ACTUALITAT

Time to Talk

S'obren les inscripcions a les sessions de pràctica d'anglès Time to Talk amb el suport d'un English coach en línia, dins el marc d'iniciatives virtuals de la UPC. Millora la teva comprensió oral, treballa la fluïdesa i opina aportant raonaments en anglès.

Nous horaris

A partir del 28 de gener, la Biblioteca obrirà de 8.30 h a 18.00 h. Estigues atent al web per estar al dia dels possibles canvis en els propers mesos.

Al febrer, tallers per a doctorands

Noves edicions dels tallers de formació "La teva tesi doctoral" sobre com organitzar la informació, la visibilitat i l'impacte, Mendeley, recursos d'informació en enginyeria i més!

Les normes UNE consultables i descarregables

A partir d'aquest mes de gener, es poden consultar i descarregar les normes UNE a través d'AENORmás, base de dades subscrita per la UPC. També es pot incloure l'enllaç a la norma UNE des de les plataformes docents.

Nou Servei de préstec a domicili

Si tens problemes de mobilitat derivats de la COVID-19 i necessites llibres de les biblioteques de la UPC, te'ls portem a casa. Aquest servei és excepcional i s'adreça només a usuaris que estan confinats (per malaltia, per contacte o per confinament perimetral).

Nous tallers de formació per a doctorands

Obertes les inscripcions als nous tallers de formació per a doctorands:
- Comença la tesi amb bon peu: organitza la informació (19 de novembre) / Get off on the right foot with your thesis: organising information (27 de novembre).

A partir del dilluns 23 reserva un lloc d'estudi a les biblioteques

A partir del dilluns 23 de novembre les biblioteques obren de 10:00h a 14.00 amb reserva prèvia de lloc d'estudi. El servei de préstec també està disponible.

Mascaretes i agendes UPC

• Ets estudiant UPC? Vine a la biblioteca i recull la teva mascareta UPC
Servei de préstec amb reserva prèvia

Necessites un llibre de les biblioteques UPC? Reserva el llibre des del botó "Reserva'l" del DiscoveryUPC. Quan el tinguem a punt, t'enviarem un correu electrònic amb les instruccions per venir a recollir-lo. Quan el vinguis a buscar, segueix les instruccions.

Darrera actualització: 17/10/2018