ACTUALITAT

Llibres electrònics Ingebook

A la plataforma Ingebook podeu consultar manuals universitaris, editats principalment en castellà per McGraw-Hill i Pearson. Entre d'altres, s'ofereixen els títols Física per a la ciència i la tecnologia (Tipler, P.A., 2010) i el Manual del ingeniero químico (Perry, R.H., 2001).

Copia de Carnet al mòbil per fer préstecs de documents

Porta el carnet al mòbil per treure documents en préstec a les biblioteques.

Xarxes socials a la @bibETSEIB

Segueix la Biblioteca de l'ETSEIB a Twitter i a Instagram per estar al dia de les novetats.

Armariets en préstec

Posem a la teva disposició el servei de préstec d'armariets durant 3 hores. Per a més informació, dirigiu-vos al taulell de Préstec.

Time to talk: nova convocatòria

Si t'interessa... Participar en activitats de pràctica informal d'anglès. Millorar les teves habilitats de comprensió oral. Treballar la fluïdesa oral. Ser capaç de donar la teva opinió sobre un tema en poc temps. Tot sota la supervisió d'un English coach...

Darrera actualització: 17/10/2018