ACTUALITAT

Seguim a la teva disposició! Mantenim el contacte!

Tot el personal de la biblioteca estem teletreballant.

Suspensió de les reserves de llibres

A causa del tancament de les biblioteques, totes les sol·licituds de préstec (ja sigui UPC, Préstec Consorciat o Préstec interbibliotecari) no se serviran fins a la normalització de la situació creada a causa del COVID-19.

Serveis no presencials de les biblioteques

Us recordem que disposeu de recursos i serveis disponibles de forma no presencial: eBIB, UPCommons, revistes electròniques...

Allarguem el retorn dels préstecs

La data del retorn dels llibres en préstec vençuts a partir del 9 de març s'allarga fins al 15 d'abril degut al tancament de les biblioteques a causa de les mesures relacionades amb el COVID-19. Les reserves de llibres no es podran servir fins que es normalitzi la situació.

Tutora bibliogràfica

Recorda que si estàs fent l'assignatura TFG14 pots recòrrer al teu tutor bibliogràfic. Això vol dir que si aquest quadrimestre has de lliurar el teu TFG, el tutor bibliogràfic  està a la teva disposició per ajudar-te amb alguns aspectes de la confecció del portafoli.

Springer

La comunitat UPC disposa ara de més de 34.000 llibres electrònics de la prestigiosa editorial SpringerLink. Aquest 2020 s'han adquirit més de 3.400 títols nous de llibres electrònics d'aquesta plataforma, als quals cal sumar uns 3.700 títols més amb accés fins al 31 de juliol.

Ingebook: accés a tots els continguts durant 30 dies

La plataforma Ingebook ha obert l'accés a tots els títols del seu catàleg als usuaris de la UPC durant els propers 30 dies com a ajut als estudiants durant el període d'aturada de les classes.

Suggeriments de compra

Has buscat un llibre a la biblioteca, no el tenim, i creus que pot ser interessant per la resta d'usuaris?
    Fes-nos arribar la informació dels llibres que creus que podríem comprar.

Punt de reutilització de material

Amb el suport de la Delegació d'Estudiants, la Biblioteca disposa des de l'inici d'aquest quadrimestre un nou punt de reutilització de material.

Novetats destacades

Comencem l'any amb dues novetats bibliogràfiques.

Darrera actualització: 17/10/2018