ACTUALITAT

Webinar: Acord transformatiu CSUC-ACS Publications

L'American Chemical Society ha programat un webinar sobre el procés de publicació en les seves revistes com a part de l'acord amb el Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC). El webinar tractarà els següents temes:

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi.

Comença la tesi amb bon peu: organitza la informació

Taller 1 de l'itinerari La Teva Tesi.

Dimarts, 25 d'octubre, 11:00 h, via Google Meet.

Temes:

Taller de lectura 'El 'boom' llatinoamericà'

Els dimarts de 15 a 16:30 h. de setembre, octubre i novembre a l'edifici Vèrtex del Campus Nord, en Pablo Nacach us convida a fer un recorregut per les millors obres de la literatura llatinoamericana.

Taller adreçat a PAS, Alumni i estudiantat.

Lletres compartides a la Uni!

Arriba la primera edició del Club de Lectura Interuniversitari Lletres compartides a la Uni!

No et perdis aquesta oportunitat de conèixer autors de tot el territori lingüístic. Al llarg de les pròximes setmanes tindran lloc les següents presentacions literàries:

Allò que el mar amaga

"Es coneixen moltes històries sobre vaixells que naufragaren al mar, sobre animals fantàstics que habiten les seves aigües... fins i tot de mariners que es queden corpresos pels cants de les sirenes. I és així, el mar amaga milers d'històries que sedueixen i atreuen cada cop més..."

Scopus redissenya la seva pàgina de resultats

En primer lloc, per provar la nova pàgina de resultats, feu una cerca Scopus i feu clic al botó "Prova la versió de prova" al bàner de la part superior de la pàgina. Aquesta nova versió us permetrà:

Calendari de cursos a les biblioteques

Aprofita els tallers gratuïts que les biblioteques de la UPC t'ofereixen. Hi trobaràs:

L'Arxiu de la UPC renova el seu web

L'Oficina de Documentació i Arxius (ODA) renova el seu web amb nous apartats i informació més resumida. En destaquen:

Cicle de formació online de Web of Science

La FECYT i Clarivate organitzen 15 sessions de 75 minuts de duració sobre les diferents funcionalitats de la base de dades Web of Science que tindran lloc del 3 al 21 d'octubre.

Cal inscripció prèvia amb el correu institucional @upc.edu.