ACTUALITAT

Comença l'aventura!

Benvinguts al curs 2019-2020!
    Comença un nou any acadèmic i amb ell una nova aventura, viu-la amb nosaltres!
    Benvinguts a la Biblioteca de l'EPSEVG.

Fes carrera a la BibUPCVILANOVA

Comença el curs fent carrera amb nosaltres i anima't a participar en la competició quadrimestral que hem organitzat per tu, un joc de reptes, enigmes i accions sorpresa on guanyarà qui obtingui més kilòmetres en el rànquing final, demostrant ser el "súper usuari" de la Biblioteca

Troba'ns a les xarxes socials o contacta'ns per Whatsapp

La Biblioteca de l'EPSEVG està present a Instagram, Twitter i Facebook. Seguiu-nos i us mantindrem informats de totes les novetats o, si ho preferiu, feu-nos arribar les vostres consultes i comentaris a través del Whatsapp al 606088963.

Activa l'accés als recursos electrònics

Activa en 5 passes l’accés als recursos electrònics (revistes, llibres, bases de dades) des de dins i fora de la UPC.

Benvingut! Benvinguda!

Al setembre i octubre, sessions d'acollida per a nous estudiants.
    Consulta les dates i horaris a la teva biblioteca i vine a conèixer els recursos i serveis que tens al teu abast.

L'agenda UPC, ja a la venda a les Biblioteques UPC!

Comença a planificar el nou curs amb l'agenda de la UPC, ja a la venda a la biblioteca.
    Preu 4€.

Premiats dos llibres d'IDP

La UPC ha estat guardonada en la 1a edició dels Premis Joan Lluís Vives a l’Edició Universitària, convocats per la Xarxa Vives d’Universitats.

Si estàs preparant el teu TFG

Consulta els recursos que t'ofereix la biblioteca per tenir èxit en el teu TFG.

Publicat el factor d'impacte 2018

Ja està disponible l'edició del Journal Citation Reports (JCR) del 2019, basat en dades del 2018.
    En aquesta nova edició:

Horaris d'estiu

A l'estiu, les biblioteques modifiquen l'horari.
    Consulta la pàgina d'horaris o la pàgina de la teva biblioteca per a més informació.

Darrera actualització: 17/10/2018