ACTUALITAT

Ampliem l'horari d'obertura pels exàmens finals!

S'acosten els exàmens finals a l'EPSEVG i la biblioteca obre el cap de setmana:

Exposició Còmics i Ciència-Ficció

Perquè a la UPC tenim una tradició de 30 anys de ciència...

Biblioteques inclusives

Els serveis per a persones amb necessitats de suport educatiu (discapacitat, necessitats educatives específiques) són serveis personalitzats que faciliten l'accés i ús dels recursos i serveis de la biblioteca per fomentar la igualtat d'oportunitats de totes les persones de la comunitat università

Formació ICE i biblioteques per a PDI i doctorands

Les Biblioteques en col·laboració amb l'ICE us ofereixen una sèrie de cursos de formació en línia que formen part de l'itinerari 'La teva tesi doctoral'. Properament:

Mendeley: nova guia pas a pas

Què és Mendeley?

És un gestor bibliogràfic que t'ajuda a organitzar les teves referències bibliogràfiques i treballar amb els teus documents: llegir, anotar i citar mentre escrius els teus treballs de recerca.

Dona el teu mòbil

El projecte de recerca Biometallum que es desenvolupa al Campus de Manresa, coordinat pel professor Toni Dorado, conegut com a ‘Menja mòbils’, treballa en la valorització i recuperació de residus electrònics, com una al

La biblioteca et dona joc

Perquè entenem l'aprenentatge des de tots els seus vessants i creiem que pensar “fora de la caixa”, creativament, és essencial per afrontar els reptes i desenvolupar competències, hem incorporat una col·lecció de jocs de taula on et plantegem propostes i reptes de diversos tipus:

#TornaALaFontUPC

Davant la contaminació per plàstics a la UPC no ens podem quedar de braços plegats. Amb l'acord aprovat el desembre de 2019  i el nou Pla Campus UPC Sostenible 2030 la Universitat s'ha compromès a fer front a aquesta problemàtica.

Nou ajut per publicar en accés obert amb l'editorial Frontiers

Els membres de la UPC tenen un 10% de descompte per publicar articles en accés obert en revistes de l'editorial Frontiers seguint aquestes indicacions:

BIBtips - Formació exprés en 45'

BIBtips: sessions de formació exprés en Meets de 45’