ACTUALITAT

Webinar: el nou Grants Index de Web of Science

El nou Grants Index a la plataforma Web of Science

Horaris de Setmana Santa

Amb motiu de la Setmana Santa, adaptem els nostres horaris:

Del 25 al 28 de març: de 8:30 a 14h.
Del 29 de març a l'1 d'abril: TANCAT

Tallers ICE per a PDI i doctorands: març

Places lliures per a les properes activitats organitzades per l'ICE, adreçades al PDI i doctorands de la UPC, i que formen part de l’itinerari “La teva tesi doctoral":

Nou luxímetre

Ja teniu a la vostra disposició un nou luxímetre que podeu agafar en préstec per a fer les vostres pràctiques.

Nou acord transformatiu amb SPIE

El Servei de Biblioteques ha signat un acord transformatiu per al 2024 amb l'editorial Society of Photo-Optical Instrumentation Engineers (SPIE) que permet als autors de correspondència de la UPC publicar en accés obert a les revistes editades per aquesta editorial sense cap cost.

Cicle de conferències: tècnicA

Us convidem a la V edició de tècnicA, cicle de conferències organitzades amb motiu del 8 de març, amb l'objectiu de donar a conèixer projectes pr

Scopus: I Cicle de formació en línia 2024

FECYT, juntament amb Elsevier, ha organitzat unes jornades de formació online, gratuïtes i en espanyol, de la base de dades de Scopus, que es durà a terme entre l'11 i el 20 de març de 2024 i estarà oberta a tots els estudiants, investigadors i usuaris que formen part de qualsevo

Què són les revistes diamant i on trobar-les

Les revistes diamant són revistes d’accés obert que no cobren ni als autors ni als lectors sinó que estan subvencionades per societats científiques, universitats, etc. Per tant, no tenen barreres econòmiques ni per accedir-hi ni per publicar-hi.

Has de preparar exàmens?

Practica amb els controls resolts de cursos anteriors del dipòsit d'exàmens de la UPC.

Ets docent a la UPC?

Les biblioteques de la UPC posen al teu abast diferents recursos i serveis que et poden ajudar en la preparació de les teves assignatures:

Darrera actualització: 17/10/2018