ACTUALITAT

Estrenem cercador!!

DiscoveryUPC és el cercador de continguts de les Biblioteques que et permet, en una sola cerca, trobar tots els recursos d’informació.

Un estiu de novel·la

Ha acabat el curs i canviem els llibres de text per les històries de ficció més fresques que han arribat a les biblioteques... emporta-te-les de vacances i retorna-les al setembre!

Reserva de documents no disponible del 15 al 23 de juliol

Entre el 15 i el 23 de juliol no es podran fer reserves de documents des de l'espai El Meu Compte del DiscoveryUPC perquè les biblioteques de la UPC estem canviant el sistema integrat de gestió de biblioteques.

Disponible el JCR 2021

Amb la nova edició del JCR 2021 (amb dades del 2020) s’introdueixen 3 novetats en una nova plataforma de WoS més moderna i amigable:

Acord transformatiu amb Springer Nature

Els articles acceptats en revistes de Springer Nature ja poden publicar-se en accés obert immediat amb una APC de l'acord transformatiu signat amb aquesta editorial.

Els perfils acadèmics a la xarxa actualitzats i sincronitzats

A Bibliotècnica trobaràs guies per actualitzar i sincronitzar els identificadors Publons, AuthorID i ORCID i per completar les teves pàgines d'investigador/a a Google Scholar, a FUTUR i al Portal de Recerca de Catalunya.
Des de la biblioteca, et podem ajudar. Contacta´ns!

Préstec consorciat aturat entre l’1 de juliol i el 12 de setembre

El PUC (Préstec Consorciat) s'aturarà entre l'1 de juliol i el 12 de setembre, període en què no es podran fer peticions.

Llibres electrònics d'Springer

S’ha prorrogat un any més l'acord d'accés als llibres electrònics de l’editorial Springer. El total de títols accessibles a través d’Springer Link és de 36.537.

Acords transformatius i ajuts per publicar en accés obert

Què són els acords transformatius i quins ajuts té la UPC per publicar en accés obert? A Bibliotècnica us expliquem com els acords entre institucions i editorials estan evolucionant per donar suport a la publicació en accés obert immediat.

Personal investigador amb articles altament citats