ACCéS RàPID I GRATUïT A DOCUMENTS QUE NO TROBES A LA UPC!

Accés ràpid i gratuït a documents que no trobes a la UPC!

A partir del dia 15 d'octubre es posa en marxa el nou Servei d'Obtenció de Documents integrat dins del DiscoveryUPC. ​Aquest nou servei inclou el préstec de llibres entre biblioteques universitàries catalanes (PUC) i l'accés gratuït a articles de revista i capítols de llibre d'arreu del món que rebràs directament al teu correu electrònic en menys de 24 hores!

Ara, DiscoveryUPC et permet cercar i demanar documents en tres àmbits diferents:

• Tot UPC: documents físics i digitals de les col·leccions de les biblioteques UPC.

• Àmbit català (PUC): documents físics disponibles a les biblioteques de les universitats catalanes.

• Àmbit internacional: articles i capítols de llibres de les biblioteques més importants del món que rebràs gratuïtament al teu correu electrònic en un termini de 24 hores.

Identifica’t amb les teves credencials UPC i gaudeix dels avantatges del nou servei.

Ara, obtenir documents que no es troben a les Biblioteques UPC és més fàcil que mai!