Horaris estiu 2024

A partir del 3 de juliol adaptem l'obertura de la biblioteca a l'horari d'estiu:

• del 3 al 31 de juliol: de 8:30 h a 14:00 h
  • de l'1 d'agost al 6 de setembre: TANCAT

Bon estiu!

Tancament del Préstec Consorciat

A partir del 8 de juliol no es podran fer sol·licituds de Préstec Consorciat (PUC). A partir d'aquesta data, si necessites algun document de les institucions catalanes, utilitza el formulari de préstec interbibliotecari. El servei de PUC es restablirà a partir del 16 de setembre.

Troba el teu estiu a les biblioteques UPC

Aprofita les col·leccions especials que t'ofereixen les biblioteques de la UPC:

Còmic i novel·la gràfica

Vols conèixer la gran varietat de còmics, tebeos o novel·les gràfiques que tenim a les biblioteques de la UPC?…  endinsa't en les diferents temàtiques i troba la teva lectura.

Tallers de suport a la docència per al PDI

Tallers gratuïts per a PDI organitzats per les biblioteques i l'Institut de Ciències de l'Educació de la UPC.

Els tallers tenen per objectius donar a conèixer:

Nova Biblioguia sobre Geoinformació i Geomàtica

Us presentem la nova Biblioguia sobre Geoinformació i Geomàtica.

Access Engineering: nova subscripció

Nova subscripció a la base de dades d'enginyeria AccessEngineering de McGraw Hill.

Declaració de Barcelona sobre la informació de recerca oberta

La UPC s’ha adherit a la Declaració de Barcelona sobre l’accés obert a les dades de recerca científica.

Open Research Europe amplia els seus criteris d'eligibilitat

Open Research Europe és una plataforma de publicació en accés obert creada a finals de l'any 2020 per la Comissió Europea (CE) dirigida sense cap cost d'autor.

Què són les revistes diamant i on trobar-les

Les revistes diamant són revistes d’accés obert que no cobren ni als autors ni als lectors sinó que estan subvencionades per societats científiques, universitats, etc. Per tant, no tenen barreres econòmiques ni per accedir-hi ni per publicar-hi.

Darrera actualització: 17/10/2018