ACTUALITAT

Horaris d'estiu

A l'estiu, les biblioteques modifiquen l'horari.
    Consulta la pàgina d'horaris o la pàgina de la teva biblioteca per a més informació.

• Coneix els anys que la UPC té subscrita una revista

Si vols saber si tenim l'any que necessites d'una revista, tens dues opcions!
    Busca:

Ajuts per publicar revistes en obert

Fins el 28 de juny, pots presentar la sol·licitud per obtenir un ajut per a l'edició de revistes en accés obert a través d'Iniciativa Digital Politècnica.

Per a què serveixen les matemàtiques?

Sabies que les matemàtiques són bàsiques per al disseny de mosaics?
    Els alumnes de MADI de l'EPSEVG ho han après aquest curs i ara nosaltres exposem els seus propis projectes.
    Pots veure'ls fins el 30 de juny físicament i al compte d'instagram de l'assignatura!

Exposició ADDICTE

En el marc del Dia Mundial contra les drogues, acollim l'exposició "Addicte", de l'artista vilafranquí Aleix Milà.
    A través de transferència i planxat d'imatges fotogràfiques sobre peces de tronc de pi, les obres mostren les dues cares de la vida d'una persona drogodependent.

Protecció i comercialització dels resultats de recerca

El Servei de Gestió de la Innovació de la UPC organitza unes sessions formatives de tres hores que s'imparteixen un dia a la setmana, conformant un intinerari de 4-5 píndoles que es faran al llarg d'aquest any als campus de Terrassa, Nord, Baix Llobregat i Besòs.

Els continguts són:

Formació en línia sobre Web of Science

Del 3 al 7 de juny, sessions en línia sobre Web of Science. Descobreix les seves funcionalitats i a utilitzar JCR, ESI, Kopernio, Publons o Emerging Citation Index.

Per inscriure't has de fer servir una adreça de correu electrònic UPC. Organitzen: FECyT i Clarivate Analytics

Nous cursos de formació

Tallers sobre Mendeley, Web of Science, Scopus, bases de dades per a l'enginyeria i publicació i avaluació de la recerca per a estudiants de màster i doctorat: apunta-t'hi i treu el màxim partit dels recursos i serveis d'informació!

Connecta amb Publons

Publons és una xarxa social inclosa a la plataforma Web of Science que vol posar en valor l’activitat global dels investigadors: com a autors, com a editors i com a revisors, ja que combina publicacions, mètriques de citacions, hi

Nou servei d'informació sobre patents

Vols sol·licitar el registre d'una invenció?
    Un equip de bibliotecaris et pot ajudar a fer cerques a Derwent Innovation Index abans d'adreçar-te a l'Oficina de Patents i Llicències.

Darrera actualització: 17/10/2018