ACTUALITAT

Affluences, ocupació de les biblioteques en temps real

Baixa't l'app gratuïta d'Affluences per veure en temps real l'ocupació de les biblioteques de la UPC. Per a cada biblioteca es mostra si hi ha places de lectura lliures, els horaris i els principals serveis. L'app està disponible per Android i IOS.

Taller de lectura El boom latinoamericano

Vine al taller de lectura de la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté del Campus Nord. Les lectures les farem durant el taller que és gratuït! Els dilluns de 15 a 16.30 h, del 2 al 30 de març i el 20 i 27 d'abril. Amb Pablo Nacach.

Més de 34.000 llibres electrònics d'SpringerLink al teu abast

La comunitat UPC disposa ara de més de 34.000 llibres electrònics de la prestigiosa editorial SpringerLink. Aquest 2020 s'han adquirit més de 3.400 títols nous de llibres electrònics d'aquesta plataforma, als quals cal sumar uns 3.700 títols més amb accés fins al 31 de juliol.

Accés a la biblioteca digital

Siguis on siguis, accedeix a revistes, articles i bases de dades de la biblioteca digital de la UPC amb l'eBIB.
    En cas de dubte, consulta la informació de sota!

Building Types Online: nova base de dades

La nova base de dades Building Types Online dona accés a 161 articles o capítols de llibre de l'editorial Birkhäuser. Conté més de 6.000 dibuixos arquitectònics i 2.500 fotografies d'alta qualitat dels projectes.

• Horari ampliat en algunes biblioteques

Al desembre, algunes biblioteques amplien horaris i/o obren en cap de setmana. Recorda portar el carnet UPC quan vinguis!

També disposes de sales d'estudi a tots els campus UPC.

L'obra completa de Le Corbusier ara en línia

Ara pots consultar l'obra completa de Le Corbusier i altres llibres sobre l'arquitecte en format electrònic. Accés restringit a usuaris de la UPC.

Recorda activar l'eBIB per consultar-lo.

6 passos perquè el teu TFG/TFM sigui un èxit

Saps fer un bon ús de les fonts d'informació? Saps com citar de manera ràpida i normalitzada o quina estructura ha de tenir un treball?
    Consulta els 6 passos perquè el teu treball sigui un èxit!

Treu tot el suc a DiscoveryUPC!

Aprèn com buscar llibres, vídeos, treballs acadèmics o articles de revista amb DiscoveryUPC i aprofita tots els recursos que tens a l'abast!

Tutorials en català, castellà i anglès.

Llibres electrònics de Birkhauser - Architecture and Design

Hem subscrit 935 llibres electrònics d'arquitectura de la col·lecció De Gruyter-Architecture and Design.