Ressenya del mes de maig

LELIÈVRE, D., MICHKA, VICUÑA, R., SCHELFHOUT, Karel. and PANHUYSEN, Michiel., 2020. Cultivo orgánico : el cómic. Primera edición. Paris: Mama Publishing. ISBN 9782845943230.

Aquesta obra ens apropa a l'agricultura orgànica des del format còmic. Conté informació científica, però molt atractiva sobre el món del cultiu orgànic: com es prepara el terra per la sembra, com es cuiden les plantes i la collita.
Una manera senzilla i divertida d'aprendre tècniques agrícoles sostenibles,

Accessible per a tots els públics.  Coneixem gràficament quins són els fertilitzants d'origen animal (cucs, farina de peix, cendres de fusta...), com fer compost (quins elements en poden formar part i quins no)... També nocions sobre la permacultura, amb referències bibliogràfiques a les vinyetes, consells sobre tipus de llum per a les nostres plantes...

En definitiva, una forma diferent d'aprendre i gaudir de les tècniques de l'agricultura ecològica.