XAT DE LES BIBLIOTEQUES

Xat de les biblioteques

Ara també pots contactar amb la teva biblioteca a través del nou Servei de xat fent servir les teves credencials UPC (nom.cognom@estudiantat.upc.edu o nom.cognom@upc.edu). Amb el servei de xat atenem les teves consultes a l’instant:

• Has de fer servir les teves credencials UPC (nom.cognom@estudiantat.upc.edu o nom.cognom@upc.edu) per establir el xat amb les biblioteques. Un cop dins el xat, escriu el nom de la teva biblioteca (biblioteca.xxxx) dins la capsa de cerca i ens trobaràs. El color verd indica que estem disponibles.
  • Usem les eines de Google Suite que la UPC ha posat a disposició de la comunitat universitària.
  • Si la consulta ho requereix, iniciarem una videoconferència amb l’eina de G-Suite Meet. En aquest cas, t’enviarem un correu electrònic amb l’enllaç a la videoconferència, on hauràs de donar-nos el teu consentiment.