ACTUALITAT

Actualitat

Horaris Setmana Santa 2024

Amb motiu de la Setmana Santa, adaptem els nostres horaris:

• Del 25 al 28 de març: de 8:30 a 14 h
  • Del 29 de març a l'1 d'abril: TANCAT
Nou acord transformatiu amb SPIE

El Servei de Biblioteques ha signat un acord transformatiu per al 2024 amb l'editorial Society of Photo-Optical Instrumentation Engineers (SPIE) que permet als autors de correspondència de la UPC publicar en accés obert a les revistes editades per aquesta editorial sense cap cost.

Què són les revistes diamant i on trobar-les

Les revistes diamant són revistes d’accés obert que no cobren ni als autors ni als lectors sinó que estan subvencionades per societats científiques, universitats, etc. Per tant, no tenen barreres econòmiques ni per accedir-hi ni per publicar-hi.

Ets docent a la UPC?

Les biblioteques de la UPC posen al teu abast diferents recursos i serveis que et poden ajudar en la preparació de les teves assignatures:

Checklist per a investigadors sobre curació de dades de recerca

Compartir les dades de recerca és un dels mandats de la ciència oberta, però sempre cal fer una correcta gestió de les dades de recerca seguint els principis FAIR.

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi.

Dipòsit d'exàmens de la UPC

Has de preparar exàmens? Practica amb el dipòsit d'exàmens de la UPC, hi trobaràs controls resolts de cursos anteriors.
L'accés al dipòsit està restringit a membres de la UPC.

Darrera actualització: 17/10/2018