PUC aturat fins a nou avís

El PUC (Préstec Consorciat) es manté aturat fins a nou avís per motius tècnics derivats del canvi del sistema de gestió de les biblioteques universitàries catalanes membres del CSUC. Estem treballant per reobrir-lo al més aviat possible amb força millores.

Si teniu documents en préstec d'altres universitats podeu retornar-los en qualsevol biblioteca de la UPC o bé en qualsevol biblioteca de la institució a la qual pertany el document que tingueu en préstec. Si necessiteu prorrogar el termini de préstec, contacteu amb nosaltres a info.biblioteques@upc.edu.

Disculpeu les molèsties que aquest fet us pugui ocasionar.

Recordeu que el préstec consorciat o PUC és un servei gratuït que permet als usuaris de les biblioteques de les institucions membres del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) sol·licitar i tenir en préstec documents d’una altra biblioteca del CSUC. Les biblioteques universitàries participants en el PUC són la UB, la UAB, la UPC, la UPF, la UdG, la UdL, la URV, la UOC, la URL, la UVIC-UCC, TecnoCampus i la Biblioteca de Catalunya.