ACTUALITAT

Recollir llibres a un Smart Point de la UPC

Si no et pots desplaçar a la biblioteca durant l’horari d’obertura a recollir els teus llibres, tel's podem deixar a un Punt de recollida (Smart Point) de la UPC. Es tracta d’un sistema de taquilles intel·ligents disponibles als campus de la UPC que permeten rebre les compres online.

Servei de préstec de portàtils a domicili

Necessites un portàtil per estudiar o preparar classes des de casa? Te'n deixem un! Aquest servei s'adreça a l'estudiantat de grau i màster, als doctorands i doctorandes i al professorat associat de la UPC.

Nou portal Aprèn

Us presentem Aprèn, el nou portal que dona accés als continguts docents que elabora el professorat de la UPC. Aprèn recull els continguts que el professorat ha incorporat a UPCommons, el portal del conei

Segueix les classes virtuals a una sala de la biblioteca

Si tens una classe virtual i has de parlar i per tant no la pots seguir des de la biblioteca, pots reservar un lloc dins d'una sala de treball. Aquest servei és exclusivament d'ús individual (un lloc disponible per sala).

Inici del segon quadrimestre

Amb l'inici del segon quadrimestre ampliem el nostre horari fins les 18 h.

L'article que busco, està en accés obert?

Consulta la infografia amb els ginys per trobar articles en accés obert: Unpaywall, Google Scholar Button, Open Access Button.

Taller d'escriptura els mesos de març i abril

Vols conèixer estratègies i donar-li forma a la teva escriptura? Vine al Taller d'escriptura "Escribir x Escribir" els dilluns, de 12.30 h a 14.00 h. a la Biblioteca d'Edificació. Taller coordinat per Pablo Nacach.

Al febrer, tallers per a doctorands

Noves edicions dels tallers de formació "La teva tesi doctoral" sobre com organitzar la informació, la visibilitat i l'impacte, Mendeley, recursos d'informació en enginyeria i més!

Les normes UNE consultables i descarregables

A partir d'aquest mes de gener, es poden consultar i descarregar les normes UNE a través d'AENORmás, base de dades subscrita per la UPC. També es pot incloure l'enllaç a la norma UNE des de les plataformes docents.

Nou Servei de préstec a domicili

Si tens problemes de mobilitat derivats de la COVID-19 i necessites llibres de les biblioteques de la UPC, te'ls portem a casa. Aquest servei és excepcional i s'adreça només a usuaris que estan confinats (per malaltia, per contacte o per confinament perimetral).

Darrera actualització: 17/10/2018