ACTUALITAT

Nou portal Aprèn

Us presentem Aprèn, el nou portal que dona accés als continguts docents que elabora el professorat de la UPC.

ZonavídeoUPC: nova plataforma de vídeos UPC

Des de l’1 de març, la UPC ha posat en marxa Zonavídeo UPC, la nova plataforma per a la publicació de vídeos a Internet. Especialment dissenyada per proporcionar aquest servei a la comunitat UPC, permet publicar vídeos de caràcter docent i de divulgació de la recerca o de tipus promocional.

Taller de lectura Literatura i Filosofia els mesos de març i abril

Llegir, pensar, qüestionar, tornar a llegir, conversar... Vine al Taller de lectura "Literatura i Filosofia" coordinat per Pablo Nacach els dilluns de 15.00 h a 16.30 h. a la Biblioteca d'Edificació. Les lectures es faran durant les sessions.

Taller d'escriptura els mesos de març i abril

Vols conèixer estratègies i donar-li forma a la teva escriptura? Vine al Taller d'escriptura "Escribir x Escribir" els dilluns, de 12.30 h a 14.00 h. a la Biblioteca d'Edificació. Taller coordinat per Pablo Nacach.

L'article que busco, està en accés obert?

Consulta la infografia amb els ginys per trobar articles en accés obert: Unpaywall, Google Scholar Button, Open Access Button.

Serveis de les biblioteques

Les biblioteques només ofereixen presencialment el servei de préstec de documents però teniu un munt de recursos d'informació en text complet i molts serveis no presencials disponibles des de casa.

11F Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència

Les biblioteques de la UPC, alineades amb el compromís de la UPC d'atreure noies amb vocació científica i tecnològica, se sumen a la reivindicació del Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència amb aquest butlletí.

Al febrer, tallers per a doctorands

Noves edicions dels tallers de formació "La teva tesi doctoral" sobre com organitzar la informació, la visibilitat i l'impacte, Mendeley, recursos d'informació en enginyeria i més!

Coneixes els beneficis de publicar en obert el teu TFG/TFM?

Has dipositat el teu TFG/TFM i no vas autoritzar la seva publicació al Dipòsit de Treballs Acadèmics? No et preocupis, encara hi ets a temps de canviar-ho.

Les normes UNE consultables i descarregables

A partir d'aquest mes de gener, es poden consultar i descarregar les normes UNE a través d'AENORmás, base de dades subscrita per la UPC. També es pot incloure l'enllaç a la norma UNE des de les plataformes docents.

Darrera actualització: 17/10/2018