La terminologia del veler de la Copa Amèrica

El TERMCAT i la Fundació Barcelona Capital Nàutica han dissenyat una infografia interactiva "Els velers de la Copa Amèrica", amb els components principals i la tripulació dels dos models de velers utilitzats en aquesta competició: l’AC75 i l’AC40.

Horari estiu

L'horari d'estiu de la biblioteca FNB és:
De. 3 al 31 de juliol: 9-14h.
Agost: tancat
De l'1 al 5 de setembre: 9-14h.

Préstec a l'estiu

Préstec biblioteques UPC
A partir de l'1 de juliol, tots els préstecs de documents UPC es poden retornar al setembre (excepte els equipaments):

Tancament del Préstec Consorciat

A partir del 8 de juliol no es podran fer sol·licituds de Préstec Consorciat (PUC). A partir d'aquesta data, si necessites algun document de les institucions catalanes, utilitza el formulari de préstec interbibliotecari. El servei de PUC es restablirà a partir del 16 de setembre.

Quins articles s'han publicat a les revistes?

Ja tenim disponible el sumari de les revistes rebudes a la biblioteca del març al juny de 2024.
Fes una ullada i recorda que te les pots endur en préstec.

Desconnecta amb la col·lecció refrescant de la biblioteca FNB

La biblioteca compta amb una col·lecció cultural i de lleure relacionada amb el mar que pots aprofitar durant les vacances!

Còmic i novel·la gràfica

Vols conèixer la gran varietat de còmics, tebeos o novel·les gràfiques que tenim a les biblioteques de la UPC?…  endinsa't en les diferents temàtiques i troba la teva lectura.

Darrera actualització: 17/10/2018