ACTUALITAT

Necessites llibres d'altres universitats (PUC)?

Ja pots reservar llibres d'altres universitats catalanes mitjançant el PUC. Quan els tinguem a punt, t'enviarem un correu electrònic amb les instruccions per venir a recollir-los. Quan vinguis a buscar el llibre, segueix les instruccions.

Serveis de les biblioteques

Les biblioteques us oferim un munt de recursos d'informació en text complet i molts serveis no presencials disponibles des de casa. Recordeu que les biblioteques estan obertes amb reserva prèvia.

Més de 30.000 llibres electrònics d'Elsevier

Fins al 31 d'octubre, Elsevier ofereix a la UPC l'accés gratuït a més de 30.000 llibres electrònics de diferents temàtiques: enginyeria química, informàtica, ciències de la terra, matemàtiques, física i astronomia, ... incloent els llibres publicats l'any 2020.

Migració de Mendeley Web a Mendeley Reference Manager

El gestor de referències "Mendeley Web Library" s'ha convertit en "Mendeley Reference Manager" a partir del 7 de setembre. La migració s'ha fet de forma automàtica i permet accedir a noves funcionalitats.

Vine a la biblioteca a recollir la teva mascareta

Si ets estudiant, passa't per la biblioteca i recull la teva mascareta UPC. Només cal que t'identifiquis amb el teu carnet UPC o el comprovant de la matricula al mòbil.

Servei de préstec amb reserva prèvia

Necessites un llibre de les biblioteques UPC? Reserva el llibre des del botó "Reserva'l" del DiscoveryUPC. Quan el tinguem a punt, t'enviarem un correu electrònic amb les instruccions per venir a recollir-lo. Quan el vinguis a buscar, segueix les instruccions.

Sessions d'acollida: benvinguts a les biblioteques UPC!

Aprofita tot el que t'ofereixen les biblioteques! Durant els mesos de setembre i octubre totes les biblioteques organitzen sessions perquè coneguis tots els recursos i serveis que t'ofereixen.

Actualitza la teva connexió a EDUROAM

Si no et vols quedar "desconnectat" a les Biblioteques UPC, recorda que has has de reconfigurar la xarxa EDUROAM:

Consulta l'horari de la teva biblioteca

A partir de l'1 de setembre totes les biblioteques estan obertes a la comunitat UPC amb reserva prèvia.

El 62% dels articles UPC del 2019 en accés obert!

Amb la incorporació de les dades del 2019, la UPC segueix encapçalant les universitats que més publiquen en obert: en revistes d'accés obert pures o híbrides (que permeten publicar en obert de forma immediata mitjançant el pagament d'una Article Processing Charge) o bé a partir de les versions al