ACTUALITAT

Torna el servei de préstec de portàtils per hores

Tornem a oferir el servei de préstec d'ordinadors portàtils durant 3 hores. Tots ells equipats amb Windows 10 (64 bits).

Recollir llibres a un Smart Point de la UPC

Si no et pots desplaçar a la biblioteca durant l’horari d’obertura a recollir els teus llibres, tel's podem deixar a un Punt de recollida (Smart Point) de la UPC. Es tracta d’un sistema de taquilles intel·ligents disponibles als campus de la UPC que permeten rebre les compres online.

Servei de préstec de portàtils a domicili

Necessites un portàtil per estudiar o preparar classes des de casa? Te'n deixem un! Aquest servei s'adreça a l'estudiantat de grau i màster, als doctorands i doctorandes i al professorat associat de la UPC.

ZonavídeoUPC: nova plataforma de vídeos UPC

Des de l’1 de març, la UPC ha posat en marxa Zonavídeo UPC, la nova plataforma per a la publicació de vídeos a Internet. Especialment dissenyada per proporcionar aquest servei a la comunitat UPC, permet publicar vídeos de caràcter docent i de divulgació de la recerca o de tipus promocional.

Nou portal Aprèn

Us presentem Aprèn, el nou portal que dona accés als continguts docents que elabora el professorat de la UPC. Aprèn recull els continguts que el professorat ha incorporat a UPCommons, el portal del conei

Nous horaris

A partir del 28 de gener, la Biblioteca obrirà de 8.30 h a 18.00 h. Estigues atent al web per estar al dia dels possibles canvis en els propers mesos.

Al febrer, tallers per a doctorands

Noves edicions dels tallers de formació "La teva tesi doctoral" sobre com organitzar la informació, la visibilitat i l'impacte, Mendeley, recursos d'informació en enginyeria i més!

Les normes UNE consultables i descarregables

A partir d'aquest mes de gener, es poden consultar i descarregar les normes UNE a través d'AENORmás, base de dades subscrita per la UPC. També es pot incloure l'enllaç a la norma UNE des de les plataformes docents.

Nou Servei de préstec a domicili

Si tens problemes de mobilitat derivats de la COVID-19 i necessites llibres de les biblioteques de la UPC, te'ls portem a casa. Aquest servei és excepcional i s'adreça només a usuaris que estan confinats (per malaltia, per contacte o per confinament perimetral).

Darrera actualització: 17/10/2018