ACTUALITAT

Memòria estadística i recull d'actuacions clau 2021

Disponible la memòria de la Biblioteca FME del 2021 amb les actuacions realitzades durant aquest any.
Durant el primer semestre del l’any 2021 encara ha estat marcat per la pandèmia de la COVID-19, és per això que els indicadors encara es mostren alterats.

Publica fàcilment continguts docents a UPCommons i Aprèn des d’Atenea

Incorporar continguts docents a UPCommons i el portal Aprèn ara és molt més fàcil!

Biblioteques inclusives

Els serveis per a persones amb necessitats de suport educatiu (discapacitat, necessitats educatives específiques) són serveis personalitzats que faciliten l'accés i ús dels recursos i serveis de la biblioteca per fomentar la igualtat d'oportunitats de totes les persones de la comunitat università

Avís Horaris!!!

Atenció! Fins a nou avís, els divendres la Biblioteca obrirà de 9 a 14 hores!! Disculpeu les molèsties!

Dona el teu mòbil

El projecte de recerca Biometallum que es desenvolupa al Campus de Manresa, coordinat pel professor Toni Dorado, conegut com a ‘Menja mòbils’, treballa en la valorització i recuperació de residus electrònics, com una al

#TornaALaFontUPC

Davant la contaminació per plàstics a la UPC no ens podem quedar de braços plegats. Amb l'acord aprovat el desembre de 2019  i el nou Pla Campus UPC Sostenible 2030 la Universitat s'ha compromès a fer front a aquesta problemàtica.

Exposició Dones de ciència

Amb motiu de l'11F, Dia Internacional de la nena i la dona en la Ciència, la Biblioteca de la Facultat de Matemàtiques i Estadística amb el suport del CFIS i de l'FME ha preparat aquesta exposició.

#GEODoctoratUPC

#GEODoctoratUPC és un projecte del Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius de la UPC amb el suport de PRISMA, l’Escola de Doctorat i el Servei de Gestió Acadèmica de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) que permet visualitzar el país d’origen dels estudiants de doctorat que hi han

100% d'aforament i sales de treball en grup obertes!

A partir d'aquest dilluns 24 de gener, seguint la normativa COVID-19 vigent, les biblioteques tornen amb un 100% d'aforament i obrim les sales de treball en grup amb reserva prèvia (ja no caldrà reservar lloc d'estudi individual).

Si el llibre no està a la UPC fes servir el PUC

Ja pots demanar en préstec llibres d'altres biblioteques universitàries mitjançant el DiscoveryUPC. Reobrim les reserves via web del Servei de Préstec Consorciat (PUC) amb un nou sistema informàtic de gestió, que encara està en fase d’adaptació.

Darrera actualització: 17/10/2018