ACTUALITAT

A la biblioteca, la mascareta sempre ben posada

Recordeu que la mascareta ha d'estar correctament col·locada per una bona convivència i el respecte als companys i companyes

Convocatòria 2021 de Projectes R+D+i de l'AEI

A Bibliotècnica disposeu de documents amb la informació bàsica sobre el Plan de gestión de datos a incloure a la memòria de la Convocatòria 2021 de Projectes R+D+i de l'AEI. Consulta'ls quan preparis la proposta.

Torna el guardarodes!

Et mous sobre rodes? Te les guardem quan arribis a la biblioteca.
Disposem de 5 places per deixar el teu longboard, patinet elèctric o bicicleta plegable. Adreça't al taulell de préstec per fer ús d'aquest servei.

Springer-Nature: publicar articles en accés obert immediat

El 18 de novembre de 12.30h a 14.00h webinar sobre com publicar articles en accés obert immediat amb APCs de l'acord transformatiu CRUE-CSIC. Organitzat per Springer i adreçat al personal investigador.

On publicar datasets?

Per publicar datasets seguint criteris FAIR (Findable, Accessible, Interoperable, Reusable), el personal investigador de la UPC disposa d'UPCommons Research Data i, per col·leccions de dades amb mides superiors a 2GB, CORA-RDR.

100% de l'aforament!

Les biblioteques tornem a oferir el 100% de les places d'estudi que teníem abans de la pandèmia. Recorda que has de portar la MASCARETA dins la biblioteca!

Nova pàgina web sobre Ciència oberta

De què parlem quan parlem de Ciència Oberta a la UPC? Parlem de publicació científica, de dades de recerca FAIR, de mètriques, d'integritat, d'educació en obert i de molt més.

Benvinguts doctorands i doctorandes!

Mireu-vos aquesta animació sobre els serveis bàsics que oferim als doctorands i doctorandes: botó eBIB, gestors de referècies i més!

Nova versió del portal Revistes UPC

Aquest inici de curs hem posat en funcionament la nova versió del portal Revistes UPC que dona suport a la gestió i publicació de les revistes editades per la UPC i publicades en accés obert.

PUC aturat fins a nou avís

El PUC (Préstec Consorciat) es manté aturat fins a nou avís per motius tècnics derivats del canvi del sistema de gestió de les biblioteques universitàries catalanes membres del CSUC. Estem treballant per reobrir-lo al més aviat possible amb força millores.

Darrera actualització: 17/10/2018