ACTUALITAT

Horari ampliat per exàmens

A partir del 27 de maig ampliem els horaris de la Biblioteca. Obrim els caps de setmana i festius de 9 a 22 h i tanquem a les 22 h els dies laborables.
    Aprofiteu!

Formació en línia sobre Web of Science

Del 3 al 7 de juny, sessions en línia sobre Web of Science. Descobreix les seves funcionalitats i a utilitzar JCR, ESI, Kopernio, Publons o Emerging Citation Index.

Per inscriure't has de fer servir una adreça de correu electrònic UPC. Organitzen: FECyT i Clarivate Analytics

T'ajudem amb la tesi!

Ja pots apuntar-te als nous cursos Elabora la teva tesi doctoral!
    Des de l'inici de la teva recerca fins a la defensa de la tesi.

Llibres electrònics Ingebook

A la plataforma Ingebook podeu consultar manuals universitaris, editats principalment en castellà per McGraw-Hill i Pearson. Entre d'altres, s'ofereixen els títols Física per a la ciència i la tecnologia (Tipler, P.A., 2010) i el Manual del ingeniero químico (Perry, R.H., 2001).

Copia de Carnet al mòbil per fer préstecs de documents

Porta el carnet al mòbil per treure documents en préstec a les biblioteques.

Armariets en préstec

Posem a la teva disposició el servei de préstec d'armariets durant 3 hores. Per a més informació, dirigiu-vos al taulell de Préstec.

Xarxes socials a la @bibETSEIB

Segueix la Biblioteca de l'ETSEIB a Twitter i a Instagram per estar al dia de les novetats.

Darrera actualització: 17/10/2018