ACTUALITAT

Plataforma de indicadores FECYT

Nueva plataforma de indicadores de la producción científica y de la cultura científica española de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT).

Nou rànquing Influscience

Influscience proposa un marc d'avaluació de les publicacions científiques espanyoles basat en fonts i indicadors altmètrics. Ofereix rànquings d'autors, publicacions plataformes, etc.

Més de 34.000 llibres electrònics d'SpringerLink al teu abast

A finals del 2021 s'han adquirit més de 1.300 títols a la plataforma SpringerLink, que formen part de les col·leccions Engineering 2017 i Energy 2020 i 2021.

Punts PAR i PATT 2021

Ja està disponible el calendari per al càlcul dels Punts per Activitats de Recerca (PAR) i Punts per Activitats de Transferència de Tecnologia (PATT) de l'any 2021.

Les dates més rellevants són:

Ampliació d'horaris durant els exàmens del gener

Diverses biblioteques obren els caps de setmana durant els exàmens del gener. Consulteu el calendari i els horaris concrets de les 7 biblioteques que obren de forma extraordinària.

Open Research Week 2022 (University of Liverpool)

La Universitat de Liverpool organitza unes jornades virtuals sobre Open Research que tractaran temes com:

• recursos educatius en obert
  • publicació en accés obert
  • reconeixement i prestigi

Del 14 al 17 de febrer de 2022.

Préstec consorciat presencial en funcionament

El Préstec Consorciat (PUC) pels préstecs en modalitat presencial o In situ es reprèn a partir del 10 de gener amb un nou sistema informàtic de gestió i en fase d’adaptació. En breu també estaran disponible les reserves PUC mitjançant el DiscoveryUPC.

Reserva prèvia de llocs d'estudi individual

Per tal de gestionar i optimitzar l'aforament màxim permès (70%), és imprescindible fer reserva prèvia de lloc d'estudi individual per accedir a les biblioteques.

Aforament de les biblioteques al 70%

Donat el rebrot del COVID-19 i les pautes del PROCICAT a partir d'avui i fins a nou avís l'aforament de les biblioteques queda limitat al 70%. Si us plau, seguiu les instruccions de seguretat en tot moment:

A la biblioteca, la mascareta sempre ben posada

El Pla de contingència de la UPC, basat en les mesures de PROCICAT per reduir els contagis de COVID-19, estableix que l’ús de la mascareta és obligatori a tots els espais interiors.

Protegeix-te i protegeix-nos.

Gràcies!