ACTUALITAT

Tercera proposta del Club de Lectura de la BETSAV

Abans que arribin els exàmens, al desembre, el nostre suggeriment és llegir Mi Londres. Es tracta d’un llibre que ens agrada perquè està redactat des de la perspectiva d’algú que hi viu a un lloc en el que no va nèixer.

BIBtips: formació exprés en 45 minuts

BIBTips: sessions de formació exprés en Meets de 45’

Revistes antigues (ETSAV)

Ja es troba disponible a UPCommons la col·lecció completa de les revistes publicades en diferents períodes pels estudiants de l'Escola.

Segona proposta del Club de Lectura de la BETSAV

Pel mes d’octubre, la proposta és llegir Un día cualquiera en Nueva York. Es tracta d’un recull d’articles breus per fer un tast del Nova York més autèntic des dels anys 70 fins ara.

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi.

Porta el teu carnet sempre amb tu!

El carnet de la UPC t'identifica com a membre de la comunitat universitari. El carnet de préstec és únic, personal i intransferible. El carnet al mòbil només serveix pel préstec de documents, per a la resta de tràmits i gestions de la Universitat, cal que portis sempre el carnet UPC original.

Pròxim llibre del Club de lectura: Palacios del pueblo

Aquest curs, arriba el club de lectura de la BETSAV!

Com citar i elaborar bibliografies

Tot el que necessites saber sobre com citar, crear i elaborar bibliografies en els teus treballs. Aquesta guia et serà útil per:

Biblioteques inclusives

Els serveis per a persones amb necessitats de suport educatiu (discapacitat, necessitats educatives específiques) són serveis personalitzats que faciliten l'accés i ús dels recursos i serveis de la biblioteca per fomentar la igualtat d'oportunitats de totes les persones de la comunitat università

A la biblioteca, la mascareta sempre ben posada

Recordeu que la mascareta ha d'estar correctament col·locada per una bona convivència i el respecte als companys i companyes

Darrera actualització: 17/10/2018