Webinar per a autors sobre l'Acord Transformatiu CRUE CSIC i Springer Nature

Springer organitza un seminari web per repassar el procés que han de seguir els autors per publicar els seus articles en accés obert sota l'Acord Transformatiu CRUE CSIC.

Quan: 20 de juny, 12:00 h.

Webinar IEEE: 'What's New IEEE para Bibliotecas'

En aquest seminari web, parlarem de nous productes i iniciatives IEEE, així com de millores importants a la biblioteca digital IEEE Xplore. Aquest seminari web inclourà recursos importants per ajudar els estudiants, el professorat, el personal i els investigadors.

Personal investigador de la UPC amb articles altament citats (2024)

Podeu consultar l’informe on es presenten els articles més citats publicats en el període 2013-2023 pel personal investigador de la UPC.

Nou ajut per publicar en obert a les revistes de The Royal Society

A partir de l'1 de juny de 2024, el personal investigador de la UPC disposa d'un descompte del 25% per publicar articles en accés obert en revistes de l'editorial The Royal Society.

Convocatòria de beques d'aprenentatge (curs 2024-2025)

S'han convocat més de 20 beques d'aprenentatge per col·laborar amb el Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius durant el curs 2024-2025.

Actualització de l'Observatori de l'accés obert

L'Observatori de l'accés obert mostra per a cada any des del 2011, els articles científics de les 11 universitats participants publicats en accés obert i en tancat. Fins el 2021 el grau d'obertura s'ha calculat a partir de les dades extretes de Web of Science i Scopus, però a partir del 2023, s'u

Research Café 12: Humanitats digitals

Ja estan disponibles a UPCommons i a Zonavídeo UPC les presentacions del Research Café sobre 'Humanitats digitals' que es va celebrar el passat 24 d'abril al CRAI

Nova Biblioguia sobre Geoinformació i Geomàtica

Us presentem la nova Biblioguia sobre Geoinformació i Geomàtica.  En aquesta guia podràs:

Access Engineering: nova subscripció

Nova subscripció a la base de dades d'enginyeria AccessEngineering de McGraw Hill.

V Jornada de Ciència Oberta UPC

El pròxim 21 de juny de 2024 es celebrarà la V Jornada UPC de Ciència Oberta. L'acte se celebrarà a la Sala d'Actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSE