Vols aconseguir torrons IGP Torró d'Agramunt?

Aconsegueix torrons IGP (Indicació Geogràfica Protegida) Torró Agramunt i ajuda'ns a elaborar el nou pla estratègic de les biblioteques de la UPC!

Si ens ajudes en l’elaboració del nou pla estratègic de les BIblioteques de la UPC participaràs al al sorteig de torrons de la IGP Torró Agramunt, com fer-ho:

De l’1 al 19 de desembre trobaràs a la planta 0 de la Biblioteca una pissarra on ens has de dir el que més t’agrada de la Biblioteca, el que menys i fer la teva carta als reis demanant que canviaries.

Una vegada hagis fet el teu comentari omple la butlleta amb el teu nom i les teves dades a la bústia que trobaràs al costat de la pisssara i espera’t al dia 20 de desembre a veure si tens sort. Sortejarem torrons entre tots els participants!

Molta sort i bones festes!