ACTUALITAT

Necessites un llibre de les biblioteques?

Demana cita prèvia per recollir i tornar els teus préstecs a les biblioteques. Segueix les instruccions i, quan vinguis, no t’oblidis de portar la mascareta posada.

Servei de xat

Posem a la teva disposició un servei de xat (biblioteca.etseib) per atendre les teves consultes a l’instant. Aquest servei està disponible de dilluns a divendres (no festius) de 9 a 14 hores. Tingues en compte, però, aquestes consideracions:

• Biblioteques durant el COVID-19

Recursos per a la docència no presencial

COVID-19: Personal docent investigador, us passem un seguit recursos perquè pugueu treballar amb els recursos virtuals de la biblioteca i també amb els que ofereix la universitat:

Recursos virtuals Biblioteques UPC

Recursos per estudiar des de casa

COVID-19: Estudiants, us passem un seguit recursos perquè pugueu estudiar amb els recursos virtuals de les biblioteques i també amb els que ofereix la universitat:

Recursos virtuals Biblioteques UPC

E-Bib: accedeix als recursos electrònics

Consulta les revistes, llibres i bases de dades electròniques subscrites per les biblioteques des de dins i fora de la UPC i des de qualsevol dispositiu amb connexió a Internet mitjançant el servei eBIB.
    Segueix els 5 passos que cal fer per accedir-hi!

Més llibres, més dies

Millorem les condicions de préstec perquè et puguis emportar més documents i equipaments durant més temps.
    Consulta la taula per saber-ne més!

Nova versió de RACO

RACO, el repositori cooperatiu de Revistes Catalanes amb Accés Obert, disposa des del novembre d'una nova versió. RACO utilitza el programari lliure Open Journal Systems (OJS), desenvolupat pel Public Knowledge Project (PKP).

Treu tot el suc a DiscoveryUPC!

Aprèn com buscar llibres, vídeos, treballs acadèmics o articles de revista amb DiscoveryUPC i aprofita tots els recursos que tens a l'abast!

Tutorials en català, castellà i anglès.

T'ajudem amb la tesi!

Ja pots apuntar-te als nous cursos Elabora la teva tesi doctoral!
    Des de l'inici de la teva recerca fins a la defensa de la tesi.

Darrera actualització: 17/10/2018