ACTUALITAT

Mujeres, casas y ciudades

L'últim llibre de la Zaida Muxí, ponent de la lliçò inaugural del curs d'enguany, Mujeres casas y ciudades ja es troba disponible a la Biblioteca de l'ETSAV

Saps que tenim portafolis?

Si estàs acabant el grau d'arquitectura i vols idees pel teu portafolis, passa per la Biblioteca i fes-hi un cop d'ull a la nostra col·lecció!

Bibliografia dels TAPs

Si estàs treballant en el TAP de cohousing, hostels o pabellons esportius no oblidis passar per la Biblioteca i demanar la bibliografia reservada

8 de març: Dia de la Dona

Coincidint amb la penjada de cartells de dones arquitectes per commemorar el dia de la Dona, que s'ha dut a terme al hall de l’Escola, la biblioteca ha organitzat una exposició amb una selecció de llibres que tenen com a protagonistes l’obra d’aquestes arquitectes.

Darrera actualització: 17/10/2018