ACTUALITAT

Affluences, ocupació de les biblioteques en temps real

Baixa't l'app gratuïta d'Affluences per veure en temps real l'ocupació de les biblioteques de la UPC. Per a cada biblioteca es mostra si hi ha places de lectura lliures, els horaris i els principals serveis. L'app està disponible per Android i IOS.

• Exposició de portafolis del 1rQ fins el 28 de febrer

Punt de reutilització de material

Amb el suport de la Delegació d'Estudiants, la Biblioteca disposa des de l'inici d'aquest quadrimestre un nou punt de reutilització de material.

L'urbanisme i l'arquitectura des d'una perspectiva de gènere

Arran de la celebració el dia 11 de febrer del Dia internacional de la dona i la nena a la tecnologia, la Biblioteca de l'ETSAV ha organitzat una exposició amb un recull de llibres disponibles a les Biblioteques UPC sobre la perspectiva de gènere en l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme.

Novetats destacades

Comencem l'any amb dues novetats bibliogràfiques.

Practica l'anglès! Arriba el Time to talk!

El Time to Talk, organitzat pel Servei de Llengües i Terminologia en col·laboració amb les biblioteques UPC, és una activitat que es desenvoluparà l'ETSAV i que té per objectiu millorar la comprensió oral, treballar la fluïdesa i opinar aportant raonaments en un context informal sota la supervisi

Més llibres, més dies

Millorem les condicions de préstec perquè et puguis emportar més documents i equipaments durant més temps.
    Consulta la taula per saber-ne més!

Exposició Alvaro Siza

Arran de la concessió del Premio Nacional de Arquitectura 2019 a Álvaro Siza, la Biblioteca ha organitzat una petita exposició amb algunes dels seus llibres i alguns dels volumes que tracten la seva obra arquitectònica. Esperem que sigui el vostre interés!

Nova col·lecció de llibres digitals: Birkhauser

La Biblioteca de l'ETSAB ha subscrit l'accés a 935 títols de l'editorial Birkhauser i tots ells són accessibles des de la Biblioteca Digital de la UPC.

Nou objectiu

La Biblioteca ETSAV incorpora un objectiu "ull de peix" al seu equipament fotogràfic

Darrera actualització: 17/10/2018