ACTUALITAT

Scopus redissenya la seva pàgina de resultats

En primer lloc, per provar la nova pàgina de resultats, feu una cerca Scopus i feu clic al botó "Prova la versió de prova" al bàner de la part superior de la pàgina. Aquesta nova versió us permetrà:

Calendari de cursos a les biblioteques

Aprofita els tallers gratuïts que les biblioteques de la UPC t'ofereixen. Hi trobaràs:

L'Arxiu de la UPC renova el seu web

L'Oficina de Documentació i Arxius (ODA) renova el seu web amb nous apartats i informació més resumida. En destaquen:

Tallers per a PDI i doctorands

Tallers gratuïts en línia per a PDI i doctorands organitzats per les biblioteques i l'Institut de Ciències de l'Educació de la UPC.

7 cursos per escollir entre els que formen part de l'itinerari La Teva Tesi:

DRAC 3.0 migra a una nova plataforma

El proper dimarts 4 d'octubre DRAC restarà aturat de 08.00 a 09.00 h. aproximadament per tasques de manteniment, ja que el DRAC 3.0 es migrarà a la nova plataforma de Kubernetes.

Cicle de formació online de Web of Science

La FECYT i Clarivate organitzen 15 sessions de 75 minuts de duració sobre les diferents funcionalitats de la base de dades Web of Science que tindran lloc del 3 al 21 d'octubre.

Cal inscripció prèvia amb el correu institucional @upc.edu.

Llegir l'escenari. La tecnologia a escena. Curs 2022-2023

De setembre a maig, cada mes estudiarem una obra de teatre des del text i des del muntatge: llegirem l'obra i assistirem a la funció.

El club de lectura es desenvoluparà a la Biblioteca EPSEB els dimecres de 18 a 19 h.

Si el llibre no està a la UPC fes servir el PUC

Pots demanar en préstec llibres d'altres biblioteques universitàries mitjançant el DiscoveryUPC

DiscoveryUPC: tot el que necessites en un sol cercador

DiscoveryUPC és el cercador de continguts de les Biblioteques que et permet, en una sola cerca, trobar tots els recursos d’informació:

Sales de treball en grup

Us demanem que a les biblioteques mantingueu un to de veu que permeti mantenir un ambient d'estudi adequat, per això, si necessiteu treballar en grup, totes les biblioteques us ofereixen la possibilitat de reservar una sala per al vostre equip.