ACTUALITAT

Biblioteques inclusives

Els serveis per a persones amb necessitats de suport educatiu (discapacitat, necessitats educatives específiques) són serveis personalitzats que faciliten l'accés i ús dels recursos i serveis de la biblioteca per fomentar la igualtat d'oportunitats de totes les persones de la comunitat università

Dones de Ciència

Comencem la campanya "Dones de Ciència" a les XS de la Biblioteca del Campus del Baix Llobregat. Cada dilluns publicarem una dona científica relacionada amb les matèries del nostre campus
Descobreix-les cada dilluns al nostre Twitter o a les Stories d'Instagram!

Dona el teu mòbil

El projecte de recerca Biometallum, conegut com a ‘Menja mòbils’, que es desenvolupa al Campus de Manresa, coordinat pel professor Toni Dorado, treballa en la valorització i recuperació de residus electrònics com una al

Especial exàmens finals: del 23 de maig al 27 de juny

Obertura de caps de setmana i festius (accés només usuaris UPC)

BIBtips - Formació exprés en 45'

BIBtips: sessions de formació exprés en Meets de 45’

El Time to Talk torna al Campus del Baix Llobregat

El Time to Talk és una activitat de conversa en anglès dirigida per un professor, està adreçada a l'estudiantat del Campus del Baix Llobregat, i cofinançada per les dues escoles del Campus, EETAC, EEABB i el Servei de Llengües.

Alerta MENDELEY

Mendeley ens informa que en uns mesos, aproximadament a partir del mes de juny, Mendeley Desktop serà substituït definitivament per la seva nova interfície Mendeley Reference Manager i el nou plugin de citació Mendeley Cite.

Si el llibre no està a la UPC fes servir el PUC

Ja pots demanar en préstec llibres d'altres biblioteques universitàries mitjançant el DiscoveryUPC. Reobrim les reserves via web del Servei de Préstec Consorciat (PUC) amb un nou sistema informàtic de gestió, que encara està en fase d’adaptació.

A la biblioteca, la mascareta sempre ben posada

El Pla de contingència de la UPC, basat en les mesures de PROCICAT per reduir els contagis de COVID-19, estableix que l’ús de la mascareta és obligatori a tots els espais interiors.

Sancions per devolucions amb retard

Recorda que, degut a un canvi de sistema de gestió de préstec, les sancions per devolució de documents amb retard s'apliquen immediatament en el moment que es retorna el document. Per un 1 dia de retard, s'apliquen immediatament  2 dies de sanció.

Darrera actualització: 17/10/2018