ACTUALITAT

BIBtips: formació exprés en 45 minuts

BIBTips: sessions de formació exprés en Meets de 45’

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi.

Molt més que llibres a la biblioteca

T'oferim una gran diversitat d'equipaments per utilitzar durant la teva visita a la biblioteca. Alguns els pots reservar amb antelació i treure en préstec. Les característiques i la disponibilitat dels equipaments pot variar en funció de la biblioteca. Pots escollir entre:

Connecta't al wifi de la biblioteca

La UPC ofereix connexió sense fils mitjançant eduroam, el projecte internacional de mobilitat wifi.

12 biblioteques al teu abast

Disposes de 12 biblioteques repartides en diferents campus i escoles a Barcelona:

• Diagonal Nord i Sud
  • Besòs
  • Sant Cugat
  • Terrassa
  • Manresa
  • Castelldefels
  • Vilanova i la Geltrú

Pots utlitzar-les totes!!

Carta de serveis de suport a la docència

La "Carta de serveis de suport a la docència" t'informa dels principals recursos i serveis que les biblioteques oferim al PDI.

Biblioteques inclusives

Els serveis per a persones amb necessitats de suport educatiu (discapacitat, necessitats educatives específiques) són serveis personalitzats que faciliten l'accés i ús dels recursos i serveis de la biblioteca per fomentar la igualtat d'oportunitats de totes les persones de la comunitat università

Si el llibre no està a la UPC fes servir el PUC

Ja pots demanar en préstec llibres d'altres biblioteques universitàries mitjançant el DiscoveryUPC. Reobrim les reserves via web del Servei de Préstec Consorciat (PUC) amb un nou sistema informàtic de gestió, que encara està en fase d’adaptació.

A la biblioteca, la mascareta sempre ben posada

El Pla de contingència de la UPC, basat en les mesures de PROCICAT per reduir els contagis de COVID-19, estableix que l’ús de la mascareta és obligatori a tots els espais interiors.

Protegeix-te i protegeix-nos.

Gràcies!

Tesis doctorals més consultades

La BRGF presenta les 25 tesis doctorals UPC publicades el 2019 i 2020 que han estat més consultades a través d'UPCommons.

Darrera actualització: 17/10/2018