ACTUALITAT

Horari ampliat per parcials

Del 21 al 30 d'octubre, la Biblioteca obrirà de forma extraordinària. Els dies laborables l'obertura serà de 8.30 a 22 h i el cap de setmana de 9 a 22 h.

L'agenda UPC, ja a la venda a les Biblioteques UPC!

Comença a planificar el nou curs amb l'agenda de la UPC, ja a la venda a la biblioteca.
    Preu 4€.

T'ajudem amb la tesi!

Ja pots apuntar-te als nous cursos Elabora la teva tesi doctoral!
    Des de l'inici de la teva recerca fins a la defensa de la tesi.

Llibres electrònics Ingebook

A la plataforma Ingebook podeu consultar manuals universitaris, editats principalment en castellà per McGraw-Hill i Pearson. Entre d'altres, s'ofereixen els títols Física per a la ciència i la tecnologia (Tipler, P.A., 2010) i el Manual del ingeniero químico (Perry, R.H., 2001).

Copia de Carnet al mòbil per fer préstecs de documents

Porta el carnet al mòbil per treure documents en préstec a les biblioteques.

Xarxes socials a la @bibETSEIB

Segueix la Biblioteca de l'ETSEIB a Twitter i a Instagram per estar al dia de les novetats.

Armariets en préstec

Posem a la teva disposició el servei de préstec d'armariets durant 3 hores. Per a més informació, dirigiu-vos al taulell de Préstec.

Darrera actualització: 17/10/2018