EBIB: ACCéS ALS RECURSOS ELECTRòNICS DE LA BIBLIOTECA DIGITAL DE LA UPC

eBIB: accés als recursos electrònics de la biblioteca digital de la UPC

Consulta les revistes, llibres i bases de dades electròniques subscrites per les biblioteques des de dins i fora de la UPC i des de qualsevol dispositiu amb connexió a Internet mitjançant el servei eBIB.

Abans de començar, arrossega el botó següent a la barra d'adreces d'interès del teu navegador. No facis clic damunt el botó!

eBIB

Arrossega el botó anterior a la barra d'adreces d'interès del teu navegador. No facis clic damunt el botó!

Segueix les instruccions per instal·lar el botó i consultar els recursos en diferents dispositius i navegadors.

• Ser membre de la comunitat UPC (PDI, Estudiantat i PAS), d'acord amb les condicions d'ús i
  • Disposar de credencials d'accés (nom d'usuari i contrasenya) a les intranets / campus virtuals de la UPC.
Aquest sistema d'accés és personal i intransferible i permet una única sessió simultània per usuari.

Si no ets membre de la UPC, d'acord amb les llicències signades, pots consultar els recursos de la biblioteca digital des dels ordinadors de les biblioteques. Adreça't al taulell d'informació de la biblioteca per sol·licitar aquest accés.

Ves a la pàgina del recurs que vols consultar i:

• Activa l'accés prement el botó eBIB instal·lat prèviament al navegador si has arribat al recurs des d'un cercador extern (p.e: Google), una drecera o adreça d'interès (favorits) o una pàgina web (Bibliotècnica, Atenea, etc.).

• L'accés s'activa automàticament si arribes al recurs des del DiscoveryUPC, el botó Botó Més opcions, des de l'enllaç "Accedeix a Biblioteca UPC" de Google Scholar, des del llistat de bases de dades o des d'aquest llistat de recursos.

Potser t'ajudarà veure aquest vídeo:

Quan s'activa eBIB, autentica't amb el nom d'usuari i contrasenya de les intranets UPC. Si no recordes o desconeixes la contrasenya, recupera-la des d'aquesta pàgina.

Per a més informació, consulta el manual d'instruccions.

Estàs accedint correctament a un recurs a través d'eBIB si a la URL apareix la cadena recursos.biblioteca.upc.edu.

Si estàs intentant accedir a un recurs no configurat per funcionar amb eBIB (per exemple, d'accés obert o no subscrit per la UPC) visualitzaràs el missatge: eBIB - Recurs no accessible.

La sessió es desconnecta:

Per tant, no és permès:

1. Cedir el nom d'usuari i la contrasenya a un tercer, sigui membre de la comunitat universitària o extern a la UPC.
  2. Fer descàrregues massives d'articles de la Biblioteca Digital mitjançant robots o altres sistemes similars.
  3. Fer còpies amb ús comercial de la documentació de la Biblioteca Digital de la UPC.
  4. Portar a terme qualsevol ús no permès a les llicències d'ús dels productes contractats (distribució mitjançant plataforma digitals, etc.)

Davant de qualsevol sospita de phishing (suplantació de la identitat digital), et recomanem canviar la contrasenya.

Els usuaris que no compleixin les condicions d'ús dels recursos hauran de compensar econòmicament els danys o perjudicis causats si així ho reclamen els proveïdors o editors dels recursos corresponents.

Consulta els usos autoritzats de cadascun dels recursos contractats.

Recursos consultables mitjançant el servei eBIB

A continuació hi trobaràs la relació de recursos electrònics subscrits per les Biblioteques de la UPC consultables mitjançant el servei eBIB.

• No es detallen els títols individuals de llibres i revistes inclosos en cada paquet editorial (p.e, Elsevier, Springer o Proquest); per conèixer quins són o buscar un llibre o revista concret, utilitza el DiscoveryUPC.
  • Si vols saber els anys subscrits d'una revista, busca-la al llistat de revistes electròniques.
  • Per consultar altres recursos no inclosos en aquesta relació (recursos gratuïts, d'accés obert o recursos UPC d'accés restringit, p.e., Llibres digitals de la UPC), no s'ha d'utilitzar el servei eBIB.

Els recursos subscrits per la UPC es troben subjectes a les clàusules d'ús que marquen les llicències del proveïdor o editor de cada producte contractat. En tots els casos, els permisos contemplen només usos privats sense ànim de lucre, i amb finalitats d'estudi, de docència o de recerca dels usuaris autoritzats. Consulta les normes d'ús dels recursos contractats.

Si tens qualsevol dubte o no localitzes un recurs, contacta amb info.bibliotequesArrovaupc.edu.

Darrera actualització: 11/07/2022