ACTUALITAT

ZonavídeoUPC: nova plataforma de vídeos UPC

Des de l’1 de març, la UPC ha posat en marxa Zonavídeo UPC, la nova plataforma per a la publicació de vídeos a Internet. Especialment dissenyada per proporcionar aquest servei a la comunitat UPC, permet publicar vídeos de caràcter docent i de divulgació de la recerca o de tipus promocional.

Nou portal Aprèn

Us presentem Aprèn, el nou portal que dona accés als continguts docents que elabora el professorat de la UPC. Aprèn recull els continguts que el professorat ha incorporat a UPCommons, el portal del conei

Formació i assessorament

Formacions virtuals a càrrec del personal de la biblioteca

Vols tenir èxit en el teu Treball de Final de Grau?

Trobaràs tota la informació necessària a la web de la biblioteca: on trobar informació rellevant pel TFG, consultar treballs existents, recomanacions i requeriments en l'elaboració d'un TFG...

Tingues cura de les teves pertinències

Compte! Si deixes les teves pertinències "abandonades" a la taula o a qualsevol altre lloc de la biblioteca, et deixarem aquest cartellet a sobre de les mateixes.

Nou Servei de préstec a domicili

Si tens problemes de mobilitat derivats de la COVID-19 i necessites llibres de les biblioteques de la UPC, te'ls portem a casa. Aquest servei és excepcional i s'adreça només a usuaris que estan confinats (per malaltia, per contacte o per confinament perimetral).

Segueix les classes virtuals a l'aula d'informàtica de la biblioteca

Podràs accedir seguir les classes virtuals i treballar amb els equips de l'aula d'informàtica de la biblioteca del campus (planta 1) amb reserva prèvia (llocs d'estudi del 121 al

COVID-19: Noves mesures

A partir de divendres 30 d'octubre fins el 29 de novembre de 2020 les biblioteques de la UPC:

Alteració de l'horari d'obertura

Donada la situació relacionada amb la crisi sanitària, obrim la biblioteca només en horari de matí: de 8:30 a 14:30h

Llibres electrònics i en paper dels estudis del campus

Posem al teu abast la bibliografia citada a la guia docent de les assignatures de les diferents titulacions de grau i postgrau pel curs vigent.

Darrera actualització: 17/10/2018