ACTUALITAT

Sant Jordi a les biblioteques

Hem preparat un munt d'activitats per celebrar la Diada de Sant Jordi!

Accés a la biblioteca digital

Amb l'eBIB pots accedir a les revistes, articles o bases de dades de la biblioteca digital de la UPC des de qualsevol lloc amb connexió a Internet.

Sant Jordi digital a la UPC

El dia de Sant Jordi a les 12 h a la BRGF, taula rodona sobre el present i el futur de la lectura digital amb:

Horari de Setmana Santa

Les biblioteques tanquem del 13 al 22 d'abril com a mesura d'estalvi energètic en períodes de baixa ocupació dels espais.

recerTIC UPC

La Biblioteca Rector Gabriel Ferraté (BRGF) presenta recerTIC UPC, un conjunt de treballs dedicats a oferir una visió representativa de la producció científica de la nostra universitat en temes emer

Ja tenim guanyadors!

Un cop acabat el termini per contestar l'enquesta de satisfacció sobre les biblioteques de la UPC, ens alegra anunciar el nom dels guanyadors de les motxilles i gorres UPC.
    Agraïm la participació de tothom que ha respost l'enquesta i ens ajuda a millorar!

Vuit universitats a l'OAO

L'Observatori de l'Accés Obert (OAO), impulsat per les biblioteques de la UB i la UPC, inclou des del març dades de vuit universitats catalanes: UAB, UPF, UdG, UdL, URV, UOC, UB i UPC.

Presentació de llibre

Dimecres 20 a les 18 h, us convidem a la presentació del llibre Guillermo Lusa Monforte: història, enginyeria i compromís a l'Aula Capella de l'ETSEIB (Campus Sud).

Ja tens l'Unpaywall instal·lat?

Vols llegir un article i no hi tens accés?
    Unpaywall localitza una versió gratuïta de l'article en accés obert. Instal·la l'extensió al teu navegador Chrome o Firefox!

Connecta amb Publons

Publons és una xarxa social inclosa a la plataforma Web of Science que vol posar en valor l’activitat global dels investigadors: com a autors, com a editors i com a revisors, ja que combina publicacions, mètriques de citacions, hi