CONEIX-NOS

Benvingut i benvinguda a les biblioteques de la UPC!

Actualment disposem de 12 biblioteques distribuïdes pels campus i centres de la Universitat, amb sales de treball en grup i equipades amb les darreres tecnologies de la informació i la comunicació. Totes les biblioteques posen al teu abast les col·leccions bibliogràfiques que necessites pels teus estudis i formació. A més, pots accedir a les col·leccions de revistes electròniques, bases de dades i llibres electrònics d'interès per a la teva investigació.

En nom dels professionals que treballen a les biblioteques i del meu propi et donem la benvinguda i t’animem a aprofitar tots els recursos i accedir al món de la informació científica i tècnica de la mà de les biblioteques de la UPC.

Tots estem al teu servei. Dídac Martínez Director del Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius de la UPC

Darrera actualització: 25/11/2021