ACTUALITAT

Sant Jordi a les biblioteques

Hem preparat un munt d'activitats per celebrar la Diada de Sant Jordi!

Horari de Setmana Santa

Les biblioteques tanquem del 13 al 22 d'abril com a mesura d'estalvi energètic en períodes de baixa ocupació dels espais.

• Ja tenim guanyador

Moltes gràcies a tothom que ha respost l'enquesta de satisfacció sobre les biblioteques!
    Les vostres aportacions ens ajuden a millorar.
    Si has guanyat una de les motxilles o gorres UPC que sortejàvem entre els participants, ens posarem en contacte amb tu per correu electrònic.

Connecta amb Publons

Publons és una xarxa social inclosa a la plataforma Web of Science que vol posar en valor l’activitat global dels investigadors: com a autors, com a editors i com a revisors, ja que combina publicacions, mètriques de citacions, hi

Nou servei d'informació sobre patents

Vols sol·licitar el registre d'una invenció?
    Un equip de bibliotecaris et pot ajudar a fer cerques a Derwent Innovation Index abans d'adreçar-te a l'Oficina de Patents i Llicències.

Les dades de recerca, també a UPCommons

Quan publiquis un article, allotja les dades que l'acompanyen (supplementary information o underlying data) a UPCommons.
    UPCommons garanteix la preservació de les dades i els assigna un DOI. Així, les dades queden vinculades a la teva publicació i al projecte de recerca.

Més llibres electrònics a SpringerLink

Aquest any s'han adquirit més de 5.500 títols nous de llibres electrònics de la plataforma SpringerLink. En total, la comunitat UPC disposa de 17.175 llibres electrònics d'aquesta prestigiosa editorial.

Parla anglès amb Time to Talk

Millora la teva fluïdesa i comprensió oral en anglès. Gratis, a les biblioteques, i sota la supervisió d'un English coach.
    Amb la col·laboració del Servei de Llengües i Terminologia de la UPC.

Dipòsit d'exàmens de la UPC

Has de preparar exàmens? Practica amb el dipòsit d'exàmens de la UPC, hi trobaràs controls resolts de cursos anteriors.
    L'accés al dipòsit està restringit a membres de la UPC.

Carnet UPC al mòbil

Ja podeu fer servir el vostre carnet UPC al mòbil per treure documents en préstec a totes les biblioteques de la UPC. Només heu d'entrar a aquesta pàgina, validar-vos i guardar el carnet a la pàgina d'inici del vostre mòbil.

Darrera actualització: 17/10/2018