ACTUALITAT

Actuacions de pintat a la Biblioteca FME i sala d'estudis

Atès que s'han de fer uns treballs de manteniment a la sala d'estudis de l'FME del 12 al 16 de desembre, les sales de treball no es podran reservar, i la sala general es podrà utilitzar amb limitacions.

Estàs fent l'assignatura d'Informàtica de primer curs?

La plataforma de llibres electrònics Biblioteca Online ENI t'interessa.

BIBtips: formació exprés en 45 minuts

BIBTips: sessions de formació exprés en Meets de 45’

Web Olga A. Ladyzhenskaya: matemàtica del curs 2022-2023

La Facultat de Matemàtiques i Estadística dedica el curs 2022-2023 a Olga Alexandrovna Ladyzhenskaya (1922-2004).

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi.

Llegir l'escenari. La tecnologia a escena. Curs 2022-2023

De setembre a maig, cada mes estudiarem una obra de teatre des del text i des del muntatge: llegirem l'obra i assistirem a la funció.

El club de lectura es desenvoluparà a la Biblioteca EPSEB els dimecres de 18 a 19 h.

Coneix la teva Biblioteca

La Biblioteca de l'FME us dona la benvinguda al nou curs acadèmic! Ens hem preparat per oferir-te un seguit de serveis, espais i col.leccions que t'acompanyaran al llarg dels teus estudis!

Connecta't al wifi de la biblioteca

La UPC ofereix connexió sense fils mitjançant eduroam, el projecte internacional de mobilitat wifi.

Memòria estadística i recull d'actuacions clau 2021

Disponible la memòria de la Biblioteca FME del 2021 amb les actuacions realitzades durant aquest any.
Durant el primer semestre del l’any 2021 encara ha estat marcat per la pandèmia de la COVID-19, és per això que els indicadors encara es mostren alterats.

Darrera actualització: 17/10/2018