ACTUALITAT

Convocatòria AQU d'Avaluació de mèrits de recerca

Convocatòria d'Avaluació de mèrits de recerca de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU):

• 1a convocatòria: del 16 de gener al 3 de febrer de 2023, ambdós inclosos

- PDI contractat de les universitats públiques

Carta de serveis de suport a la recerca

La "Carta de serveis de suport a la recerca" t'informa dels principals recursos i serveis que les biblioteques oferim al PDI.

• Publicar
  • Investigar
  • Difondre
  • Preservar

No dubtis a contactar amb la teva biblioteca!

La biblioteca et dona joc

Les biblioteques de la UPC t'ofereixen la possibilitat de jugar i/o emportar-te en préstec diferents jocs disponibles a:

Calendari de cursos a les biblioteques

Aprofita els tallers gratuïts que les biblioteques de la UPC t'ofereixen. Hi trobaràs:

Taller ICE: Publicació científica

Taller 4 de l'itinerari 'La teva tesi doctoral'

Webinar gratuït per a estudiants de doctorat, PDI i personal investigador de la UPC.

Informe sobre les publicacions científiques del PDI de la UPC Manresa durant el curs 2021-22

Ja podeu consultar l'informe sobre les publicacions científiques del PDI de la UPC Manresa durant el curs 2021-22 que cada any realitza la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa.

ICE Workshop: Get off on the right foot with your thesis

Webinar gratuït per a PDI i doctorands

Taller 1 de l'itinerari 'La teva tesi doctoral'

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi. T'orienten sobre els recursos i serveis més rellevants de la teva matèria.

Agenda cultural del febrer

UPCArts comença l'any convidant-vos a participar en les propostes culturals del gener. Inscripcions a upcarts@upc.edu

Segueix UPCArts a les xarxes i no et perdis cap de les activitats que et proposen:

Taller de lectura 'Continuidad de Cortázar'

Els dimarts de febrer, març i abril a les 15:30 h a l'edifici Vèrtex, en Pablo Nacach us convida a fer un recorregut per l'obra de Julio Cortázar.

Taller adreçat a PAS, Alumni i estudiantat, amb crèdits optatius UPCArts.