ACTUALITAT

Grup de defensa del Treball Final de Grau

Estem organitzant un grup per poder practicar les exposicions orals dels vostres treballs fent simulacions de "tribunal" entre vosaltres i compartir dubtes i informació.
    La Biblioteca s'ofereix com a coordinadora i facilitadora d'aquest grup per organitzar aquestes simulacions.

T'ajudem amb la tesi!

Inscripcions obertes! Aprofita tots els cursos de formació que les biblioteques preparen per a tu: Mendeley, Publicació i visibilitat, Recursos i serveis d'informació, etc.

Exposició: Bits, Volts i Ones: La història de les TIC

Quin aspecte tenien els primers robots? Com és possible comunicar-se amb un robot que es troba a Mart? Com ha evolucionat la intel·ligència de les màquines al llarg de la història?

Fes carrera a la BibUPCVILANOVA

Comença el curs fent carrera amb nosaltres i anima't a participar en la competició quadrimestral que hem organitzat per tu, un joc de reptes, enigmes i accions sorpresa on guanyarà qui obtingui més kilòmetres en el rànquing final, demostrant ser el "súper usuari" de la Biblioteca

Activa l'accés als recursos electrònics

Activa en 5 passes l’accés als recursos electrònics (revistes, llibres, bases de dades) des de dins i fora de la UPC.

L'agenda UPC, ja a la venda a les Biblioteques UPC!

Comença a planificar el nou curs amb l'agenda de la UPC, ja a la venda a la biblioteca.
    Preu 4€.

Premiats dos llibres d'IDP

La UPC ha estat guardonada en la 1a edició dels Premis Joan Lluís Vives a l’Edició Universitària, convocats per la Xarxa Vives d’Universitats.

Si estàs preparant el teu TFG

Consulta els recursos que t'ofereix la biblioteca per tenir èxit en el teu TFG.

Publicat el factor d'impacte 2018

Ja està disponible l'edició del Journal Citation Reports (JCR) del 2019, basat en dades del 2018.
    En aquesta nova edició:

Horaris d'estiu

A l'estiu, les biblioteques modifiquen l'horari.
    Consulta la pàgina d'horaris o la pàgina de la teva biblioteca per a més informació.

Darrera actualització: 17/10/2018