ACTUALITAT

Si el llibre no està a la UPC fes servir el PUC

Ja pots demanar en préstec llibres d'altres biblioteques universitàries mitjançant el DiscoveryUPC. Reobrim les reserves via web del Servei de Préstec Consorciat (PUC) amb un nou sistema informàtic de gestió, que encara està en fase d’adaptació.

Plataforma de indicadores FECYT

Nueva plataforma de indicadores de la producción científica y de la cultura científica española de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT).

Nou rànquing Influscience

Influscience proposa un marc d'avaluació de les publicacions científiques espanyoles basat en fonts i indicadors altmètrics. Ofereix rànquings d'autors, publicacions plataformes, etc.

Més de 34.000 llibres electrònics d'SpringerLink al teu abast

A finals del 2021 s'han adquirit més de 1.300 títols a la plataforma SpringerLink, que formen part de les col·leccions Engineering 2017 i Energy 2020 i 2021.

Punts PAR i PATT 2021

Ja està disponible el calendari per al càlcul dels Punts per Activitats de Recerca (PAR) i Punts per Activitats de Transferència de Tecnologia (PATT) de l'any 2021.

Les dates més rellevants són:

Ampliació d'horaris durant els exàmens del gener

Diverses biblioteques obren els caps de setmana durant els exàmens del gener. Consulteu el calendari i els horaris concrets de les 7 biblioteques que obren de forma extraordinària.

Open Research Week 2022 (University of Liverpool)

La Universitat de Liverpool organitza unes jornades virtuals sobre Open Research que tractaran temes com:

• recursos educatius en obert
  • publicació en accés obert
  • reconeixement i prestigi

Del 14 al 17 de febrer de 2022.

Reserva prèvia de llocs d'estudi individual

Per tal de gestionar i optimitzar l'aforament màxim permès (70%), és imprescindible fer reserva prèvia de lloc d'estudi individual per accedir a les biblioteques.

A la biblioteca, la mascareta sempre ben posada

El Pla de contingència de la UPC, basat en les mesures de PROCICAT per reduir els contagis de COVID-19, estableix que l’ús de la mascareta és obligatori a tots els espais interiors.

Protegeix-te i protegeix-nos.

Gràcies!

Sales de treball en grup tancades fins a nou avís

Donada la situació actual ens veiem obligats a tornar a tancar les sales de treball en grup. Podeu seguir fent ús dels llocs d'estudi individual seguint les normes de seguretat:

• Distància
  • Mans