ACTUALITAT

Affluences, ocupació de les biblioteques en temps real

Baixa't l'app gratuïta d'Affluences per veure en temps real l'ocupació de les biblioteques de la UPC. Per a cada biblioteca es mostra si hi ha places de lectura lliures, els horaris i els principals serveis. L'app està disponible per Android i IOS.

Torna el Time to Talk

Millora la teva fluïdesa i comprensió oral en anglès. Gratis, a les biblioteques, i amb la supervisió d'un English coach.
    Organitza: Servei de Llengües i Terminologia en col·laboració amb les biblioteques de la UPC.

Nous iPads amb teclat

Teniu a la vostra disposició dos iPads nous amb teclat incorporat. Demana'ls al taulell de Préstec!

Més llibres, més dies

Millorem les condicions de préstec perquè et puguis emportar més documents i equipaments durant més temps.
    Consulta la taula per saber-ne més!

Nova versió de RACO

RACO, el repositori cooperatiu de Revistes Catalanes amb Accés Obert, disposa des del novembre d'una nova versió. RACO utilitza el programari lliure Open Journal Systems (OJS), desenvolupat pel Public Knowledge Project (PKP).

Treu tot el suc a DiscoveryUPC!

Aprèn com buscar llibres, vídeos, treballs acadèmics o articles de revista amb DiscoveryUPC i aprofita tots els recursos que tens a l'abast!

Tutorials en català, castellà i anglès.

T'ajudem amb la tesi!

Ja pots apuntar-te als nous cursos Elabora la teva tesi doctoral!
    Des de l'inici de la teva recerca fins a la defensa de la tesi.

Llibres electrònics Ingebook

A la plataforma Ingebook podeu consultar manuals universitaris, editats principalment en castellà per McGraw-Hill i Pearson. Entre d'altres, s'ofereixen els títols Física per a la ciència i la tecnologia (Tipler, P.A., 2010) i el Manual del ingeniero químico (Perry, R.H., 2001).

Copia de Carnet al mòbil per fer préstecs de documents

Porta el carnet al mòbil per treure documents en préstec a les biblioteques.

Xarxes socials a la @bibETSEIB

Segueix la Biblioteca de l'ETSEIB a Twitter i a Instagram per estar al dia de les novetats.

Darrera actualització: 17/10/2018