ACTUALITAT

Ja tenim guanyadors!

Moltes gràcies a tothom que ha respost l'enquesta de satisfacció sobre les biblioteques!
    Les vostres aportacions ens ajuden a millorar.
    Si has guanyat una de les motxilles o gorres UPC que sortejàvem entre els participants, ens posarem en contacte amb tu per correu electrònic.

Horari de Setmana Santa

Les biblioteques tanquem del 13 al 22 d'abril com a mesura d'estalvi energètic en períodes de baixa ocupació dels espais.

Taller diagnosi

Curs intensiu teòric i pràctic en diagnosi en edificis del 17 al 29 de juny. Inscripció gratuïta

tècnicA

Lloc: Biblioteca de l'EPSEB
    L'entrada lliure és lliure però cal inscripció prèvia. Es lliurarà certificat d’assistència.
    #tecnicA_epseb

Les dades de recerca, també a UPCommons

Quan publiquis un article, allotja les dades que l'acompanyen (supplementary information o underlying data) a UPCommons.
    UPCommons garanteix la preservació de les dades i els assigna un DOI. Així, les dades queden vinculades a la teva publicació i al projecte de recerca.

Curs avançat sobre Web of Science

Inscripcions obertes pel curs presencial sobre Web of Science. Places limitades!

• 18 de març, de 09.30 a 12.30 h
    • Campus Sud, Biblioteca ETSEIB

Organitza: FECYT/Clarivate

Nou servei d'informació sobre patents

Vols sol·licitar el registre d'una invenció?
    Et podem ajudar a fer cerques a Derwent Innovation Index abans d'adreçar-te a l'Oficina de Patents del Servei de Gestió de la Innovació de la UPC.

Exposició El Pla Cerdà: 160 anys

Una mirada històrica sobre les principals característiques del Pla Cerdà de Barcelona a la @bibEPSEB.

Més llibres electrònics a SpringerLink

Aquest any s'han adquirit més de 5.500 títols nous de llibres electrònics de la plataforma SpringerLink. En total, la comunitat UPC disposa de 17.175 llibres electrònics d'aquesta prestigiosa editorial.

Practica amb exàmens reals

Has de preparar exàmens? Practica amb el dipòsit d'exàmens de la UPC, hi trobaràs controls resolts de cursos anteriors.
    L'accés al dipòsit està restringit a membres de la UPC.

Darrera actualització: 17/10/2018