ACTUALITAT

Horari d'estiu!

Consulta els canvis d'horaris d'aquests mesos a la web.

TAP PTE-e

Ja estan disponibles a la Biblioteca els dos últims números de la col·lecció monogràfica dels TAP PTE-E. D'una banda les propostes pel centre de volcans i d'una altra les propostes per una nova biblioteca pública també a Olot.

Resultat de les votacions pels nous punts de llibre

Divendres dia 17 de maig va acabar el termini per votar l'arquitecta protagonista d'un dels punts de llibres de la nova col·lecció dedicada a dones politècniques. Serà la Carme Pinós. El segon lloc l'ocupa l'Anne Lacaton i el tercer el comparteixen la Carme Pigem i la Zaha Hadid.

El Croquis, disponible en línia

Des de fa uns dies està disponible la versió electrònica del diari El Croquis. El Croquis és una de les revistes d'arquitectura espanyoles més importants i una de les revistes més consultades de la biblioteca.

Tribut a Vincent J. Scully

Fins el 15 de juny es pot visitar a la Biblioteca l'exposició bibliogràfica i tribut a Vincent J. Scully.

El Professorat de l'ETSAV

Ja estan disponibles a la Biblioteca dues novetats editorials en les que han participat professors de l'Escola. D'una banda, la 16 edició de Hormigón armado de Jiménez Montoya en la en el seu pròleg s'explica la transformació d'aquest clàssic en un manual molt més concentrat.

El proper 10 de maig

Amb motiu de la festa de l'ETSAV el proper 10 de maig l'horari de la Biblioteca serà de 08:30 a 14:00 hores.

Tria les arquitectes dels nous punts de llibre!

L'Escola ha organitzat una votació per escollir les arquitectes que haurien de formar part d'una futura col·lecció de punts de llibres que reivindiquin el paper de la dona en els diferents àmbits de la ciència i la tecnologia.

Nous cursos de formació

Tallers sobre Mendeley, Web of Science, Scopus, bases de dades per a l'enginyeria i publicació i avaluació de la recerca per a estudiants de màster i doctorat: apunta-t'hi i treu el màxim partit dels recursos i serveis d'informació!

Saps que tenim portafolis?

Si estàs acabant el grau d'arquitectura i vols idees pel teu portafolis, passa per la Biblioteca i fes-hi un cop d'ull a la nostra col·lecció!

Darrera actualització: 17/10/2018