ACTUALITAT

Introducció a l'Arquitectura i al Projecte

Recentment s'ha incorporat a la Memòria Digital de la UPC la col·lecció de diapositives d'en Pere Riera que documenten l'impartiment de l'assignatura Introducció a l'Arq

La ciudad solitaria

Encetem un nou cicle al club de lectura de la BETSAV, “Soledat & solitud”, i us avancem la propera lectura que comentarem.

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi.

Accedeix a la biblioteca digital des de casa

Pots consultar les revistes, llibres i bases de dades electròniques subscrites per les biblioteques des de dins i fora de la UPC i des de qualsevol dispositiu amb connexió a Internet mitjançant el servei eBIB.

Zotero: nova biblioguia

Zotero és una aplicació de codi obert que permet gestionar i compartir referències bibliogràfiques i documents de recerca i col·laborar en línia, és un projecte de Corporation for Digital Scholarship, una organització sense ànim de lucre de

Revistes antigues (ETSAV)

Ja es troba disponible a UPCommons la col·lecció completa de les revistes publicades en diferents períodes pels estudiants de l'Escola.

Porta el teu carnet sempre amb tu!

El carnet de la UPC t'identifica com a membre de la comunitat universitari. El carnet de préstec és únic, personal i intransferible. El carnet al mòbil només serveix pel préstec de documents, per a la resta de tràmits i gestions de la Universitat, cal que portis sempre el carnet UPC original.

Com citar i elaborar bibliografies

Tot el que necessites saber sobre com citar, crear i elaborar bibliografies en els teus treballs. Aquesta guia et serà útil per:

Biblioteques inclusives

Els serveis per a persones amb necessitats de suport educatiu (discapacitat, necessitats educatives específiques) són serveis personalitzats que faciliten l'accés i ús dels recursos i serveis de la biblioteca per fomentar la igualtat d'oportunitats de totes les persones de la comunitat università

A la biblioteca, la mascareta sempre ben posada

Recordeu que la mascareta ha d'estar correctament col·locada per una bona convivència i el respecte als companys i companyes

Darrera actualització: 17/10/2018