ACTUALITAT

No a la violència contra les dones

Les biblioteques ens sumem al Dia internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones amb l'exposició "Lliures i sense por" a la BRGF. També hem adquirit nous llibres relacionats amb la temàtica.

Tesis doctorals més consultades

La BRGF presenta les 25 tesis doctorals UPC publicades el 2019 i 2020 que han estat més consultades a través d'UPCommons.

Nova pàgina web sobre Ciència oberta

De què parlem quan parlem de Ciència Oberta a la UPC? Parlem de publicació científica, de dades de recerca FAIR, de mètriques, d'integritat, d'educació en obert i de molt més.

Benvinguts doctorands i doctorandes!

Mireu-vos aquesta animació sobre els serveis bàsics que oferim als doctorands i doctorandes: botó eBIB, gestors de referècies i més!

Estrenem cercador!!

DiscoveryUPC és el cercador de continguts de les Biblioteques que et permet, en una sola cerca, trobar tots els recursos d’informació.

Recollir llibres a un Smart Point de la UPC

Si no et pots desplaçar a la biblioteca durant l’horari d’obertura a recollir els teus llibres, tel's podem deixar a un Punt de recollida (Smart Point) de la UPC. Es tracta d’un sistema de taquilles intel·ligents disponibles als campus de la UPC que permeten rebre les compres online.

Servei de préstec de portàtils a domicili

Necessites un portàtil per estudiar o preparar classes des de casa? Te'n deixem un! Aquest servei s'adreça a l'estudiantat de grau i màster, als doctorands i doctorandes i al professorat associat de la UPC.

ZonavídeoUPC: nova plataforma de vídeos UPC

Des de l’1 de març, la UPC ha posat en marxa Zonavídeo UPC, la nova plataforma per a la publicació de vídeos a Internet. Especialment dissenyada per proporcionar aquest servei a la comunitat UPC, permet publicar vídeos de caràcter docent i de divulgació de la recerca o de tipus promocional.

Nou portal Aprèn

Us presentem Aprèn, el nou portal que dona accés als continguts docents que elabora el professorat de la UPC. Aprèn recull els continguts que el professorat ha incorporat a UPCommons, el portal del conei

Nous horaris

A partir del 28 de gener, la Biblioteca obrirà de 8.30 h a 18.00 h. Estigues atent al web per estar al dia dels possibles canvis en els propers mesos.

Darrera actualització: 17/10/2018