ACTUALITAT

Guia temàtica de Joan Margarit

Guia elaborada per la Biblioteca de l'ETSAB en motiu de la mort de l'arquitecte i poeta Joan Margarit. Per a la seva elaboració han estat seleccionats textos i altres documents relacionats amb la seva faceta d’arquitecte, professor i catedràtic d’Estructures alhora que inclou llibres relacionats

Taller de lectura Literatura i Filosofia els mesos de març i abril

Llegir, pensar, qüestionar, tornar a llegir, conversar,... Vine al Taller lectura de "Lectura i Filosofia" coordinat per Pablo Nacach els dilluns, de 15.00 h a 16.30 h. a la Biblioteca d'Edificació. Les lectures es faran durant les sessions.

Taller d'escriptura els mesos de març i abril

Vols conèixer estratègies i donar-li forma a la teva escriptura? Vine al Taller d'escriptura "Escribir x Escribir" els dilluns, de 12.30 h a 14.00 h. a la Biblioteca d'Edificació. Taller coordinat per Pablo Nacach.

Tectonica

Recorda que fins a nou avis pots consultar tots els números de la revista Tectónica a text complet des de qualsevol ordinador. Per accedir-hi, posa't en contacte amb nosaltres via correu-e o xat i t'indicarem com accedir-hi.

AENOR

Aquest any la consulta i l'accés a la base dades de normes UNE d'AENOR millora considerablement.

Pla de gestió de dades

Un dels requisits per optar a ajuts d'entitats finançadores és l'elaboració d'un pla de gestió de dades. El pla de dades és el document metodològic que descriu el cicle de vida de les dades recopilades, generades i processades durant un projecte de recerca i concretament ha d'especificar:

a + t en línia

Alguns dels títols més prestats de la Biblioteca corresponen als publicats per a+t. Ara pots consultar els llibres i la revista de l'editorial a+t en format electrònic gràcies a la subscripció a la seva biblioteca digital.

Nou Servei de préstec a domicili

Si tens problemes de mobilitat derivats de la COVID-19 i necessites llibres de les biblioteques de la UPC, te'ls portem a casa. Aquest servei és excepcional i s'adreça només a usuaris que estan confinats (per malaltia, per contacte o per confinament perimetral).

Ampliem el nostre horari d'obertura

A partir del dia 30 de novembre, ampliem l'horari d'obertura de les Biblioteques UPC.
Recorda que cal reservar prèviament l'espai i seguir les pautes de prevenció: Distància, Mans i Mascareta.

COVID-19: Noves mesures

Si ets membre de la comunitat UPC, per poder venir a treballar de manera individual a la biblioteca cal que reservis la teva plaça a través d'aquest aplicatiu.

Darrera actualització: 17/10/2018