ACTUALITAT

Bon estiu!

Durant el mes d'agost les biblioteques de la UPC restaran tancades, però pots seguir utilitzant la biblioteca digital: Bibliotècnica.

Ens retrobem presencialment l'1 de setembre.

Bon estiu a tothom!

Carta de serveis de suport a la docència

La "Carta de serveis de suport a la docència" t'informa dels principals recursos i serveis que les biblioteques oferim al PDI.

Si necessites documents del PUC demana'ls el més aviat possible

A partir del 25 de juliol no es podran fer sol·licituds de Préstec Consorciat (PUC) a causa del tancament d'algunes biblioteques durant el mes d'agost.

Publica fàcilment continguts docents a UPCommons i Aprèn des d’Atenea

Incorporar continguts docents a UPCommons i el portal Aprèn ara és molt més fàcil!

Biblioteques inclusives

Els serveis per a persones amb necessitats de suport educatiu (discapacitat, necessitats educatives específiques) són serveis personalitzats que faciliten l'accés i ús dels recursos i serveis de la biblioteca per fomentar la igualtat d'oportunitats de totes les persones de la comunitat università

#TornaALaFontUPC

Davant la contaminació per plàstics a la UPC no ens podem quedar de braços plegats. Amb l'acord aprovat el desembre de 2019  i el nou Pla Campus UPC Sostenible 2030 la Universitat s'ha compromès a fer front a aquesta problemàtica.

#GEODoctoratUPC

#GEODoctoratUPC és un projecte del Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius de la UPC amb el suport de PRISMA, l’Escola de Doctorat i el Servei de Gestió Acadèmica de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) que permet visualitzar el país d’origen dels estudiants de doctorat que hi han

100% d'aforament i sales de treball en grup obertes!

A partir d'aquest dilluns 24 de gener, seguint la normativa COVID-19 vigent, les biblioteques tornen amb un 100% d'aforament i obrim les sales de treball en grup amb reserva prèvia (ja no caldrà reservar lloc d'estudi individual).

Si el llibre no està a la UPC fes servir el PUC

Ja pots demanar en préstec llibres d'altres biblioteques universitàries mitjançant el DiscoveryUPC. Reobrim les reserves via web del Servei de Préstec Consorciat (PUC) amb un nou sistema informàtic de gestió, que encara està en fase d’adaptació.

Acords transformatius i ajuts per publicar en accés obert

Què són els acords transformatius i quins ajuts té la UPC per publicar en accés obert? A Bibliotècnica us expliquem com els acords entre institucions i editorials estan evolucionant per donar suport a la publicació en accés obert immediat.

Darrera actualització: 17/10/2018