Horari especial Setmana Santa

Amb motiu de la Setmana Santa, adaptem els nostres horaris:Del 25 al 28 de març: de 8:30 a 14 h
Del 29 de març a l'1 d'abril: TANCAT

La lectura com a pont entre disciplines: creant comunitat a la UPC

Ja podeu veure a Zonavídeo UPC la gravació de la trobada que es va celebrar el passat dia 14 de febrer a la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté on Miha Kovač ens va presentar el

Ets docent a la UPC?

Les biblioteques de la UPC posen al teu abast diferents recursos i serveis que et poden ajudar en la preparació de les teves assignatures:

Vols ser un Google Pro?

Saps com millorar la teva cerca a Google?
Saps com acotar la teva cerca a un web o una ubicació en concret?
Saps que pots fer servir el cercador per afinar la guitarra o saber a quina hora es pondrà el sol avui?

Nous acords i més APCs per al 2023

Què són els acords transformatius i com fer ús de les APC?

Són acords de subscripció de revistes entre les editorials i les universitats o consorcis que inclouen un determinat nombre d'APC (Article Procesing Charges) per publicar articles en accés obert immediat.

Vols saber si les teves dades són FAIR?

Utilitza el programa SATIFYD (Self-Assessment Tool to Improve the FAIRness of Your Dataset), desenvolupat per DANS (Data Archiving and Networked Services), i respon a les 12 preguntes del formulari per saber si les teves dades són FAIR.

Zotero: nova biblioguia

Zotero és una aplicació de codi obert que permet gestionar i compartir referències bibliogràfiques i documents de recerca i col·laborar en línia, és un projecte de Corporation for Digital Scholarship, una organització sense ànim de lucre de

Acords transformatius i com gaudir d'una APC

Què són els acords transformatius?

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi.

Darrera actualització: 17/10/2018