ACTUALITAT

Jornades Innovation & Happiness

Consulta el programa i posa't en contacte amb la biblioteca per reservar la teva plaça.

Nou equipament en préstec: Microscopi mòbil

Teniu disponible un microscopi mòbil, el podeu demanar en préstec a la Biblioteca.

Formació en línia sobre Web of Science

Del 3 al 7 de juny, sessions en línia sobre Web of Science. Descobreix les seves funcionalitats i a utilitzar JCR, ESI, Kopernio, Publons o Emerging Citation Index.

Per inscriure't has de fer servir una adreça de correu electrònic UPC. Organitzen: FECyT i Clarivate Analytics

Exposició Projectes de Cooperació a l'EPSEB (2010-2018)

Del 22 de maig al 30 de setembre podeu visitar, a la planta baixa de l'EPSEB.

Horari ampliat per exàmens

Algunes biblioteques amplien horari i obren el cap de setmana en motiu dels exàmens finals. Consulta els horaris i recorda portar el carnet UPC!

També disposes de sales d'estudi a tots els campus UPC.

Memòria gràfica 2018

Ja podeu consultar la memòria gràfica de la Biblioteca corresponent al 2018.
    Esperem que sigui del vostre interès!

Memòria Digital de la UPC

Per Sant Jordi, estrenem el Portal Memòria Digital UPC (MDUPC), amb més de 4.000 imatges.
    Memòria Digital UPC vol donar a conèixer la vida acadèmica, social i cultural de la Universitat a partir de les fotografies que s’han produït al llarg del temps.

Accés a la biblioteca digital

Amb l'eBIB pots accedir a les revistes, articles o bases de dades de la biblioteca digital de la UPC des de qualsevol lloc amb connexió a Internet.

Taller diagnosi

Curs intensiu teòric i pràctic en diagnosi en edificis del 17 al 29 de juny.

Curs avançat sobre Web of Science

Inscripcions obertes pel curs presencial sobre Web of Science. Places limitades!

• 18 de març, de 09.30 a 12.30 h
    • Campus Sud, Biblioteca ETSEIB