ACTUALITAT

Bon estiu a tothom!!

Aquesta és la darrera setmana que us atenem de manera no presencial ja que durant el mes d'agost farem vacances. Enguany us volem acomiadar d'una manera diferent, amb aquest vídeo.

Biblioteques tancades durant els mesos de juliol i agost.

A partir del dilluns 20 de juliol, i fins a nou avís, totes les biblioteques de la UPC estan tancades degut a la situació provocada per la crisi sanitària. Recordeu que, fins al 31 de juliol, continuem treballant des de casa.

Actualitza la teva connexió a EDUROAM

A partir de l'11 de juliol, si no et vols quedar "desconnectat" a les Biblioteques UPC, hauràs de reconfigurar la xarxa EDUROAM:

Paquets de llibres electrònics que pots consultar des de casa

Ara més que mai, tenir una bona col·lecció de llibres electrònics és imprescindible per continuar donant-te suport en la teva activitat acadèmica,. Per això, al Servei de Biblioteques hem invertit en dotar-te d'accés a les millors plataformes digitals en matèria politècnica.

Manifest de les biblioteques universitàries

Les biblioteques de 13 universitats membres i participatives del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (UB, UAB, UPC, UPF, UdL, UdG, URV, UOC, URL, UVic-UCC, UIC, UIB i UJI) han fet públic un manifest conjunt on volen mostrar la necessitat d’accelerar la transformació digital de l’educac

Xateja amb nosaltres, som a l'altra banda de la pantalla

Si vols, pots contactar amb nosaltres via xat (Chat de Google) o videoconferència (Meet). Fins que la biblioteca torni a obrir en l'horari habitual, aquest servei està disponible de dilluns a divendres, de 10.00 h a 14.00 h.

T'ajudem a fer el teu TFE

Perquè enfrontar-te a la redacció del teu Treball Final d'Estudis és un moment clau, t'oferim una guia on tractem de resoldre els dubtes més freqüents en aquest procés i restem a la teva disposició per ajudar-te a:

El rector, Francesc Torres, ha fet públic, el 9 de març, el Protocol d’actuació de la UPC davant l’activació de l’alerta sanitària per coronavirus (COVID-19). El document està en revisió permanent en funció de l’evolució de l’emergència sanitària.

Arxivem la COVID19

Participa a la campanya #ArxivemlaCOVID19 amb fotos, vídeos, etc. dels efectes de la crisi de la COVID19. Com?

Trípode per a mòbils: nou equipament en préstec

A partir d'ara, podreu treure en préstec un trípode per enregistrar les vostres presentacions amb el mòbil. Aquest suport s'adapta a qualsevol model de telèfon i permet una rotació horitzontal de 360 ° i una vista de rotació de 90 °.

Darrera actualització: 17/10/2018