ACTUALITAT

Sant Jordi 2019

Vine del 23 al 26 a la Biblioteca FME, hi trobaràs la tradicional parada de Sant Jordi aquest any amb novel·les inspirades o amb rerefons matemàtic o estadístic. No et perdis les últimes novetats arribades a la biblioteca!!!!

Accés a la biblioteca digital

Amb l'eBIB pots accedir a les revistes, articles o bases de dades de la biblioteca digital de la UPC des de qualsevol lloc amb connexió a Internet.

Ja tenim guanyadors!

Moltes gràcies a tothom que ha respost l'enquesta de satisfacció sobre les biblioteques!
    Les vostres aportacions ens ajuden a millorar.
    Si has guanyat una de les motxilles o gorres UPC que sortejàvem entre els participants, ens posarem en contacte amb tu per correu electrònic.

Horari de Setmana Santa

Les biblioteques tanquem del 13 al 22 d'abril com a mesura d'estalvi energètic en períodes de baixa ocupació dels espais.

Exposició: Orientació professional. Eines per cercar feina

Durant aquest mes d'abril, coincidint amb el Fòrum Empresa FME del dia 10, trobareu a la biblioteca l'exposició Orientació professional. Eines per cercar feina.

recerTIC UPC

La Biblioteca Rector Gabriel Ferraté (BRGF) presenta recerTIC UPC, un conjunt de treballs dedicats a oferir una visió representativa de la producció científica de la nostra universitat en temes emer

8M: biblioteca tancada per la tarda

La Biblioteca FME tancarà el dia 8 de març a partir de les 15:30h per la vaga del Dia Internacional de la Dona.

Exposició virtual: Dones matemàtiques i estadístiques a la UPC

Per celebrar el Dia Internacional de les Dones (8 de març) volem retre homenatge a les dones matemàtiques i estadístiques de la UPC donant visibilitat a la seva producció científica a través del portal FUTUR.

Coneixeu que la sala 6 té TV?

Si necessiteu un projector per estudiar en grup, utilitzeu la sala de treball 6 de la biblioteca. Està equipada amb una televisió de 50 polsades que fa de projector d'un PC. Només cal que ens demaneu el comandament i el cable HDMI quan vingueu al taulell.

Nova exposició. Acredita el teu nivell d'anglès

Vols marxar a fer una estada de mobilitat o només vol acreditar el teu nivell d'anglès? prepara't a les biblioteques de la UPC. Hi trobaràs llibres amb models d'exàmens, consells pel listening, pel writing, per la grammar in use, etc.

Darrera actualització: 17/10/2018