Oferta de serveis no presencials

Encara que no es pot accedir físicament a la Biblioteca, la Biblioteca continua oferint tots aquells serveis no presencials:

• Si necessites informació especialitzada per algun dels teus treballs o projectes, digues-nos-ho. Et farem un cop de mà i farem una cerca bibliogràfica amb la intenció de fer-te arribar informació rellevant i útil en format electrònic perquè la puguis consultar des de casa;

• Fem formació en línia! Si ets professor i vols que participem en algun dels teus Meet’s amb els estudiants, podem explicar des de l’ús de recursos d’informació a les avantatges de la publicació en obert. Si ets estudiant i necessites una sessió de formació en línia personalitzada sobre qualsevol de les eines que posem al teu abast, també, fes-nos-ho saber;

• Pots seguir fent-nos arribar els teus suggeriments per la compra de documents perquè en seguim comprant, tant en format paper com en versió electrònica;

• Mentre que la Biblioteca no obri les seves portes pots contactar amb nosaltres mitjançant videoconferència o xat de dilluns a divendres de 9 a 13 hores a l'adreça biblioteca.etsav@upc.edu  (imprescindible que facis servir el teu compte Gmail-UPC),  per correu electrònic (biblioteca.etsav@upc.edu) o través de qualsevol de les nostres xarxes socials (Instagram, Twitter o Facebook).

• Si vols que t’oferim suport en l’elaboració del teu TFG, avisa’ns! T’ajudarem o et recomanarem eines amb tot allò relacionat amb la recerca d’informació, els aspectes bibliogràfics del treball, la redacció, i la seva exposició i publicació.

• Continuem prestant tots els serveis relacionats amb el suport a la recerca. Per això, si entre d’altres, tens qualsevol dubte amb la visibilitat  de la investigació o la publicació en revistes especialitzades, contacta amb nosaltres.

• Evidentment, tens a la teva disposició tot els recursos d’informació digital a text complet disponibles en línia i accessibles des d’on hi siguis. Si tens qualsevol dubte sobre el seu accés o funcionament, comenta'ns-ho

• I una última cosa! Respecte el llibres que puguis tenir prestats, no pateixis, de manera automàtica anirem perllongant el termini de préstec fins que la situació es normalitzi. Recorda que pots consultar la data de venciment a través del teu compte però si tens qualsevol dubte, indica'ns-ho!