ACTUALITAT

Acords transformatius i ajuts per publicar en accés obert

Què són els acords transformatius i quins ajuts té la UPC per publicar en accés obert? A Bibliotècnica us expliquem com els acords entre institucions i editorials estan evolucionant per donar suport a la publicació en accés obert immediat.

Especial exàmens finals: obertura de caps de setmana i ampliació horària

T'ajudem a preparar els exàmens tant si estudies a la biblioteca com a casa

Si estudies a la biblioteca

Estudia a la biblioteca

• Si ets membre de la comunitat UPC, per venir a estudiar a la biblioteca has de reservar plaça mitjançant aquest aplicatiu.  Només reserva d'espai d’estudi individual.
NOU! Suport personalitzat pel servei de producció audiovisual del CBL

A partir del 9 d'abril, el PDI i PAS de la UPC pot demanar cita prèvia per demanar suport personalitzat per enregistrar i editar vídeos. Aquest servei s'ofereix amb el suport de l'àrea TIC del CBL.
Horari: els dimarts de 9:30 a 11:30 hores. Una reserva individual per dia.

NOU: Recollir llibres a un Smart Point de la UPC

Si no et pots desplaçar a la biblioteca durant l’horari d’obertura a recollir els teus llibres, tel's podem deixar a un Punt de recollida (Smart Point) de la UPC. Es tracta d’un sistema de taquilles intel·ligents disponibles als campus de la UPC que permeten rebre les compres online.

NOU: Servei de préstec de portàtils a domicili

Necessites un portàtil per estudiar o preparar classes des de casa? Te'n deixem un! Aquest servei s'adreça a l'estudiantat de grau i màster, als doctorands i doctorandes i al professorat associat de la UPC.

NOU: ZonavídeoUPC la nova plataforma de vídeos UPC

Des de l’1 de març, la UPC ha posat en marxa Zonavídeo UPC, la nova plataforma per a la publicació de vídeos a Internet. Especialment dissenyada per proporcionar aquest servei a la comunitat UPC, permet publicar vídeos de caràcter docent i de divulgació de la recerca o de tipus promocional.

Nou portal Aprèn

Us presentem Aprèn, el nou portal que dona accés als continguts docents que elabora el professorat de la UPC. Aprèn recull els continguts que el professorat ha incorporat a UPCommons, el portal del conei

Vols tenir èxit en el teu Treball de Final de Grau?

Trobaràs tota la informació necessària a la web de la biblioteca: on trobar informació rellevant pel TFG, consultar treballs existents, recomanacions i requeriments en l'elaboració d'un TFG...

Tingues cura de les teves pertinències

Compte! Si deixes les teves pertinències "abandonades" a la taula o a qualsevol altre lloc de la biblioteca, et deixarem aquest cartellet a sobre de les mateixes.

Darrera actualització: 17/10/2018