ACTUALITAT

L'article que busco, està en accés obert?

Consulta la infografia amb els ginys per trobar articles en accés obert: Unpaywall, Google Scholar Button, Open Access Button.

Taller de lectura Literatura i Filosofia els mesos de març i abril

Llegir, pensar, qüestionar, tornar a llegir, conversar,... Vine al Taller lectura de "Lectura i Filosofia" coordinat per Pablo Nacach els dilluns, de 15.00 h a 16.30 h. a la Biblioteca d'Edificació. Les lectures es faran durant les sessions.

Taller d'escriptura els mesos de març i abril

Vols conèixer estratègies i donar-li forma a la teva escriptura? Vine al Taller d'escriptura "Escribir x Escribir" els dilluns, de 12.30 h a 14.00 h. a la Biblioteca d'Edificació. Taller coordinat per Pablo Nacach.

Nous horaris a partir de febrer

A partir de l'1 de febrer, la biblioteca obrirà de 8:30 h a 14:00 h. Estigues atent al web per estar al dia dels possibles canvis en els propers mesos.

Les normes UNE consultables i descarregables

A partir d'aquest mes de gener, es poden consultar i descarregar les normes UNE a través d'AENORmás, base de dades subscrita per la UPC. També es pot incloure l'enllaç a la norma UNE des de les plataformes docents.

Nou Servei de préstec a domicili

Si tens problemes de mobilitat derivats de la COVID-19 i necessites llibres de les biblioteques de la UPC, te'ls portem a casa. Aquest servei és excepcional i s'adreça només a usuaris que estan confinats (per malaltia, per contacte o per confinament perimetral).

Rumb TFE

Perquè enfrontar-te a la redacció del teu Treball Final d'Estudis és un moment clau, t'oferim un servei d’acompanyament que consisteix en l’assoliment d’un itinerari formatiu adaptable a les teves necessitats.

Fes carrera a la BibUPCVILANOVA

Si ets estudiant de nou ingrès, inscriu-te al Fes carrera a la BibUPCVILANOVA: una formació gamificada, que et portarà a assolir competència en habilitats informacionals i a sobre té premis*!

Nous tallers de formació per a doctorands

Obertes les inscripcions als nous tallers de formació per a doctorands:
- Comença la tesi amb bon peu: organitza la informació (19 de novembre) / Get off on the right foot with your thesis: organising information (27 de novembre).

Darrera actualització: 17/10/2018