ACTUALITAT

Llibres vs pel·lis a l'ETSEIB

Aquest Sant Jordi, et convidem a explorar la relació entre la literatura i el cinema.
    La Biblioteca de l'ETSEIB ha recopilat una selecció de llibres amb la seva versió cinematogràfica. Endu-te el llibre, la pel·li o les dues coses juntes, i nosaltres hi posem les crispetes!

Memòria Digital de la UPC

Per Sant Jordi, estrenem el Portal Memòria Digital UPC (MDUPC), amb més de 4.000 imatges.
    Memòria Digital UPC vol donar a conèixer la vida acadèmica, social i cultural de la Universitat a partir de les fotografies que s’han produït al llarg del temps.

Operació Kopernik a Vilanova

Salva la ciència! Tota la Biblioteca de l'EPSEVG es converteix en un escape room durant la Diada al Campus.

T'esperem el 25 d'abril!

Sant Jordi a les biblioteques

Hem preparat un munt d'activitats per celebrar la Diada de Sant Jordi!

Accés a la biblioteca digital

Amb l'eBIB pots accedir a les revistes, articles o bases de dades de la biblioteca digital de la UPC des de qualsevol lloc amb connexió a Internet.

recerTIC UPC

La Biblioteca Rector Gabriel Ferraté (BRGF) presenta recerTIC UPC, un conjunt de treballs dedicats a oferir una visió representativa de la producció científica de la nostra universitat en temes emer

Vuit universitats a l'OAO

L'Observatori de l'Accés Obert (OAO), impulsat per les biblioteques de la UB i la UPC, inclou des del març dades de vuit universitats catalanes: UAB, UPF, UdG, UdL, URV, UOC, UB i UPC.

Ja tenim guanyadors!

Un cop acabat el termini per contestar l'enquesta de satisfacció sobre les biblioteques de la UPC, ens alegra anunciar el nom dels guanyadors de les motxilles i gorres UPC.
    Agraïm la participació de tothom que ha respost l'enquesta i ens ajuda a millorar!

Presentació de llibre

Dimecres 20 a les 18 h, us convidem a la presentació del llibre Guillermo Lusa Monforte: història, enginyeria i compromís a l'Aula Capella de l'ETSEIB (Campus Sud).

Ja tens l'Unpaywall instal·lat?

Vols llegir un article i no hi tens accés?
    Unpaywall localitza una versió gratuïta de l'article en accés obert. Instal·la l'extensió al teu navegador Chrome o Firefox!