ACTUALITAT

Vine a la biblioteca a recollir la teva MASCARETA

Si ets estudiant, passa per la biblioteca del campus a recollir la teva nova mascareta reutilitzable.

Obrim la planta 2 i les sales d'estudi

A partir del dilluns 6 de setembre obrim la planta 2 amb aquests serveis:

Estrenem cercador!!

DiscoveryUPC és el cercador de continguts de les Biblioteques que et permet, en una sola cerca, trobar tots els recursos d’informació.

Disponible el JCR 2021

Amb la nova edició del JCR 2021 (amb dades del 2020) s’introdueixen 3 novetats en una nova plataforma de WoS més moderna i amigable:

Acord transformatiu amb Springer Nature

Els articles acceptats en revistes de Springer Nature ja poden publicar-se en accés obert immediat amb una APC de l'acord transformatiu signat amb aquesta editorial.

Préstec consorciat aturat entre l’1 de juliol i el 12 de setembre

El PUC (Préstec Consorciat) s'aturarà entre l'1 de juliol i el 12 de setembre, període en què no es podran fer peticions.

Acords transformatius i ajuts per publicar en accés obert

Què són els acords transformatius i quins ajuts té la UPC per publicar en accés obert? A Bibliotècnica us expliquem com els acords entre institucions i editorials estan evolucionant per donar suport a la publicació en accés obert immediat.

Entra a la biblioteca SENSE reserva prèvia

• A partir del 6 de setembre pots accedir a la biblioteca SENSE reserva prèvia
Suport personalitzat pel servei de producció audiovisual del CBL

A partir del 9 d'abril, el PDI i PAS de la UPC pot demanar cita prèvia per demanar suport personalitzat per enregistrar i editar vídeos. Aquest servei s'ofereix amb el suport de l'àrea TIC del CBL.
Horari: els dimarts de 9:30 a 11:30 hores. Una reserva individual per dia.

Darrera actualització: 17/10/2018