ACTUALITAT

Suspensió de les reserves de llibres

A causa del tancament de les biblioteques, totes les sol·licituds de préstec (ja sigui UPC, Préstec Consorciat o Préstec interbibliotecari) no se serviran fins a la normalització de la situació creada a causa del COVID-19.

Allarguem el retorn dels préstecs

La data del retorn dels llibres en préstec vençuts a partir del 9 de març s'allarga fins al 15 d'abril degut al tancament de les biblioteques a causa de les mesures relacionades amb el COVID-19. Les reserves de llibres no es podran servir fins que es normalitzi la situació.

Campanya de recollida de llibres

Un any més, participem en el projecte Recicla Cultura, una iniciativa de la Fundació Servei Solidari que promou donar llibres per tal que altres persones els puguin adquirir a un preu simbòlic el dia de Sant Jordi, amb l’objectiu de finançar cursos d’alfabetització i llengua a les persones nouvin

Torna el Time to Talk

Millora la teva fluïdesa i comprensió oral en anglès. Gratis, a les biblioteques, i amb la supervisió d'un English coach.
    Organitza: Servei de Llengües i Terminologia en col·laboració amb les biblioteques de la UPC.

Nous iPads amb teclat

Teniu a la vostra disposició dos iPads nous amb teclat incorporat. Demana'ls al taulell de Préstec!

Més llibres, més dies

Millorem les condicions de préstec perquè et puguis emportar més documents i equipaments durant més temps.
    Consulta la taula per saber-ne més!

Nova versió de RACO

RACO, el repositori cooperatiu de Revistes Catalanes amb Accés Obert, disposa des del novembre d'una nova versió. RACO utilitza el programari lliure Open Journal Systems (OJS), desenvolupat pel Public Knowledge Project (PKP).

Treu tot el suc a DiscoveryUPC!

Aprèn com buscar llibres, vídeos, treballs acadèmics o articles de revista amb DiscoveryUPC i aprofita tots els recursos que tens a l'abast!

Tutorials en català, castellà i anglès.

T'ajudem amb la tesi!

Ja pots apuntar-te als nous cursos Elabora la teva tesi doctoral!
    Des de l'inici de la teva recerca fins a la defensa de la tesi.

Llibres electrònics Ingebook

A la plataforma Ingebook podeu consultar manuals universitaris, editats principalment en castellà per McGraw-Hill i Pearson. Entre d'altres, s'ofereixen els títols Física per a la ciència i la tecnologia (Tipler, P.A., 2010) i el Manual del ingeniero químico (Perry, R.H., 2001).

Darrera actualització: 17/10/2018