ACTUALITAT

Access Engineering: nova subscripció

Nova subscripció a la base de dades d'enginyeria AccessEngineering de McGraw Hill.

V Jornada de Ciència Oberta UPC

El pròxim 21 de juny de 2024 es celebrarà la V Jornada UPC de Ciència Oberta. L'acte se celebrarà a la Sala d'Actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSE

Cicle de formació Online Web of Science 2024 (03-05 juny)

La FECYT i Clarivate organitzen 3 webinars sobre la plataforma Web of Science:

Research Café 13: Dades de recerca

La Biblioteca de l'ETSEIB organitza un Research Café que tractarà sobre les dades de recerca. El 30 de maig a l'aula LS11, pavelló L (planta-1) de l'ETSEIB, de les 12:15 h. a les 13:45 h.

Revisió gratuïta de resums de tesis doctorals [ESBORRANY EN PROVES]

El Servei De Llengües i Terminologia de la UPC ofereix al PDI de la UPC la possibilitat d'encarregar la revisió gratuïta de resums (abstracts) de tesis doctorals en català i anglès i la seva traducció al català.

Obertura extraordinària exàmens finals

A partir del dimarts 21 de maig algunes biblioteques amplien horaris i obren caps de setmana:

Setmana del 20 al 26 de maig:

Declaració de Barcelona sobre la informació de recerca oberta

La UPC s’ha adherit a la Declaració de Barcelona sobre l’accés obert a les dades de recerca científica.

Convocatòria I Premi UPC Ciència oberta

Per impulsar les pràctiques de Ciència Oberta entre la comunitat i d’acord amb el

Més de 100.000 llibres digitals a les teves mans

Accedeix a un munt de llibres disponibles en línia buscant a Discovery UPC o accedeix als llibres digitals de la UPC a través d'UPCommons.

3a edició del Club de Filosofia UPCArts

A càrrec del professor Marcel Cano Soler, Llicenciat en Filosofia a la Universitat de Barcelona i diplomat en Bioètica i Doctor en Filosofia amb una tesis sobre “Cosmovisió, metarrelat i forma de vida. Els límits del nostre món”.