ACTUALITAT

Club de lectura: Gabriel García Márquez, de Colòmbia a Barcelona

Gaudeix de la lectura conjunta d'una sèrie de textos extraordinaris, escrits per Gabriel García Márquez i per altres autors i autores pròxims a la seva vida i la seva obra. El programa de lectures el conformen tres unitats temàtiques i funciona com un “menú a la carta”, del que s’escullen les lec

Webinars de Wiley per a investigadors: acord transformatiu i publicació

L'editorial Wiley ofereix durant les properes setmanes una sèrie de webinars en castellà i anglès dirigits als investigadors que volen publicar i aprofitar l'acord transformatiu que aquesta editorial ha signat amb la UPC:

Webinar gratuït 'Springer: Cómo escribir y publicar artículos científicos'

Springer organitza un webinar per a autors virtual on s'oferiran consells pràctics a l'hora de preparar i enviar un article per publicar-lo.

Quan: 12 de març, 11:00 h.

Què són les revistes diamant i on trobar-les

Les revistes diamant són revistes d’accés obert que no cobren ni als autors ni als lectors sinó que estan subvencionades per societats científiques, universitats, etc. Per tant, no tenen barreres econòmiques ni per accedir-hi ni per publicar-hi.

Els Datasets incorporats a DRAC són visibles a FUTUR

Els datasets incorporats a DRAC ja són visibles al portal FUTUR. Els datasets poden estar allotjats al repositori CORA.RDR del CSUC o a d'altres repositoris de dades de confiança que garanteixin la disponibilitat de la informació a llarg termini, com Zenodo, DIGITAL.CSIC o d'altres.

Gratuïtat en la petició d'articles de revista via préstec interbibliotecari

Si ets estudiant, PDI o PAS de la UPC, utilitza el Servei de Préstec interbibliotecari per demanar de manera gratuïta reproduccions d'articles de revista o de capítols de llibre que no es troben disponibles a les Biblioteques de la UPC.

Tallers per a PDI i doctorands

Tallers gratuïts per a PDI i doctorands organitzats per les biblioteques i l'Institut de Ciències de l'Educació de la UPC. Els tallers segueixen un itinerari format per 9 cursos diferents:

Calendari de cursos a les biblioteques

Aprofita els tallers gratuïts que les biblioteques de la UPC t'ofereixen. Hi trobaràs:

Estem elaborant el nou Pla Estratègic de les Biblioteques UPC [2030]

Les biblioteques de la UPC estem elaborant el nou Pla estratègic 2030.