ACTUALITAT

Nou ajut per publicar en obert a les revistes de The Royal Society

A partir de l'1 de juny de 2024, el personal investigador de la UPC disposa d'un descompte del 25% per publicar articles en accés obert en revistes de l'editorial The Royal Society.

Tallers ICE presencials: Millora la teva assignatura a ATENEA

Nous tallers ICE presencials destinats al PDI de la UPC amb els objectius de donar a conèixer els recursos i els serveis d’assessorament per tal de millorar el disseny i l’estructura d’una assignatura d’Atenea i mostrar les possibilitats dels repositoris docents de la UPC. Inscriu-te!

Personal investigador de la UPC amb articles altament citats (2024)

Podeu consultar l’informe on es presenten els articles més citats publicats en el període 2013-2023 pel personal investigador de la UPC.

Nova subscripció: Access Engineering de McGrawHill

Nova subscripció a la base de dades d'enginyeria Access Engineering de McGraw Hill.

Obertura extraordinària exàmens finals

A partir del dimarts 21 de maig algunes biblioteques amplien horaris i obren caps de setmana:

Setmana del 27 de maig al 2 de juny:

Declaració de Barcelona sobre la informació de recerca oberta

La UPC s’ha adherit a la Declaració de Barcelona sobre l’accés obert a les dades de recerca científica.

Open Research Europe amplia els seus criteris d'eligibilitat

Open Research Europe és una plataforma de publicació en accés obert creada a finals de l'any 2020 per la Comissió Europea (CE) dirigida sense cap cost d'autor.

Ets docent a la UPC?

Les biblioteques de la UPC posen al teu abast diferents recursos i serveis que et poden ajudar en la preparació de les teves assignatures:

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi.

Molt més que llibres a la biblioteca

T'oferim una gran diversitat d'equipaments per utilitzar durant la teva visita a la biblioteca. Alguns els pots reservar amb antelació i treure en préstec. Les característiques i la disponibilitat dels equipaments pot variar en funció de la biblioteca. Pots escollir entre:

Darrera actualització: 17/10/2018