Recursos en línia

Les col·leccions de llibres digitals en l'àmbit de l'arquitectura disponibles a les Biblioteques de la UPC són:

Altres paquets de llibres multidisciplinars són:

• els llibres d'IngeBooks, especialitzada en l'àmbit de l'enginyeria però amb 57 llibres d'arquitectura, urbanisme i paisatgisme;
  • els llibres de Proquest Ebook Central, amb gairebé 90 llibres d'arquitectura i amb alguns dels títols més demanats a la Biblioteca;
  • els llibres d'EBSCOBooks.

Consulta les revistes electròniques a text complet disponibles:

També pots accedir a El Croquis i Tectónica (usuari: tectonica@estudiant.upc.edu i contrasenya: tectonica. Fins el 30 de juny). I a les revistes indexades per la base de dades Avery que són a text complet o bé estan subscrites pel Servei de Biblioteques.

Les bases de dades a text complet de l'àmbit de l'arquitectura són:

Si localitzes algun article que sigui del teu interès a les bases de dades referencials -que no ofereixen el text complet- Avery i Riba, indica'ns-ho i mirarem, en funció de l'article, si hi ha alguna altra possibilitat d'aconseguir-lo.

Pots buscar el llibre que t'interessa mitjançant l'eina Discovery
Consulta tots els recursos disponibles!