Nova Biblioguia sobre Novel·la

Amb motiu de la Diada de Sant Jordi us presentem la nova Biblioguia sobre novel·la.

Hi trobareu informació i enllaços a les col·leccions de novel·la disponibles a les biblioteques UPC:

Sarau UPC Sant Jordi

Vine al Campus Diagonal Sud el 23 d'abril i gaudeix de la festa!

Des de les 10h fins a l'hora de dinar, el Campus Diagonal Sud acollirà el Sarau de Sant Jordi que se celebrarà al carrer de Pau Gargallo, que estarà tallat al trànsit per a l’ocasió.

Hi trobareu:

Presentació del llibre: El yeso en la arquitectura histórica

Dimecres 24 a les 12 h. a la Biblioteca.

Antonia Navarro i Belen González ens presenten aquest compendi d'estudis sobre el guix tradicional en les seves diferents aplicacions al llarg de la història de l'Edificació.

Sant Jordi 2024 a les Biblioteques UPC

A més de ser presents al Sarau UPC Sant Jordi amb paradetes de llibres al carrer, les biblioteques de la UPC també hem preparat diverses activitats per celebrar la Diada de Sant Jordi:

Col·lecció Poliědrica: Call for books #4

Des del passat 1 d'abril, està oberta una nova convocatòria perquè els autors i autores facin arribar els seus treballs inèdits per la seva publicació en espanyol i català a la col·lecció Polièdrica.

Què són les revistes diamant i on trobar-les

Les revistes diamant són revistes d’accés obert que no cobren ni als autors ni als lectors sinó que estan subvencionades per societats científiques, universitats, etc. Per tant, no tenen barreres econòmiques ni per accedir-hi ni per publicar-hi.

Has de preparar exàmens?

Practica amb els controls resolts de cursos anteriors del dipòsit d'exàmens de la UPC.

Ets docent a la UPC?

Les biblioteques de la UPC posen al teu abast diferents recursos i serveis que et poden ajudar en la preparació de les teves assignatures:

Checklist per a investigadors sobre curació de dades de recerca

Compartir les dades de recerca és un dels mandats de la ciència oberta, però sempre cal fer una correcta gestió de les dades de recerca seguint els principis FAIR.

Guia bàsica sobre el procés de publicació dels articles científics

Disponible en accés obert la guia 'Escriptura d'articles científics: estructura, redacció, fases i publicació' de Lluís Codina i Carlos Lopezosa, professor i investigadors de la UPF.

Darrera actualització: 17/10/2018