ACTUALITAT

Bon estiu!

Durant el mes d'agost les biblioteques de la UPC restaran tancades, però pots seguir utilitzant la biblioteca digital: Bibliotècnica.

Tornem a finals d'agost.

Bon estiu a tothom!

Carta de serveis de suport a la docència

La "Carta de serveis de suport a la docència" t'informa dels principals recursos i serveis que les biblioteques oferim al PDI.

Revistes: novetats

Consulta la selecció d'articles de revista corresponents als darrers exemplars rebuts a la Biblioteca.

Ecohabitar

Si necessites documents del PUC demana'ls el més aviat possible

A partir del 25 de juliol no es podran fer sol·licituds de Préstec Consorciat (PUC) a causa del tancament d'algunes biblioteques durant el mes d'agost.

Publica fàcilment continguts docents a UPCommons i Aprèn des d’Atenea

Incorporar continguts docents a UPCommons i el portal Aprèn ara és molt més fàcil!

Revistes: novetats

CERCHA

Com citar i elaborar bibliografies

Tot el que necessites saber sobre com citar, crear i elaborar bibliografies en els teus treballs. Aquesta guia et serà útil per:

Fons Jaume Rosell

Us presentem el nou Fons Jaume Rosell d'Història de l'Arquitectura i de la Construcció. Si ho desitjeu el podeu consultar a la primera planta de la Biblioteca. Esperem que us agradi!

Els perfils acadèmics a la xarxa actualitzats i sincronitzats

A Bibliotècnica trobaràs guies per actualitzar i sincronitzar els identificadors Publons, AuthorID i ORCID i per completar les teves pàgines d'investigador/a a Google Scholar, a FUTUR i al Portal de Recerca de Catalunya.
Des de la biblioteca, et podem ajudar. Contacta´ns!

Darrera actualització: 17/10/2018