ACTUALITAT

Inici del segon quadrimestre

Amb l'inici del segon quadrimestre ampliem el nostre horari fins les 18 h.

Segueix les classes virtuals a una sala de la biblioteca

Si tens una classe virtual i has de parlar i per tant no la pots seguir des de la biblioteca, pots reservar un lloc dins d'una sala de treball. Aquest servei és exclusivament d'ús individual (un lloc disponible per sala).

L'article que busco, està en accés obert?

Consulta la infografia amb els ginys per trobar articles en accés obert: Unpaywall, Google Scholar Button, Open Access Button.

Taller d'escriptura els mesos de març i abril

Vols conèixer estratègies i donar-li forma a la teva escriptura? Vine al Taller d'escriptura "Escribir x Escribir" els dilluns, de 12.30 h a 14.00 h. a la Biblioteca d'Edificació. Taller coordinat per Pablo Nacach.

Al febrer, tallers per a doctorands

Noves edicions dels tallers de formació "La teva tesi doctoral" sobre com organitzar la informació, la visibilitat i l'impacte, Mendeley, recursos d'informació en enginyeria i més!

Les normes UNE consultables i descarregables

A partir d'aquest mes de gener, es poden consultar i descarregar les normes UNE a través d'AENORmás, base de dades subscrita per la UPC. També es pot incloure l'enllaç a la norma UNE des de les plataformes docents.

Nou Servei de préstec a domicili

Si tens problemes de mobilitat derivats de la COVID-19 i necessites llibres de les biblioteques de la UPC, te'ls portem a casa. Aquest servei és excepcional i s'adreça només a usuaris que estan confinats (per malaltia, per contacte o per confinament perimetral).

Serveis de les biblioteques

Les biblioteques us oferim un munt de recursos d'informació en text complet i molts serveis no presencials disponibles des de casa.

COVID-19: FAQS de les Biblioteques UPC

Tota la informació relacionada amb el funcionament de les biblioteques i els serveis que oferim durant la crisi del COVID-19. Anirem actualitzant aquesta informació puntualment

Darrera actualització: 17/10/2018