ACTUALITAT

Actualitat

BIBtips: abril

Nous BIBtips, sempre a la mateixa hora: 14:00 -14:45 h, amb accés en línia amb correu UPC (sense registre previ) i en català o castellà. Propers BIBtips:

Amplicació de la Sala d'estudis

La Sala d'estudis ha ampliat els seus espais, ara podeu disposar de 10 punts de treball més. Els horaris i els accessos continuen com abans, accés per la biblioteca quan està oberta i accés pel passadís quan la biblioteca està tancada

La biblioteca et dona joc

Us presentem el nou portal La biblioteca et dona joc, que recull la col·lecció de jocs de la Biblioteca FME que es poden endur en préstec.

Web George E.P. Box: estadístic del curs 2023-2024

La Facultat de Matemàtiques i Estadística dedica el curs 2023-2024 a George E.P. Box (1919-2013).

Ets docent a la UPC?

Les biblioteques de la UPC posen al teu abast diferents recursos i serveis que et poden ajudar en la preparació de les teves assignatures:

Checklist per a investigadors sobre curació de dades de recerca

Compartir les dades de recerca és un dels mandats de la ciència oberta, però sempre cal fer una correcta gestió de les dades de recerca seguint els principis FAIR.

Guia bàsica sobre el procés de publicació dels articles científics

Disponible en accés obert la guia 'Escriptura d'articles científics: estructura, redacció, fases i publicació' de Lluís Codina i Carlos Lopezosa, professor i investigadors de la UPF.

Les biblioteques estrenem exlibris!

Aquest any 2023 les biblioteques han apostat per un nou disseny d'exlibris creat per art generatiu que juga amb elements clàssics de la UPC, juntament amb d'altres representatius dels estudis de la Universitat.

Zotero: nova biblioguia

Zotero és una aplicació de codi obert que permet gestionar i compartir referències bibliogràfiques i documents de recerca i col·laborar en línia, és un projecte de Corporation for Digital Scholarship, una organització sense ànim de lucre de

Web Olga A. Ladyzhenskaya: matemàtica del curs 2022-2023

La Facultat de Matemàtiques i Estadística dedica el curs 2022-2023 a Olga Alexandrovna Ladyzhenskaya (1922-2004).

Darrera actualització: 17/10/2018