ACTUALITAT

Horari d'estiu

Modifiquem l'horari de la biblioteca durant l'estiu.
Fins al 31 de juliol la biblioteca estarà oberta de 8.30h a 14.00h. I tot el mes d'agost estarà tancada.

Publica fàcilment continguts docents a UPCommons i Aprèn des d’Atenea

Incorporar continguts docents a UPCommons i el portal Aprèn ara és molt més fàcil!

Com citar i elaborar bibliografies

Tot el que necessites saber sobre com citar, crear i elaborar bibliografies en els teus treballs. Aquesta guia et serà útil per:

Biblioteques inclusives

Els serveis per a persones amb necessitats de suport educatiu (discapacitat, necessitats educatives específiques) són serveis personalitzats que faciliten l'accés i ús dels recursos i serveis de la biblioteca per fomentar la igualtat d'oportunitats de totes les persones de la comunitat università

#TornaALaFontUPC

Davant la contaminació per plàstics a la UPC no ens podem quedar de braços plegats. Amb l'acord aprovat el desembre de 2019  i el nou Pla Campus UPC Sostenible 2030 la Universitat s'ha compromès a fer front a aquesta problemàtica.

A la biblioteca, la mascareta sempre ben posada

Recordeu que la mascareta ha d'estar correctament col·locada per una bona convivència i el respecte als companys i companyes

Si el llibre no està a la UPC fes servir el PUC

Ja pots demanar en préstec llibres d'altres biblioteques universitàries mitjançant el DiscoveryUPC. Reobrim les reserves via web del Servei de Préstec Consorciat (PUC) amb un nou sistema informàtic de gestió, que encara està en fase d’adaptació.

Sancions per devolucions amb retard

Recorda que, degut a un canvi de sistema de gestió de préstec, les sancions per devolució de documents amb retard s'apliquen immediatament en el moment que es retorna el document. Per un 1 dia de retard, s'apliquen immediatament  2 dies de sanció.

Planta inferior oberta

La planta inferior de la Biblioteca ja és oberta amb una aforament de 6 llocs de treball. S'hi pot treballar de manual individual  i,  com a la resta de l'Escola, és obligatori l'ús de mascareta.

30 anys de l'Escola a Sant Cugat

Recentment ha fet 30 anys que l'Escola es va traslladar des dels Espais de la Manconunitat a Terrassa-Sabadell fins a Sant Cugat. Si voleu veure fotografies de la contrucció així com de l'Escola recent inaugurada podeu visitar l'apartat de la Memòria Digital de la UPC dedicat a l'ETSAV.

Darrera actualització: 17/10/2018