ACTUALITAT

Sant Jordi 2019

Vine del 23 al 26 a la Biblioteca FME, hi trobaràs la tradicional parada de Sant Jordi aquest any amb novel·les inspirades o amb rerefons matemàtic o estadístic. No et perdis les últimes novetats arribades a la biblioteca!!!!

Accés a la biblioteca digital

Amb l'eBIB pots accedir a les revistes, articles o bases de dades de la biblioteca digital de la UPC des de qualsevol lloc amb connexió a Internet.

Exposició: Orientació professional. Eines per cercar feina

Durant aquest mes d'abril, coincidint amb el Fòrum Empresa FME del dia 10, trobareu a la biblioteca l'exposició Orientació professional. Eines per cercar feina.

recerTIC UPC

La Biblioteca Rector Gabriel Ferraté (BRGF) presenta recerTIC UPC, un conjunt de treballs dedicats a oferir una visió representativa de la producció científica de la nostra universitat en temes emer

Exposició virtual: Dones matemàtiques i estadístiques a la UPC

Per celebrar el Dia Internacional de les Dones (8 de març) volem retre homenatge a les dones matemàtiques i estadístiques de la UPC donant visibilitat a la seva producció científica a través del portal FUTUR.

Coneixeu que la sala 6 té TV?

Si necessiteu un projector per estudiar en grup, utilitzeu la sala de treball 6 de la biblioteca. Està equipada amb una televisió de 50 polsades que fa de projector d'un PC. Només cal que ens demaneu el comandament i el cable HDMI quan vingueu al taulell.

Xarxes socials a la @bibliotecaFME

Segueix la Biblioteca de l'FME a Twitter, facebook i Instagram per estar al dia de les novetats.

Carnet UPC al mòbil

Ja podeu fer servir el vostre carnet UPC al mòbil per treure documents en préstec a totes les biblioteques de la UPC. Només heu d'entrar a aquesta pàgina, validar-vos i guardar el carnet a la pàgina d'inici del vostre mòbil.

Nou cercador a la UPC

Estrenem DiscoveryUPC, una nova eina de cerca en fase beta per trobar articles, proceedings, revistes, llibres, bases de dades, recursos en paper disponibles a les biblioteques de la UPC i la producció acadèmica d'UPCommons en una única interfície, disponible des de la pàgina principal de Bibliot

Coneixes els beneficis de publicar en obert el teu TFG/TFM?

El passat dia 7 vas fer el dipòsit del teu TFG/TFM i no vas autoritzar la seva publicació al Dipòsit de Treballs Acadèmics? No et preocupis, encara hi ets a temps de canviar-ho.

Darrera actualització: 17/10/2018