ACTUALITAT

Normes UNE: descàrregues no operatives

L’accés a les descàrregues de les normes UNE ha deixat d'estar operatiu. Podeu consultar la base de dades i si necessiteu una norma l'heu de sol·licitar a través del formulari.

Ampliació temporal de l'accés a recursos electrònics

Alguns proveïdors i editors de recursos electrònics ofereixen continguts addicionals i ampliacions de l'accés habitual als recursos contractats durant el període de tancament. Anirem actualitzant la llista a mida que arriben noves ofertes!

Suspensió de les reserves de llibres

A causa del tancament de les biblioteques, totes les sol·licituds de préstec (ja sigui UPC, Préstec Consorciat o Préstec interbibliotecari) no se serviran fins a la normalització de la situació creada a causa del COVID-19.

Serveis no presencials de les biblioteques

Us recordem que disposeu de recursos i serveis disponibles de forma no presencial: eBIB, UPCommons, revistes electròniques...

Biblioteques tancades a causa del COVID-19

Totes les biblioteques de la UPC estan tancades fins a nou avís a causa del COVID-19 però uns continuem oferient molts serveis nos presencials. Tots els préstecs s'han renovat i les reserves s'han cancel·lat.

Allarguem el retorn dels préstecs

La data del retorn dels llibres en préstec vençuts a partir del 9 de març s'allarga fins al 15 d'abril degut al tancament de les biblioteques a causa de les mesures relacionades amb el COVID-19. Les reserves de llibres no es podran servir fins que es normalitzi la situació.

Accés a la biblioteca digital

Siguis on siguis, accedeix a revistes, articles i bases de dades de la biblioteca digital de la UPC amb l'eBIB.
    En cas de dubte, consulta la informació de sota!

Building Types Online: nova base de dades

La nova base de dades Building Types Online dona accés a 161 articles o capítols de llibre de l'editorial Birkhäuser. Conté més de 6.000 dibuixos arquitectònics i 2.500 fotografies d'alta qualitat dels projectes.

• Horari ampliat en algunes biblioteques

Al desembre, algunes biblioteques amplien horaris i/o obren en cap de setmana. Recorda portar el carnet UPC quan vinguis!

També disposes de sales d'estudi a tots els campus UPC.

L'obra completa de Le Corbusier ara en línia

Ara pots consultar l'obra completa de Le Corbusier i altres llibres sobre l'arquitecte en format electrònic. Accés restringit a usuaris de la UPC.

Recorda activar l'eBIB per consultar-lo.