ACTUALITAT

Estrenem cercador!!

DiscoveryUPC és el cercador de continguts de les Biblioteques que et permet, en una sola cerca, trobar tots els recursos d’informació. Aquesta nova versió del cercador ajunta en una sola eina el catàleg de les Biblioteques, la Biblioteca Digital de la UPC i el repositori institucional UPCommons, que abans calia cercar per separat.

Novetats principals a destacar:
- Caixa de cerca única.
- Cerca més fàcil i intuïtiva. Els resultats es presenten de manera uniforme, independentment del format (llibres, articles de revista, tesis doctorals, etc.).
- Cerca avançada per combinar camps i afinar una cerca i també seleccionar o desactivar els filtres disponibles (tipus de material, idioma, data).
- Accés al text complet més ràpid a través d’un botó fàcilment visible.
- Accés al text complet d’articles de revistes, tesis doctorals i llibres disponibles en accés obert.
- Disseny més actual i adaptat a qualsevol dispositiu mòbil.

Autentica't per:
- Accedir als recursos electrònics de pagament subscrits per les biblioteques.
- Accedir a “El meu compte”.
- Reservar i renovar documents en préstec.
- Guardar registres i cerques preferides.

El nou DiscoveryUPC està encara en fase beta i pot ser que, puntulament, hi hagi errors que anirem esmenant. Disculpa les molèsties.