ACTUALITAT

Sant Jordi 2019

A la Biblio volem saber què llegiu!

Del 23 al 26 d’abril us animem a penjar una foto a l’Instagram amb el llibre que esteu llegint afegint els hashtags #ITuQueLlegeixes #EEBEllegeix i la menció a la @bibliotecaeebe.

Horari de Setmana Santa

Les biblioteques tanquem del 13 al 22 d'abril com a mesura d'estalvi energètic en períodes de baixa ocupació dels espais.

La Biblioteca col·labora en la divulgació de la recerca

A UPCommons trobareu el vídeo divulgatiu del projecte H2020 4D-POLYPropylene meshes as SENsitive motion SEnsors (4D-Polysense), de les investigadores Sonia Lanzalaco i Elaine Armelín del Campus Diagonal Besòs.

Connecta't al wifi a la biblioteca

L'accés a la xarxa wifi de les biblioteques es fa a través de la xarxa Eduroam. Pots configurar aquesta xarxa al teu portàtil, mòbil o tauleta. Consulta com fer-ho a la infografia de sota.
    Si utilitzes un portàtil de la biblioteca, ja està configurada.

Nou cercador a la UPC

Estrenem DiscoveryUPC, una nova eina de cerca en fase beta per trobar articles, proceedings, revistes, llibres, bases de dades, recursos en paper disponibles a les biblioteques de la UPC i la producció acadèmica d'UPCommons en una única interfície, disponible des de la pàgina principal de Bibliot

Darrera actualització: 17/10/2018