ACTUALITAT

25N UPC: Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones

Les Biblioteques de la UPC ens sumem al Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones.

L'Acte Institucional #25NUPC, conduït per @CarmeFenoll, tindrà lloc a la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté divendres 25 a les 12 h.

Exposició:A tu també et pot passar

Aquesta exposició té com a objectiu visibilitzar, a través de la  fotografia, els patrons cíclics de violència que es reprodueixen en les relacions d'abús i violència masclista.

BIBtips: formació exprés en 45 minuts

BIBTips: sessions de formació exprés en Meets de 45’

Acords transformatius i com gaudir d'una APC

Què són els acords transformatius?

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi.

Biblioteques inclusives

Els serveis per a persones amb necessitats de suport educatiu (discapacitat, necessitats educatives específiques) són serveis personalitzats que faciliten l'accés i ús dels recursos i serveis de la biblioteca per fomentar la igualtat d'oportunitats de totes les persones de la comunitat università

Nou ajut per publicar en accés obert amb l'editorial Frontiers

Els membres de la UPC tenen un 10% de descompte per publicar articles en accés obert en revistes de l'editorial Frontiers seguint aquestes indicacions:

#GEODoctoratUPC

#GEODoctoratUPC és un projecte del Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius de la UPC amb el suport de PRISMA, l’Escola de Doctorat i el Servei de Gestió Acadèmica de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) que permet visualitzar el país d’origen dels estudiants de doctorat que hi han

100% d'aforament i sales de treball en grup obertes!

A partir d'aquest dilluns 24 de gener, seguint la normativa COVID-19 vigent, les biblioteques tornen amb un 100% d'aforament i obrim les sales de treball en grup amb reserva prèvia (ja no caldrà reservar lloc d'estudi individual).

Si el llibre no està a la UPC fes servir el PUC

Ja pots demanar en préstec llibres d'altres biblioteques universitàries mitjançant el DiscoveryUPC. Reobrim les reserves via web del Servei de Préstec Consorciat (PUC) amb un nou sistema informàtic de gestió, que encara està en fase d’adaptació.

Darrera actualització: 17/10/2018