ACTUALITAT

Actualitat

Seminari: Contextualització de les Matemàtiques a les carreres tecnològiques de la UPC

Disponibles els vídeos del seminari "Contextualització de les Matemàtiques a les carreres tecnològiques de la UPC" del curs 2018-2019 a la videoteca d'UPCommons.

Horaris d'estiu

A l'estiu, les biblioteques modifiquen l'horari.
    Consulta la pàgina d'horaris o la de la teva biblioteca per a més informació.

Exposició. Martin Gardner: un entusiasta de la diversió matemàtica

Martin Gardner (1914-2010) fou un dels matemàtics nord-americans més populars de la 2a meitat del S.XX degut als  seus llibres sobre matemàtica recreativa i sobretot pels seus articles mensuals, durant 25 anys, a la revista científica Scientific American.

Memòria estadística i recull d'actuacions clau 2018

Disponible la memòria de la Biblioteca FME del 2018 amb les actuacions realitzades durant aquest any i un resum de les dades clau.

Accés a la biblioteca digital

Amb l'eBIB pots accedir a les revistes, articles o bases de dades de la biblioteca digital de la UPC des de qualsevol lloc amb connexió a Internet.

Practica amb exàmens reals

Has de preparar exàmens? Practica amb el dipòsit d'exàmens de la UPC, hi trobaràs controls resolts de cursos anteriors.
    L'accés al dipòsit està restringit a membres de la UPC.

Horari ampliat per exàmens

Al maig, algunes biblioteques amplien horari i obren el cap de setmana en motiu dels exàmens finals. Consulta els horaris de la teva biblioteca i recorda portar el carnet UPC!

També disposes de sales d'estudi a tots els campus UPC.

Jornada Kovalevskaya a la videoteca UPC

Si us vau perdre la Jornada Kovalevskaya del passat 6 de març, ara podeu veure les diferents conferències a la videoteca de la UPC.

Nou servei préstec de carregadors mòbils

Les Biblioteques UPC, t'ofereixen en préstec diversos models de carregadors mòbils per als diferents tipus de dispositius. No et quedis sense bateria!

recerTIC UPC

La Biblioteca Rector Gabriel Ferraté (BRGF) presenta recerTIC UPC, un conjunt de treballs dedicats a oferir una visió representativa de la producció científica de la nostra universitat en temes emer

Darrera actualització: 17/10/2018