ACTUALITAT

100% de l'aforament!

Les biblioteques tornem a oferir el 100% de les places d'estudi que teníem abans de la pandèmia. Recorda que has de portar la MASCARETA dins la biblioteca!

Nova pàgina web sobre Ciència oberta

De què parlem quan parlem de Ciència Oberta a la UPC? Parlem de publicació científica, de dades de recerca FAIR, de mètriques, d'integritat, d'educació en obert i de molt més.

Tesis doctorals més consultades

La BRGF presenta les 25 tesis doctorals UPC publicades el 2019 i 2020 que han estat més consultades a través d'UPCommons.

La UPC participa a la Setmana de l'accés obert

L'Open Access Week inclou sessions científiques i activitats promocionals per compartir i aprendre sobre els beneficis de l'accés obert i la ciència oberta.

Informe Monitoring the open access policy of Horizon 2020

La Comissió Europea ha publicat l’informe "Monitoring the open access policy of Horizon 2020" que quantifica l’acompliment dels requisits d’accés obert del programa Horizon 2020, tant pel que fa les publicacions científiques com als conjunts de dades de recerca.

Benvinguts doctorands i doctorandes!

Mireu-vos aquesta animació sobre els serveis bàsics que oferim als doctorands i doctorandes: botó eBIB, gestors de referècies i més!

Club de lectura

Nova edició del club Llegir l'escenari, una iniciativa UPCArts en col·laboració amb el Teatre Nacional de Catalunya que ens apropa al món de les arts escèniques des d'una vessant tecnològica. Descobrirem 9 peces teatrals a través de tres activitats per a cada peça:

Noves guies Web of Science i JCR

Clarivate Analytics ha canviat la plataforma d'accés del Web of Science i Journal Citation Reports (JCR) i durant el 2021 anirà incorporant millores. Si tens dubtes amb la nova interfície d'accés, consulta aquestes guies:

UPCArts: agenda d'octubre

Aquest octubre UPCArts t'ofereix la millor música, tallers de lectura i escriptura, exposicions i molt més!

Publicar en accés obert a les revistes d'American Chemical Society

Els articles acceptats per publicar-se en revistes de l'American Chemical Society ja poden publicar-se en accés obert immediat amb una APC de l'acord transformatiu signat amb aquesta editorial.