ACTUALITAT

Nou equipament a la biblioteca

Aquest mes de febrer trobaràs aquest nou equipament i mobiliari:

Dones de Ciència

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència 2023 (11 de febrer) et recordem la campanya "Dones de Ciència" que vàrem llançar a les Xarxes Socials de la Biblioteca del Campus del Baix Llobregat.

Ets nou/va al campus? Descobreix el que t'oferim a la biblioteca

A la biblioteca trobaràs el teu espai i un munt de serveis, i també un web ple de recursos al teu abast.

Nou equipament en préstec: compassos

A partir d'ara préstec compassos en préstec, si en necessites un, passa pel taulell de préstec i te'l deixem.
Te'l prestem per 3 hores.

Més de 40.000 llibres electrònics d'SpringerLink al teu abast

Amb l'adquisició de les col·leccions Engineering 2021 i Intelligent Technologies and Robotics 2021 i 2022, més 41.000 llibres electrònics d'SpringerLink poden ser localitzats i consultats pels usuaris de la UPC mitjançant el

Zotero: nova biblioguia

Zotero és una aplicació de codi obert que permet gestionar i compartir referències bibliogràfiques i documents de recerca i col·laborar en línia, és un projecte de Corporation for Digital Scholarship, una organització sense ànim de lucre de

NOU: Pàrquing i taller de maquetes

Aquest curs 2022-23 la biblioteca del campus ofereix un nou servei destinat a l'estudiantat de l'EEABB que cursi assignatures on es fan maquetes de paisatgisme.
L'estudiantat podrà fer ús dels dos serveis o només el Taller o el Pàrquing de maquetes.

Connecta't al wifi de la biblioteca

La UPC ofereix connexió sense fils mitjançant eduroam, el projecte internacional de mobilitat wifi.

Els ODS i la biblioteca

La Biblioteca del Campus del Baix Llobregat (BCBL) posa a la teva disposició els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) que s'estan treballant al Campus del Baix Llobregat UPC (CBL) i que la biblioteca hi col·labora intensament oferint el seus recursos i serveis.

Biblioteques inclusives

Els serveis per a persones amb necessitats de suport educatiu (discapacitat, necessitats educatives específiques) són serveis personalitzats que faciliten l'accés i ús dels recursos i serveis de la biblioteca per fomentar la igualtat d'oportunitats de totes les persones de la comunitat università

Darrera actualització: 17/10/2018