ACTUALITAT

Guia temàtica de Joan Margarit

Guia elaborada per la Biblioteca de l'ETSAB en motiu de la mort de l'arquitecte i poeta Joan Margarit. Per a la seva elaboració han estat seleccionats textos i altres documents relacionats amb la seva faceta d’arquitecte, professor i catedràtic d’Estructures alhora que inclou llibres relacionats

L'article que busco, està en accés obert?

Consulta la infografia amb els ginys per trobar articles en accés obert: Unpaywall, Google Scholar Button, Open Access Button.

Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència

Les biblioteques de la UPC, alineades amb el compromís de la UPC d'atreure noies amb vocació científica i tecnològica, ens sumen a la reivindicació del Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència amb aquest butlletí.

Taller d'escriptura els mesos de març i abril

Vols conèixer estratègies i donar-li forma a la teva escriptura? Vine al Taller d'escriptura "Escribir x Escribir" els dilluns, de 12.30 h a 14.00 h. a la Biblioteca d'Edificació. Taller coordinat per Pablo Nacach.

Taller de lectura Literatura i Filosofia els mesos de març i abril

Llegir, pensar, qüestionar, tornar a llegir, conversar,... Vine al Taller lectura de "Lectura i Filosofia" coordinat per Pablo Nacach els dilluns, de 15.00 h a 16.30 h. a la Biblioteca d'Edificació. Les lectures es faran durant les sessions.

Al febrer, tallers per a doctorands

Noves edicions dels tallers de formació "La teva tesi doctoral" sobre com organitzar la informació, la visibilitat i l'impacte, Mendeley, recursos d'informació en enginyeria i més!

Les normes UNE consultables i descarregables

A partir d'aquest mes de gener, es poden consultar i descarregar les normes UNE a través d'AENORmás, base de dades subscrita per la UPC. També es pot incloure l'enllaç a AENORmás des de les plataformes docents.

Dipòsit d'exàmens UPC

Hi trobaràs els exàmens de la UPC que els professors i/o els centres docents de la Universitat faciliten a les biblioteques.
L'accés està restringit a la comunitat UPC. Connecta't amb el teu nom d’usuari i contrasenya de les intranets UPC o del Campus Virtual.

Accés a la Biblioteca digital

Siguis on siguis, accedeix a revistes, articles i bases de dades de la biblioteca digital de la UPC amb l'eBIB.
En cas de dubte, consulta la informació de sota!

Canvis a Mendeley

A partir del mes de desembre els grups públics i “invite-only” deixen d'existir. En cas que ho necessiteu, Mendeley recomana exportar la informació dels grups públics i traspassar-la a un nou grup privat. Per més informació, contacteu amb la vostra biblioteca.