ACTUALITAT

100% d'aforament i sales de treball en grup obertes!

A partir d'aquest dilluns 24 de gener, seguint la normativa COVID-19 vigent, les biblioteques tornen amb un 100% d'aforament i obrim les sales de treball en grup amb reserva prèvia (ja no caldrà reservar lloc d'estudi individual).

Si el llibre no està a la UPC fes servir el PUC

Ja pots demanar en préstec llibres d'altres biblioteques universitàries mitjançant el DiscoveryUPC. Reobrim les reserves via web del Servei de Préstec Consorciat (PUC) amb un nou sistema informàtic de gestió, que encara està en fase d’adaptació.

Plataforma de indicadores FECYT

Nueva plataforma de indicadores de la producción científica y de la cultura científica española de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT).

Nou rànquing Influscience

Influscience proposa un marc d'avaluació de les publicacions científiques espanyoles basat en fonts i indicadors altmètrics. Ofereix rànquings d'autors, publicacions plataformes, etc.

Més de 34.000 llibres electrònics d'SpringerLink al teu abast

A finals del 2021 s'han adquirit més de 1.300 títols a la plataforma SpringerLink, que formen part de les col·leccions Engineering 2017 i Energy 2020 i 2021.

Punts PAR i PATT 2021

Ja està disponible el calendari per al càlcul dels Punts per Activitats de Recerca (PAR) i Punts per Activitats de Transferència de Tecnologia (PATT) de l'any 2021.

Les dates més rellevants són:

Ampliació d'horaris durant els exàmens del gener

Diverses biblioteques obren els caps de setmana durant els exàmens del gener. Consulteu el calendari i els horaris concrets de les 7 biblioteques que obren de forma extraordinària.

Open Research Week 2022 (University of Liverpool)

La Universitat de Liverpool organitza unes jornades virtuals sobre Open Research que tractaran temes com:

• recursos educatius en obert
  • publicació en accés obert
  • reconeixement i prestigi

Del 14 al 17 de febrer de 2022.

A la biblioteca, la mascareta sempre ben posada

El Pla de contingència de la UPC, basat en les mesures de PROCICAT per reduir els contagis de COVID-19, estableix que l’ús de la mascareta és obligatori a tots els espais interiors.

Protegeix-te i protegeix-nos.

Gràcies!

Observatori de l'accés obert

Ja està disponible la segona actualització anual de les dades de l'Observatori de l'Acces Obert, actualitzant les dades de tots els anys, del 2011 al 2020 i de totes les institucions participants.