ACTUALITAT

BIBTip: Com buscar informació a Scopus

Formació de 45' per Meet orientada a estudiants de Grau i Màster però oberta a tota la comunitat UPC. Taller pràctic amb temps per fer preguntes i resoldre consultes.

Contingut:

Revistes: novetats

Consulta la selecció d'articles de revista corresponents als darrers exemplars rebuts a la Biblioteca.

AiTiM

BIBtips: formació exprés en 45 minuts

BIBTips: sessions de formació exprés en Meets de 45’

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi.

Normes UNE: novetats

Consulta les darreres normes UNE aprovades dins l'àmbit de l'Edificació i la Geomàtica. Setembre

Guia d'inici

Si vols conèixer els nostres recursos, serveis i espais, fes-hi una ullada!

Llegir l'escenari. La tecnologia a escena. Curs 2022-2023

De setembre a maig, cada mes estudiarem una obra de teatre des del text i des del muntatge: llegirem l'obra i assistirem a la funció.

El club de lectura es desenvoluparà a la Biblioteca EPSEB els dimecres de 18 a 19 h.

DiscoveryUPC: tot el que necessites en un sol cercador

DiscoveryUPC és el cercador de continguts de les Biblioteques que et permet, en una sola cerca, trobar tots els recursos d’informació:

Connecta't al wifi de la biblioteca

La UPC ofereix connexió sense fils mitjançant eduroam, el projecte internacional de mobilitat wifi.

Revistes: novetats

CERCHA