ACTUALITAT

Préstec especial per Nadal

Els documents que agafeu en préstec o renoveu a partir de l'11 de desembre s'hauran de retornar el dimarts 7 de gener.

Comença la tesi amb bon peu!

Inscriu-te i aprèn com organitzar la informació, com gestionar la bibliografia i les dades de recerca, i coneix els serveis bàsics per a la investigació.
    Sessions a Terrassa, Campus Nord i Castelldefels.
    Amb la col·laboració de l'ICE.

Formació en línia sobre Web of Science

Del 10 al 16 de desembre, sessions en línia sobre Web of Science. Descobreix les seves funcionalitats i com utilitzar JCR, Kopernio, Publons o Endnote.

Per inscriure't has de fer servir una adreça de correu electrònic UPC. Organitzen: FECyT i Clarivate Analytics

Horari ampliat en algunes biblioteques

Al desembre, algunes biblioteques amplien horaris i/o obren en cap de setmana. Recorda portar el carnet UPC quan vinguis!

També disposes de sales d'estudi a tots els campus UPC.

L'obra completa de Le Corbusier ara en línia

Ara pots consultar l'obra completa de Le Corbusier i altres llibres sobre l'arquitecte en format electrònic. Accés restringit a usuaris de la UPC.

Recorda activar l'eBIB per consultar-lo.

6 passos perquè el teu TFG/TFM sigui un èxit

Saps fer un bon ús de les fonts d'informació? Saps com citar de manera ràpida i normalitzada o quina estructura ha de tenir un treball?
    Consulta els 6 passos perquè el teu treball sigui un èxit!

Treu tot el suc a DiscoveryUPC!

Aprèn com buscar llibres, vídeos, treballs acadèmics o articles de revista amb DiscoveryUPC i aprofita tots els recursos que tens a l'abast!

Tutorials en català, castellà i anglès.

Tallers de teatre gratuïts

Aquest novembre i desembre, vine als tallers gratuïts de l'Aula de Teatre UPC de la mà d'UPCArts: tallers sobre veu i cos tant per si vols iniciar-te en la interpretació com per si vols millorar la teva capacitat de parlar en públic, i tallers tècnics sobre luminotècnica o direcció d'actors.

T'ajudem amb la tesi!

Inscripcions obertes! Aprofita tots els cursos de formació que les biblioteques preparen per a tu: Mendeley, Publicació i visibilitat, Recursos i serveis d'informació, etc.

Llibres electrònics de Birkhauser - Architecture and Design

Hem subscrit 935 llibres electrònics d'arquitectura de la col·lecció De Gruyter-Architecture and Design.