Actualitat

Webinar gratuït 'IEEE Authorship and Open Access Symposium: Tips and Best Practices'

Aquest seminari web gratuït en directe oferirà als autors les millors pràctiques per preparar un manuscrit, navegar pel procés d'enviament de la revista i consells importants per ajudar a publicar un autor.

Taller sobre noves masculinitats igualitàries

UPCArts us proposa un taller sobre noves masculinitats igualitàries a la Biblioteca del Campus de Terrassa. Es tracta d'un taller introductori a les masculinitats amb un doble objectiu.

XVI Setmana de l'Accés Obert (21-27 octubre 2024)

Cada any se celebra la Setmana Internacional de l'Accés Obert (Open Access Week), una trobada per compartir coneixements i aprendre quins avantatges té el fet de publicar continguts lliures, immediats i sense restriccions.

Exàmens parcials: ampliació d'horaris

Des del 19 d'octubre fins al 3 de novembre, algunes biblioteques amplien horaris i obren caps de setmana i festius per exàmens parcials.

El cap de setmana del 19 i 20 d'octubre obren de 9:00 a 21:00 h.

BIBTip: DiscoveryUPC: apren a cercar informació a les biblioteques UPC

Formació de 45' per Meet orientada a l'estudiantat de Grau i Màster però oberta a tota la comunitat UPC. Taller pràctic amb temps per fer preguntes i resoldre consultes.

Contingut:

Accés ràpid i gratuït a documents que no trobes a la UPC!

A partir del dia 15 d'octubre es posa en marxa el nou Servei d'Obtenció de Documents integrat dins del DiscoveryUPC.

Dia Internacional de les Biblioteques: 24-O

En record de la destrucció de la Biblioteca de Sarajevo durant el conflicte dels Balcans, cada any es commemora el Dia Internacional de les Biblioteques. Aquest any les biblioteques de la UPC han convidat el PDI a impartir les seves classes a la biblioteca. El 24 d'octubre hi trobareu:

Tallers per a PDI i doctorands

Tallers gratuïts per a PDI i doctorands organitzats per les biblioteques i l'Institut de Ciències de l'Educació de la UPC. Els tallers segueixen un itinerari format per 8 cursos diferents:

Què fan a UPCArts?

UPCArts, és la comunitat cultural de la UPC que estableix ponts i aliances entre les ciències i la tecnologia i l’art i la cultura.

Cada mes es pot consultar l'oferta cultural al web d'UPCArts: