ACTUALITAT

Els perfils acadèmics a la xarxa actualitzats i sincronitzats

A Bibliotècnica trobaràs guies per actualitzar i sincronitzar els identificadors Publons, AuthorID i ORCID i per completar les teves pàgines d'investigador/a a Google Scholar, a FUTUR i al Portal de Recerca de Catalunya.
Des de la biblioteca, et podem ajudar. Contacta´ns!

Webinar Web of Science el 22 de juny

Per fer més fàcil la transició a la nova Web of Science, l'empresa Clarivate ha organitzat un webinar dissenyat especialment per a investigadors. Serà el 22 de juny a les 11h. (durada de 45 minuts).
Molt recomanable!

Cal inscripció prèvia.

Préstec consorciat aturat entre l’1 de juliol i el 12 de setembre

El PUC (Préstec Consorciat) s'aturarà entre l'1 de juliol i el 12 de setembre, període en què no es podran fer peticions.

Llibres electrònics d'Springer

S’ha prorrogat un any més l'acord d'accés als llibres electrònics de l’editorial Springer. El total de títols accessibles a través d’Springer Link és de 36.537.

Acords transformatius i ajuts per publicar en accés obert

Què són els acords transformatius i quins ajuts té la UPC per publicar en accés obert? A Bibliotècnica us expliquem com els acords entre institucions i editorials estan evolucionant per donar suport a la publicació en accés obert immediat.

Personal investigador amb articles altament citats

Horaris dels caps de setmana

Algunes biblioteques obren els caps de setmana durant el període d'exàmens. Consulteu els horaris al web.

UPCommons: el primer repositori institucional

En la darrera edició del Ranking of Repositories-Transparent Ranking, UPCommons, el repositori institucional de la UPC, es manté com el 1r. repositori institucional de tot l'estat.

Les bones emprenedores utilitzen les biblioteques!

Llegeix l’entrevista a VÖBÜ, el primer mini-robot que detecta els nivells de contaminació invisibles per obtenir un ambient saludable.