ACTUALITAT

Mapa Geocommons del grup Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits

A Geocommons podeu consultar el mapa de col·laboradors del grup de recerca Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits (BBT) i la seva producció científica.

Formació en línia sobre Web of Science

Del 3 al 7 de juny, sessions en línia sobre Web of Science. Descobreix les seves funcionalitats i a utilitzar JCR, ESI, Kopernio, Publons o Emerging Citation Index.

Per inscriure't has de fer servir una adreça de correu electrònic UPC. Organitzen: FECyT i Clarivate Analytics

T'ajudem amb la tesi!

Ja pots apuntar-te als nous cursos Elabora la teva tesi doctoral!
    Des de l'inici de la teva recerca fins a la defensa de la tesi.

Horari ampliat per exàmens

Al maig, algunes biblioteques amplien horari i obren el cap de setmana en motiu dels exàmens finals. Consulta els horaris de la teva biblioteca i recorda portar el carnet UPC!

També disposes de sales d'estudi a tots els campus UPC.

Les dades de recerca, també a UPCommons

Quan publiquis un article, allotja les dades que l'acompanyen (supplementary information o underlying data) a UPCommons.
    UPCommons garanteix la preservació de les dades i els assigna un DOI. Així, les dades queden vinculades a la teva publicació i al projecte de recerca.

Connecta't al wifi a la biblioteca

L'accés a la xarxa wifi de les biblioteques es fa a través de la xarxa Eduroam. Pots configurar aquesta xarxa al teu portàtil, mòbil o tauleta. Consulta com fer-ho a la infografia de sota.
    Si utilitzes un portàtil de la biblioteca, ja està configurada.

Darrera actualització: 17/10/2018