ACTUALITAT

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi.

Especial exàmens parcials: del 22 d'octubre al 7 de novembre

Obertura de caps de setmana i festius (accés només usuaris UPC)

NOU: Pàrquing i taller de maquetes

Aquest curs 2022-23 la biblioteca del campus ofereix un nou servei destinat a l'estudiantat de l'EEABB que cursi assignatures on es fan maquetes de paisatgisme.
L'estudiantat podrà fer ús dels dos serveis o només el Taller o el Pàrquing de maquetes.

Ets nou/va al campus? Descobreix el que t'oferim a la biblioteca

A la biblioteca trobaràs el teu espai i un munt de serveis, i també un web ple de recursos al teu abast.

Connecta't al wifi de la biblioteca

La UPC ofereix connexió sense fils mitjançant eduroam, el projecte internacional de mobilitat wifi.

Els ODS i la biblioteca

La Biblioteca del Campus del Baix Llobregat (BCBL) posa a la teva disposició els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) que s'estan treballant al Campus del Baix Llobregat UPC (CBL) i que la biblioteca hi col·labora intensament oferint el seus recursos i serveis.

Biblioteques inclusives

Els serveis per a persones amb necessitats de suport educatiu (discapacitat, necessitats educatives específiques) són serveis personalitzats que faciliten l'accés i ús dels recursos i serveis de la biblioteca per fomentar la igualtat d'oportunitats de totes les persones de la comunitat università

Dones de Ciència

Comencem la campanya "Dones de Ciència" a les XS de la Biblioteca del Campus del Baix Llobregat. Cada dilluns publicarem una dona científica relacionada amb les matèries del nostre campus
Descobreix-les cada dilluns al nostre Twitter o a les Stories d'Instagram!

Si el llibre no està a la UPC fes servir el PUC

Ja pots demanar en préstec llibres d'altres biblioteques universitàries mitjançant el DiscoveryUPC. Reobrim les reserves via web del Servei de Préstec Consorciat (PUC) amb un nou sistema informàtic de gestió, que encara està en fase d’adaptació.

Sancions per devolucions amb retard

Recorda que, degut a un canvi de sistema de gestió de préstec, les sancions per devolució de documents amb retard s'apliquen immediatament en el moment que es retorna el document. Per un 1 dia de retard, s'apliquen immediatament  2 dies de sanció.

Darrera actualització: 17/10/2018