ACTUALITAT

Ampliació d'horaris durant els exàmens del gener

Diverses biblioteques obren els caps de setmana durant els exàmens del gener. Consulteu el calendari i els horaris concrets de les 7 biblioteques que obren de forma extraordinària.

100% d'aforament i sales de treball en grup obertes!

A partir d'aquest dilluns 24 de gener, seguint la normativa COVID-19 vigent, les biblioteques tornen amb un 100% d'aforament i obrim les sales de treball en grup amb reserva prèvia (ja no caldrà reservar lloc d'estudi individual).

Si el llibre no està a la UPC fes servir el PUC

Ja pots demanar en préstec llibres d'altres biblioteques universitàries mitjançant el DiscoveryUPC. Reobrim les reserves via web del Servei de Préstec Consorciat (PUC) amb un nou sistema informàtic de gestió, que encara està en fase d’adaptació.

A la biblioteca, la mascareta sempre ben posada

Recordeu que la mascareta ha d'estar correctament col·locada per una bona convivència i el respecte als companys i companyes

Mascareta imprescindible

Malgrat que hem recuperat pràcticament la normalitat pel que fa a espais i serveis, l'ús de la mascareta segueix sent imprescindible tant a les sales de treball en grup com en els llocs de treball individual.

Noves portes d'accés a la Biblioteca

En el marc del Pla d'inclusió 2017-2020 "Supressió de barreres arquitectòniques", millorem l'accés a la Biblioteca amb noves portes d'accés automàtiques.

Classes híbrides des de la Biblioteca

La Sala de Formació està equipada amb pantalla i3Touch, captador de so i càmera 180º. Aquesta tecnologia permet combinar el seguiment de les activitats formatives en format presencial i virtual entre altres opcions de millora en el model d'aprenentatge.

On publicar datasets?

Per publicar datasets seguint criteris FAIR (Findable, Accessible, Interoperable, Reusable), el personal investigador de la UPC disposa d'UPCommons Research Data i, per col·leccions de dades amb mides superiors a 2GB, CORA-RDR.

L'assignatura Legislació aplicada a l'edificació al dipòsit d'exàmens UPC

Ja teniu disponibles al "Dipòsit d'exàmens UPC" els exàmens de l'assignatura "Legislació aplicada a l'edificació"
L'accés està restringit a la comunitat UPC. Connecta't amb el teu nom d’usuari i contrasenya de les intranets UPC o del Campus Virtual.

Nova pàgina web sobre Ciència oberta

De què parlem quan parlem de Ciència Oberta a la UPC? Parlem de publicació científica, de dades de recerca FAIR, de mètriques, d'integritat, d'educació en obert i de molt més.

Darrera actualització: 17/10/2018