ACTUALITAT

A la biblioteca, la mascareta sempre ben posada

Recordeu que la mascareta ha d'estar correctament col·locada per una bona convivència i el respecte als companys i companyes

Activitats #UPC25N

Participa de les activitats programades el 25N amb motiu del Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones:

Mascareta imprescindible

Malgrat que hem recuperat pràcticament la normalitat pel que fa a espais i serveis, l'ús de la mascareta segueix sent imprescindible tant a les sales de treball en grup com en els llocs de treball individual.

Noves portes d'accés a la Biblioteca

En el marc del Pla d'inclusió 2017-2020 "Supressió de barreres arquitectòniques", millorem l'accés a la Biblioteca amb noves portes d'accés automàtiques.

Classes híbrides des de la Biblioteca

La Sala de Formació està equipada amb pantalla i3Touch, captador de so i càmera 180º. Aquesta tecnologia permet combinar el seguiment de les activitats formatives en format presencial i virtual entre altres opcions de millora en el model d'aprenentatge.

On publicar datasets?

Per publicar datasets seguint criteris FAIR (Findable, Accessible, Interoperable, Reusable), el personal investigador de la UPC disposa d'UPCommons Research Data i, per col·leccions de dades amb mides superiors a 2GB, CORA-RDR.

L'assignatura Legislació aplicada a l'edificació al dipòsit d'exàmens UPC

Ja teniu disponibles al "Dipòsit d'exàmens UPC" els exàmens de l'assignatura "Legislació aplicada a l'edificació"
L'accés està restringit a la comunitat UPC. Connecta't amb el teu nom d’usuari i contrasenya de les intranets UPC o del Campus Virtual.

Nova pàgina web sobre Ciència oberta

De què parlem quan parlem de Ciència Oberta a la UPC? Parlem de publicació científica, de dades de recerca FAIR, de mètriques, d'integritat, d'educació en obert i de molt més.

Club de lectura

Nova edició del club Llegir l'escenari, una iniciativa UPCArts en col·laboració amb el Teatre Nacional de Catalunya que ens apropa al món de les arts escèniques des d'una vessant tecnològica. Descobrirem 9 peces teatrals a través de tres activitats per a cada peça:

Benvinguts doctorands i doctorandes!

Mireu-vos aquesta animació sobre els serveis bàsics que oferim als doctorands i doctorandes: botó eBIB, gestors de referècies i més!

Darrera actualització: 17/10/2018