ACTUALITAT

Access Engineering: accés en proves prorrogat fins al 5 de març

AccessEngineering és una base de dades d'enginyeria, especialment adreçada a professors, on s'hi poden trobar molts recursos útils per a la docència: eines per preparar als estudiants a resoldre problemes del món real, accés a llibres de text a nivell universitari, etc. Conté més

BIBtips: març

Nous BIBtips, sempre a la mateixa hora: 14:00 -14:45 h, amb accés en línia amb correu UPC (sense registre previ) i en català o castellà. Propers BIBtips:

Exposicions a la Biblioteca

La Biblioteca acollirà dues exposicions durant el mes de febrer:

Informes de TFG's amb ODS

La Biblioteca ha elaborat dos informes sobre TFG's que s'han publicat de les dues escoles del Campus.
S'han analitzat els TFG publicats durant 2022 i 2023 que han estat indexats amb ODS: Objectius de Desenvolupament sostenible.

Commemoració del Dia Internacional de la dona i la nena a la ciència a la Biblioteca del Campus del Baix Llobregat

La Biblioteca del Campus del Baix Llobregat ha participat en l'organització de l'exposició "Dona, Vida i Ciència", amb motiu del Dia Internacional de la Nena i la Dona en la Ciència.

Formació CSUC sobre l'eiNa DMP i l'RDR

El CSUC ha programat 6 sessions de formació al llarg del 2024 sobre l'eiNa DMP i l'RDR. Estan adreçades als investigadors i també als bibliotecaris.

Com fer un pla de gestió de dades amb l’eiNa DMP

Guanyadors dels torrons IGP Torró d'Agramunt

Gràcies per haver participat en l'elaboració del nou pla estratègic de les biblioteques de la UPC!

Punts PAR i PATT 2023

Ja està disponible el calendari per al càlcul dels Punts per Activitats de Recerca (PAR) i Punts per Activitats de Transferència de Tecnologia (PATT) de l'any 2023.

Les dates més rellevants són:

Nous criteris d'avaluació de sexennis ANECA

Després del període de consulta pública i recopilació d'aportacions que es va dur a terme durant el mes de novembre, ANECA ha publicat els nous criteris d'avaluació dels sexennis el 5 de desembre de 2023.

Vols aconseguir torrons IGP Torró d'Agramunt?

Aconsegueix torrons IGP (Indicació Geogràfica Protegida) Torró Agramunt i ajuda'ns a elaborar el nou pla estratègic de les biblioteques de la UPC!

Darrera actualització: 17/10/2018