Préstec consorciat aturat entre l’1 de juliol i el 12 de setembre

El PUC (Préstec Consorciat) s'aturarà entre l'1 de juliol i el 12 de setembre, període en què no es podran fer peticions. Si teniu documents en préstec d'altres universitats podreu retornar-los en qualsevol biblioteca de la UPC o bé en qualsevol biblioteca de la institució a la qual pertany el document que tingueu en préstec.

Les biblioteques del CSUC estem canviant el sistema integrat de gestió de biblioteques i, a partir del 13 de setembre, es reobrirà el Servei amb algunes novetats. .
Disculpeu les molèsties que aquest fet us pugui ocasionar.

Recordeu que el préstec consorciat o PUC és un servei gratuït que permet als usuaris de les biblioteques de les institucions membres del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) sol·licitar i tenir en préstec documents d’una altra biblioteca del CSUC.

Les biblioteques universitàries participants en el PUC són la UB, la UAB, la UPC, la UPF, la UdG, la UdL, la URV, la UOC, la URL, la UVIC-UCC, TecnoCampus i la Biblioteca de Catalunya.