ACTUALITAT

Revistes: novetats

Consulta la selecció d'articles de revista corresponents als darrers exemplars rebuts a la Biblioteca.

AiTiM

BIBtips: formació exprés en 45 minuts

BIBTips: sessions de formació exprés en Meets de 45’

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi.

Guia d'inici

Si vols conèixer els nostres recursos, serveis i espais, fes-hi una ullada!

Normes UNE: novetats

Consulta les darreres normes UNE aprovades dins l'àmbit de l'Edificació i la Geomàtica. Setembre

Llegir l'escenari. La tecnologia a escena. Curs 2022-2023

De setembre a maig, cada mes estudiarem una obra de teatre des del text i des del muntatge: llegirem l'obra i assistirem a la funció.

El club de lectura es desenvoluparà a la Biblioteca EPSEB els dimecres de 18 a 19 h.

DiscoveryUPC: tot el que necessites en un sol cercador

DiscoveryUPC és el cercador de continguts de les Biblioteques que et permet, en una sola cerca, trobar tots els recursos d’informació:

Connecta't al wifi de la biblioteca

La UPC ofereix connexió sense fils mitjançant eduroam, el projecte internacional de mobilitat wifi.

Revistes: novetats

CERCHA