ACTUALITAT

Nous tallers de formació per a doctorands

Obertes les inscripcions als nous tallers de formació per a doctorands:
- Comença la tesi amb bon peu: organitza la informació (19 de novembre) / Get off on the right foot with your thesis: organising information (27 de novembre).

Comença la tesi amb bon peu!

Taller virtual per aprendre a organitzar la informació adreçat a PDI i doctorands que forma part de l'itinerari "La teva tesi doctoral".

Nova plataforma Web of Science

L’actual plataforma de Web of Science incorpora un botó per accedir a la nova plataforma. Es mantindrà l’accés simultani a les dues versions, l’actual i la nova, fins a l’inici del 2021.

A partir del dilluns 23 reserva un lloc d'estudi a les biblioteques

A partir del dilluns 23 de novembre les biblioteques obren de 10:00h a 14.00 amb reserva prèvia de lloc d'estudi. El servei de préstec també està disponible.

Serveis de les biblioteques

A partir del dilluns 23 les biblioteques obren de 10:00h a 14:00h i continuen oferint el servei de préstec de documents. A més, teniu un munt de recursos d'informació en text complet i molts serveis no presencials disponibles des de casa.

Treballs acadèmics més consultats

La BRGF del Campus nord mostra els treballs acadèmics presentats al 2018 i al 2019 de l'ETSECCPB, ETSETB i la FIB més consultats.

Tesis en obert més consultades

La BRGF del Campus nord presenta les tesis doctorals llegides a la UPC al 2018 i al 2019 més consultades.

Que les dades no siguin un malson!

Ets doctorand a la UPC? Consulta el vídeo que t'ajudarà a organitzar les teves dades de recerca fent un Pla de Gestió de Dades.