MEMòRIA DIGITAL DE LA UPC

Memòria Digital de la UPC

Estrenem el Portal Memòria Digital UPC (MDUPC), amb més de 7.000 imatges.
Memòria Digital UPC vol donar a conèixer la vida acadèmica, social i cultural de la Universitat a partir de les fotografies que s’han produït al llarg del temps.
Destaquem les exposicions virtuals “Despertem joves talents: 75 anys”, en motiu del 75è aniversari de l’EPSEM, "La Biblioteca fa història: 250 anys de l'FNB" i “La UPC des de l’aire: campus i implantació en el territori”, feta per l’Oficina de Documentació i Arxius, amb fotografies aèries del procés de creixement i transformació de la Universitat al llarg dels anys.

Si tens fotografies de la UPC i desitges participar en aquest projecte, posa’t en contacte amb l’Oficina de Documentació i Arxius (admin.oda@upce.edu) i t’ajudarem a fer-ho!