina web.
També pots visualitzar un vídeo on et fem una pinzellada en 3 minuts o bé fer la visita virtual.
Esperem que t'agradi!

La terminologia del veler de la Copa Amèrica

El TERMCAT i la Fundació Barcelona Capital Nàutica han dissenyat una infografia interactiva "Els velers de la Copa Amèrica", amb els components principals i la tripulació dels dos models de velers utilitzats en aquesta competició: l’AC75 i l’AC40.

Préstec a l'estiu

Préstec biblioteques UPC
A partir de l'1 de juliol, tots els préstecs de documents UPC es poden retornar al setembre (excepte els equipaments):

Horari estiu

L'horari d'estiu de la biblioteca FNB és:
De. 3 al 31 de juliol: 9-14h.
Agost: tancat
De l'1 al 5 de setembre: 9-14h.

Tancament del Préstec Consorciat

A partir del 8 de juliol no es podran fer sol·licituds de Préstec Consorciat (PUC). A partir d'aquesta data, si necessites algun document de les institucions catalanes, utilitza el formulari de préstec interbibliotecari. El servei de PUC es restablirà a partir del 15 d'octubre.

Còmic i novel·la gràfica

Vols conèixer la gran varietat de còmics, tebeos o novel·les gràfiques que tenim a les biblioteques de la UPC?…  endinsa't en les diferents temàtiques i troba la teva lectura.

Darrera actualització: 17/10/2018