ACTUALITAT

Building Types Online: nova base de dades

La nova base de dades Building Types Online dona accés a 161 articles o capítols de llibre de l'editorial Birkhäuser. Conté més de 6.000 dibuixos arquitectònics i 2.500 fotografies d'alta qualitat dels projectes.

Millora l'impacte de la teva recerca

Ets PDI? Coneix com gestionar la teva identitat digital investigadora per impulsar la teva carrera professional (identificadors únics, xarxes socials, perfil d'investigador/a) i com analitzar-ne l'impacte (citacions, índex h...).

Aprèn a gestionar la bibliografia amb Mendeley

Curs per aprofundir en l'ús de Mendeley per a doctorands.

Propera sessió:
    27/01/2020 3 de febrer de 15 a 18 h. Campus Baix Llobregat (Castelldefels)

Noves condicions del PUC

El nou reglament del PUC millora notablement les condicions de préstec. A partir d'aquest gener, pots agafar gratis en préstec fins a 10 documents d'altres universitats públiques catalanes durant 21 dies i fer 6 renovacions.

Accés a la biblioteca digital

Siguis on siguis aquestes festes, accedeix a revistes, articles i bases de dades de la biblioteca digital de la UPC amb l'eBIB.
    En cas de dubte, consulta la informació de sota!

Obertura extraordinària per exàmens

Ampliem horaris de moltes biblioteques aquest gener.
    Recorda portar el carnet per accedir a la biblioteca. Durant l'horari d'obertura extraordinària l'accés està restringit a la comunitat UPC.

Més llibres, més dies

Millorem les condicions de préstec perquè et puguis emportar més documents i equipaments durant més temps.
    Consulta la taula per saber-ne més!

Nova versió de RACO

RACO, el repositori cooperatiu de Revistes Catalanes amb Accés Obert, disposa des del novembre d'una nova versió. RACO utilitza el programari lliure Open Journal Systems (OJS), desenvolupat pel Public Knowledge Project (PKP).

• Horari ampliat en algunes biblioteques

Al desembre, algunes biblioteques amplien horaris i/o obren en cap de setmana. Recorda portar el carnet UPC quan vinguis!

També disposes de sales d'estudi a tots els campus UPC.

L'obra completa de Le Corbusier ara en línia

Ara pots consultar l'obra completa de Le Corbusier i altres llibres sobre l'arquitecte en format electrònic. Accés restringit a usuaris de la UPC.

Recorda activar l'eBIB per consultar-lo.